ik heb naga getest... maar weinig pijn in me borsten... en flinke aders lopen... of valt me nu pas op.. flink gehumeurd... (je weet wel.. me thuissitutie)
Tja we gaan gewoon WEER samen de nieuwe ronde in . En dit keer ga ik echt een afspraak maken zodra mijn mannetje terug is van vakantie. Slaap lekker voor straks .en misschien tot morgen
mijn gevoel zegt gewoon dat ik ongesteld wordt. jah echt heerlijk een nieuwe auto morge maak ik even foto,s! zet ik het gelijk op deze site! wel jammer dat je zo last van je borsten heb. xxx
@babs dat is wel heel erg kut dat dat wijf je zo tegen werkt. En ik zou dat inderdaad niet zomaar laten gebeuren. Ik heb eerst verpleging gedaan maar zakte 2 maal voor hetzelfde examen. Ging over chirurgie en was echt heel erg moeilijk. Vet hard gestudeerd en toch 2 keer een 4 er op. Toen liep het allemaal thuis ook niet zo lekker dus ben toen een niveau lager gegaan. Naar vz-ig dus. En dat kon ik toen in een half jaar afronden omdat ik al in het 3e jaar van verpleging zat. Dus hoefde ik niet alles over te doen. Nou wij gaan zo ook maar eens op bedje.. Nog even klussen en dan naar dromenland!
Ha meiden, ik ben weer even hier tussen het carnavallen door. Het niet zwanger zijn deze maand heeft me vandaag nog eens blij gemaakt. Vandaag lekker een rood biefstukje gegeten tussen de biertjes door... Ik denk dat dat me echt het zwaarst gaat vallen, die biefstukjes....de rest kan ik wel laten staan...maar een lekker biefstukje...oohhhww. Nou gewoon nu nog even een paar keer snel eten tot het volgende ei. Babs, ben blij dat het er toch weer goed uit ziet met jou en je manneke. Kun je binnenkort je banner weer terugplaatsen? Of toch nog maar even afwachten? Tegen de tijd dat jullie dit lezen is het warschijnlijk al maandagochtend, dus allemaal: GOEIEMORGEN!!!
heb juist niet zo last er van deze maand....jij moet vandag ongie worden..... ik morgen... en swirl overmorgen GRRR
Goeiemorgen meiden, Ik ga zo maar weer eens werken met een dikke griep onder de leden. Vind het alleen sneu als iemand mij tijdens carnaval moet vervangen, dus ik ga gewoon werken... Heb nog steeds niet getest... morgen of overmorgen... spannend.... Kus
maar zie dat 4dagen je max is.. dus morgen nog over tijd.. ziet het er positief uit! klote dat je je zo ziek voelt bah
komt wel goed... zit aan de thee nu en over 5 min werken... Vorige keer had ik 4 oktober een mk, en teste ik 4 nov weer positief... dus maybe...\
Meiden! nog een paar daagjes en dan mag ik testen! Mijn pijnlijke borsten nemen gelukkig weer wat af! Heb alleen wel super veel witte afscheiding, en op moment nog geen spoor van menstruatie te bekennen! geen voortekens geen beginnend lichtroze afscheiding! Vind het zo ongelooflijk spannend! Voor de dames die net zwanger getest hebben GEFELICITEERD! SUPER! liefs
Rare dingentjes die ik nu merk en die ik dus anders nooit heb zijn: - pukkeltjes op mijn onderrug : - veel meer pukkeltjes in mijn gezicht (dit komt meestal pas op mijn menstruatie) - steekjes in mijn onderbuik - kan geen normale staart meer in dan doet het pijn op mijn hoofd : - veel meer afscheiding dan normaal Embarassed - geen idee of iemand dit kent maar het klussen Embarassed voelt ook anders aan dan normaal. - tepels worden nu ook pijnlijk dit heb ik ook een tijd niet meer gehad. Ach ja we zullen zien! Succes allemaal! Heb voor jullie geduimd [-o< [-o< [-o<
haai 1084 kwa hoofdhuid heb ik pcies hetzelfde alleen heb ik dus oppeens pukkeltjes op me hoofdhuid wat gigantisch pijnlijk is en pukkeltjes onder me kin die anders voelen dan anders ontzettend gevoellig zodra je ze aanraaakt steekt het door me hele onderkin en nek. liefs
Ik heb de laatste paar keer ook vlak voor mijn menstruatie erg veel pukkels waardoor ik telkens dacht dat het raak was....maar werd helaas steeds weer ongesteld. Toen ik anderhalf jaar terug zwanger was zat ik ook helemaal onder. Hoofd en nek en borsten en rug...erg lelijk ! Maar kreeg helaas een miskraam.
haai Swirl! ooo dat is niet zo mooi! aan je banner te zien mag je ook over 2 dagen testen SPANNEND! hoop voor je dat het raak is meid! liefs
Heb al een paar daagjes ongii gevoel, dus ben bang dat het vandaag of morgen door gaat zetten. Dus die test die in de kast ligt blijft nog even bespaard . Ga pas testen als ik een paar dagen overtijd ben....heb ik me voorgenomen. Anders kan ik iedere maand wel een test kopen. Beetje zonde van mijn geld