Kijk ! Dat veranderd het verhaal alweer . Als je maar praat met elkaar . Dan komt alles goed ! Ben blij voor je ...dat het toch nog goed gaat komen . Zonde indd om het op te geven doordat hij zo'n vervelende dochter heeft. Dat is het allemaal niet waard .
idd terwijl zijn andere dochter wel waarde etc heeft! maar we hebben nog niet gepraat hoor... Moet nog gebeuren... maar heb nu 2lnge dagen gewerkt! maar komt wel!bedoel zit ook niet lekekr in me vel... dus word 10x erger....
Hey babs, begrijp ik nou goed dat je met demente ouderen werkt? Ik zelf werk ook als verzorgende Ig in een verpleeghuis voor demente ouderen.
leuk is dat he? en wat een moeilijke mensen zijn er GRRRR.. heb er 1 met ZWARE korsakof OEFFFFF en die is ZOOOO agressief... ze heeft al zoveel gewonden gemaakt... 1 is net terug van 4maand letsel door zware hhersen schudding haha ze heeft er 1 een x.. gewurgt.. tot collega NET op tijd erbij kwam.. die heb een kracht... maar over het algemeen.. bij ons zitten echte zware pg/gp mensen Vind echt uitdaging iedere dag... 100000% met liefde....
elke x neem ik dingen mee... avonddienst.. lekker soepje maken... of broodje knakworst... heerlijk wat genieten die mensen ervan! heb op 3 proeven na mijn ig.... mag sinds kort niet meer medicatie doen.. terwijl ik me erger aan roekeloos de medicatie gegeven word.. HEB ECHT ALLE MEDICIJNEN UIT ME KOP GELEERD! weiinig die weten waarvoor welk medic. gegeven word! GRRR
ken avonden.... dagen.... weken...... maanden VOL LOF over het werk praten.... als ik borrel neem... zooo knal ik los... net zoals nu! hihihi ben trots op me werk! vele kunnen het niet...ernstige wonden... oogproteses....kunstbenen...catheters.... stoma;s.... poep.. plas.... geurtjes... kots... ziek... agressie.....dood... lijden... rouw... en afleggen!
Ja ik ben vorig jaar juni geslaagd voor me vz-ig. Ik heb mijn eerste stage gelopen in verpleeghuis voor pg en was meteen verkocht en heb daarna daar vakantiewerk gedaan en nu ik werk er nu al 2 jaar in de interne pool. Ik zit niet op een vast team, maar val gewoon overal in waar maar ziekte is. Maar dan wel steeds in hetzelfde verpleeghuis gelukkig. De interne pool op zich is wel een team alleen zien we elkaar minder vaak op het werk als andere teams omdat wij niet 1 vaste huiskamer hebben. Maar ik vind het ook heerlijk werk om te doen. Wij hebben een aparte afdeling voor korsakoff en ook voor jong dementerenden, maar verder is het gewoon gemengd. En inderdaad ik erger me ook regelmatig dood aan dat roekeloze gedrag met die medicatie. En ze weten inderdaad meestal maar van de helft waar de medicijnen voor dienen. zo dat was een heel verhaal, maar ik doe het werk ook met liefde!
en die geurtjes daar kunnen veel mensen niet mee omgaan inderdaad, terwijl ik er geen problemen mee heb. Maar heb wel gehoor van veel zwangere collega's dat ze zo sterk ruiken als ze zwanger zijn dat ze dan ineens wel over hun nek kunnen gaan van die geurtjes... Dat is dan weer niet handig!
jah dat is mijn proef ook ieder maand.. wij hebben gewoon 1 afdeling 5 straten... elke straat 8 dementerende... gemengt .. waarvan die 5 1 opservatie zit... ik wil/wou dit jaar graag mijn laatste 3 proeves afmaken... maar ipv 2/3 jaar heb ik dit de opleiding in 6maand gedaan.. werd na 3 maand al ingeplant (in nood) of ik dagen wou werken niet als stagere .... maar als oproeper... mocht meteen medicijnen doen... omdat ik geen fouten maakte... WAS ERG TROTS... omdat ik ook gewoon mijn gezin/huishouden had.. en toen 4 kinderen in huis had... 1 naar voetbal... 1 2x per week halen (80km verder) en 2 me vaak vroegen om te stadten! werk nu sinds heel kort als helpende...omdat mijn lerares gewoon mij niet moet! en mag opleiding niet afmaken op die school! GRRR.. en heb alle proeves van bekwaamheid in de kast.. (geen certivicaten KUT WIJF) dus over ruim 1 jaar vervallen die dingen... en heb ik NIETS meer! en denk dat weinig mensen met zoveel liefde hun werk doen! dus gewoon klote....... ieder dag dat ik hier nog werk... koester ik! heb nog contract tot jan'10 heb meer als helpende.... IETSJE minder dan v-ig'er
wou verpleegkunde doen.. maar was verjaard.. alle exames waren vernietigt.... dus moest met nivo 3 beginnen! dus ze was gewoon jaloers! echt KLOTE mens wat het was.. GA EERDAAGS... WANNEER IK WEER STERK STA... EEN ZAAK BEGINNEN! want dit heeft een lang verhaal.... maar ze ken gewoon niet maken.. heb alle emails van haar! en bewijst gewoon DIKKE AFGUNST!
heey lieve mensen. tsjah nog niet ongestel even af wachten waneer hij aankomt! en hoe gaat het verders met julie. xxxx
oh gimena SPANNENDDDDD ... ik negatief... jij positief? ik heb nergens last van.. zelfs niet van me BOOBS.... jij?
heeey.moppie neej heb niet getest. ik krijg pas een nieuwe test van me vriend als ik echt een flinke tijd overtijd ben. kan nu even geen testen kopen want heb een nieuwe auto gekocht fiat bravo baby blauw sport (hellemaal verliefd op me auto) moe en hoofd pijn meer niet. xxx
Dames , ik ga lekker in bed een dvdtje kijken. Tis zo saai in huis zonder mijn mannetje . Ga iedere avond vroeg naar bed hihi. Zo gaan de dagen wat sneller voorbij. Fijne avond nog !
ah swirl.... meid... snik... ja ken me voorstellen! vervelend he? gewoon je ritme.. en je leven even anders..... Hoop dat de tijd snel voor je gaat! xx... misschien tot morgen
nou hopen dat je snel FLINK over tijd bent.. wedden na 2 dagen... je krijgt een test ohw heerlijk zeg een nieuwe auto...... foto?
Ja ik voel meestal wel 1 of 2 dagen van te voren dat ik ongesteld ga worden....dus helaas. Vorige maand had ik dat niet...maar ook toen..helaas. haha
nou gaan we saampjes de nieuwe maand in oke? en nu echt ff naa de ha... we zijn even lang bezig... kan zijn dat je eileiders iets dicht zitten... of weet ik veel....... gewoon doen.... ga lekker slapen oke? i ga oook me bedje straks in! **gaaaaaaaaaaaap** sorry miss.... ik ben nu echt BEK AF!na 2dagen om 5.15 eruit te moeten