hey hey, Babs, balen joh, maar fijn dat het met je ventje de goeie kant opgaat. Isa, hoe is het met jou meis? Dikke kus
ja gaaT WEL NET TERUG VAN FEESTEN IN TILBURG hahahahha lang leve de carnaval babs 2 dagen vrij je weet mijn adres
hello ladies! ik meld me ook maar even ik heb heel sterk het gevoel dat het dit keer eens goed raak zou kunnen zijn! ik heb sinds een week allemaal "symptomen" zoals supergevoelige trekkerige borsten (dat is compleet nieuw voor mij, heb er voor de zekerheid maar een nieuwe comfortabele beha voor gekocht) gevoelige onderbuik met af en toe krampjes, iets meer haaruitval en een paar dagen terug ook een beetje bloedend tandvlees. ik wil me er niet teveel mee bezig houden en mezelf valse hoop geven,(net als de vorige keer, toen ik van alles zag wat er echt niet was), maar ik heb er wel een heel goed gevoel over. ik moet officieel op 3 Maart (mijn eigen verjaardag nog wel!) ongie worden en ben van plan een week later te testen zodat ik meer kans heb op een positieve uitslag dus tot die tijd heel hard duimen maar!
ik weet hem lieve schat.... maar... heb ook een zoon.. en morgen iig afspraken! en wil ZOOO graag dinsd. uitslapen! en overmorgen ongie ook nog.. en moet ik ieder uur... een nieuwe (grootste tampon) erin doen.. anders ben ik door zeeft uhm feesten van tilburg..... je moet 6 weken rusten!?
hahahha we hebben een kruk meegenomen en een stoel en zijn toen aan de zijkant van de optocht gaan zitten heerlijk in zo`n klapstoel onderuit alle luxe en leuke dag gehad terwijl ik heerlijk kon zitten
@ isa moet jij niet rusten ! Niet echt slim van je ...Aangezien je eergister nog in het ziekehuis was en alles pijn doet etc etc . Maar goed , je moet het uiteraard zelf weten Een goede avond allemaal
moet zeggen heb niet zo veel pijn gehad maar ja heb een paar leuke uurtjes gehad en de kinderen ook en tja er is maar 1 x carnaval he liefs isa
Tja , je voelt het zelf natuurlijk het beste . Hier gaat alles goed ! Heb vandaag mijn parttime dag ..morgen nog 1 nachtje werken en dan heb ik weekend ! Lekker 5 dagen vrij.Heerlijk . Hoe gaat het met jou verders ? Nog spannende dingen meegemaakt ?
oke dus morgen over dag vrij..... nee geen spannende dingen meegemaakt.. behalve ik UITERAARD weer klappen gehad hebt.. maar jah... dementerende mensen.... hihi
Nou heb nog niet gepraat net wel sinds vorige week een knuf gehad... hij heeft me wel gemailt het 1 en ander.... zijn moeder belde me van de week nog op... en die zei ook..... MEID.... WAT MIJN KLEINDOCHTER DOET... WAAROM LAAT JE HET ZO HEERSEN OVER JE RELATIE... HOU JE DAN NIET MEER VAN HEM? wat ie tegen mijn zei.... had ie ook tegen ze moe gezegt.... hij had ketting voor mij... en hij zei tegen verkoopster.. mooi en speciale ketting... (want was de laatste) hij zegt ben ik mooi op tijd voor die laatste... toen vond ze er nog 1... toen zei ze.. als je wilt.. mag je die gratig erbij hebben.. we krijgen ze niet meer... toen had ie zoiets... oke prima.... hij had ook tegen haar gezegt dat die als laatste erbij gratis was bij juwelier... (ivm aanbieding)