sorry traag van begrip..... hoe bedoel je "Mochten mensen die vaak mee praten, niet meer langskomen, zouden jullie ze dan een pb willen sturen? "
Hihi, zijn jullie geen clubje dan? Ik bedoel dat er misschien leden zijn, die het topic niet terug kunnen vinden, aangezien ze mijn bericht over het verplaatsen niet hebben gelezen, je ze dan een pb kan sturen (als je ze mist, zeg maar). Snappie?
nee het is geen clubje... er komen juist steeds meer meiden bij! die vragen .. of dergelijke juist interessant voor je NOD.. Ik zelf zou niet gauw bij clubs kijken! Zou het jammer vinden als je hem zou verplaatsen! Maar jij bent de moderator.... Ik zie wel wat er gebeurd!Ik zie het morgen wel.. Ik duik erin! Slaap lekker
Oke, als jullie geen clubje zijn en er regelmatig nieuwe meiden komen kijken, dan horen jullie daar niet thuis. Laat ik deze dus lekker staan!
Dag allemaal! had vannochtend weer een klein beetje bruin slijmverlies! en heb ongi krampjes maar niet ongesteld! :S zit over 2 dagen op me NOD wordt er gek van van die onzekerheid! zucht.. lliefs carien
had ik gisteren ook.. de hele dag GEK werd ik ervan.. elke x een plekje bloed in me tampon.. maar gisteren avond goed door gebroken
Ik had me vannacht toch een nare droom echt een nachtmerrie werd er helemaal verward van wakker Heeft iemand dit ook gehad en is nu zwanger? Me vriend heeft me gelukkig even gerust gesteld had ik echt even nodig... Heb nooit nachtmerries en dan nu opeens zo een nare met dat mijn vriend me zou verlaten... Vorige week had ik een rare droom met dat ik een innestelings bloeding had maar die heb ik in het echie niet gehad erg raar. fijne dag allemaal ik kijk vandaag weer even mee op het forum. Groetjes ps auwwwww mijn tepeltjes ...
je dromen zijn je onbewustzijn... of hoe zeg je dat.... je moet eens op droomuitleg gaan kijken... ik heb ook wel iemand die gratis droomuitleg geeft! hij is OOK helderziend/voelend en magnetiseur.. daarnaast doet hij om anderen te helpen GRATIS droom uitleg... Ik had vorige maand een droom .. dat ik bevallen was van een HEEL klein babytje veels te klein.. het was ook heel mooi..... ik was toen bij hem... en hij zei..... dat dat een teken was van een nieuw begin... nou ja..kan ook welk kloppen ...
Dank je wel voor je uitleg. Zag net ook bij symptomen staan dat veel mensen eng dromen en zwanger zijn. Hopen dat het bij mij dan ook zo is maarja iedereen hier hoopt natuurlijk zwanger te zijn hihi. Succes allemaal! Groetjes
ik zou ook wel eens gebruik willen maken van die magnetiseur hahahah goedemorgen meiden ja hier hebben de kinderen nu carnaval vakantie hoe is het met jullie hier gaat het goed heb weinig last meer en hoef maar 2 pilletjes per dag te nemen dus ik ga vooruit nu nog 4 dagen voor de duivels komen liefs isa
Nee nu sowieso nog niet vrijdag misschien als ik dan nog niet ongesteld ben. Word altijd sochtend ongesteld dus als ik dat niet ben dan doe ik vrijdag middag wel een testje. Duimen jullie ook voor mij? Duim ook voor jullie! Groetjes
ohw? oke... misschien nu niet meer isa.. omdat je geopereerd bent! vind spannend voor jou.. ik duim HHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLL hard voor je