heey. ik ben altijd op dag 28 ong! nu niet vindt dat ze kut he. geen test in huis dus dat maakt het wel een heeel stuk makkelijker. wel heel rot dat je nu zo last van je buik heb dikke kus aan de babs xxx
18 moet 28 zijn... ik ben op dag 29 ongie.. en nu op dag 27/28? vreemd....en sinds vanm 2uur geen tampon in gedaan.. en nog niets te bekennen haahahaa BEGIN MAF TE WORDEN hehehe vind erg spannend voor je...ga je morgen testen? voel je iets aankomen?
hmm raar.. zou toch later testen als er geen ongie komt. neej ik ga morge niet testen! ik wacht er nog lekker meej hou het nog even lekker spanned hier (en me zelf ook ) xxx
ik mag nog 5 daagjes wachten maar ik ga ervan uit dat het hier niks is poh de kids zijn druk ben blij als ze straks in bed liggen ben al de hele dag met ze aan de haak liefs isa ga nu eerst ff wat eten
Ik hoop toch echt dat de volgende ronde meer posi testen zijn, want zijn niet veel hier die posi getest hebben deze ronde. Nou maar goed duimen draaien voor ons allemaal. Straks lekker met me vent op de bank filmpie kijken en dan op bedje!
ja maar we zijn echte suf k*tten.... haha... ik heb zooow ongie kram is NIET te geloven! @isa.... ohw... fijn weer... kinderen GRRR... ff achter behang plakken en GAUW verhuizen! haha Mijn zoon-lief mag de hele week vanuit school zijn bed in.... lekker rustig... die hebben de vakantie zich ook schandalig gedragen! ohw bij jullie is het nu vakantie he? @gimena... shit man... vind rot voor je... Ik hoop dat het niets is voor JOU.. en stiekem..... is het ookw el gezellig dat we allemaal weer de nieuwe ronde in gaan! @lady.... hello girllll hoest ermee?
hier alles oke, flinke griep dus ik ga nu lekker plat... Allemaal rustig aan meisjes, denk aan jezelf
Hallo meiden Heb ff jullie hulp nodig,. Test gedaan op Zondag ochtent dus afgelopen weekend.Die was negatief.Morgen mag ik eigelijk pas testen.Maar ik durf niet zo goed.Omdat hij zondag negatief aan gaf.zal het morgen weer zo zijn dat hij negatief aan geeft ? groetjes minke
kruitvat 2voor5 euro! zijn zeer gevoelig! maar hoorde ook ergens dat die met indicator ook gevoelig is...
maaaaaaaaaaaaaaaaar.. die met indicator meet al vanaf 1week na.... maaar iedereen maakt aanders hcg aan.. bij mijn jongste teste ik week voor mijn ongie gewoon al positief.... moest wel half uur wachten op die tweede streepje maar hij kwam
Ik ga dit topic verplaatsen naar clubs, bij zwanger worden. Mochten mensen die vaak mee praten, niet meer langskomen, zouden jullie ze dan een pb willen sturen?