Heb er 2 besteld.. o dacht altijd dat het met octendurine moest joh! Hoeft dat niet per se dan? Dat zou beter zijn!hihi @ sunnyqueen, als het je ouders geluk brengt, brengt et jou vast ook geluk! Luister, ik schiet echt niet op vandaag, moet echt mn huis doen , maar zit alleen maar als een idioot of dat forum te lezen! haha x
erg he? ik ken dat.. vlak voor mijn nod zit ik te neuzen en neuzen... schiet het hier er ook bij in! laat je ons straks weten? als je testjes binnen zijn? Ps... ff een tip.. leeg nu je blaas... en drink niet zoveel meer. anders is je urine te verdunt! laat ong 2/3 uur je urine in je blaas zitten SUCCES.... IK DUIM VOOR JE
Thanks! Maar ik ga wel wacten tot mijn man thuis is met testen. Maar misschien ook niet... als die testen eenmaal voor mn neus liggen kan ik denk moeilijk nog uren en uren wachten! hahaha maarre, ik laat het zeker even weten als ik getest heb hoor! x
jeetje we zitten al in spanning om onze eigen uitslag en daarnaast ook nog om die van alle andere meiden hier..... hihi Nou jah wel gezellig en mooi dat we elkaar zo steunen.
Dat is heel lief van jullie! En het is inderdaad geweldig dat je hier eindeloos unt beppen over van alles , ik bedoel ik praat er verder echt met niemand over, behalve mijn man dan maar dat is toch anders dan met vrouwen! Vind het wel lastig om niets te zeggen tegen bv mn moeder. Ik ga zelf zo ver dat ik heb gezegd dat ik nu mijn ongi heb! haha, heb echt het idee dat ze het aan me kan zien als ik zwanger ben,... dus dacht, zeg gewoon dat ik nu ongi ben, verklaard ook een beetje mijn pukkels ( aarch) en hoofdpijn ! hihi x
Jah dat gevoel ken ik. Ik bepraat met mijn moeder echt heel veel alleen mijn vriend en ik hadden er voor gekozen om niks te zeggen, pas als we echt zwanger zijn. Maar vind het zo moeilijk ik was haar laatst helemaal aan het uithoren hoe het bij haar ging toen ze wanger van mij was en van mijn broertje en zusjes en ik zei dat mijn cyclus in de war was enzo en zij meteen ow dan moet je naar dokter, want ze denkt dat ik nog steeds de nuvaring gebruik en dan hoort je cyclus niet in de war te zijn hahah, maar vind het zo moeilijk dus misschien heeft ze nu wel een vermoeden...
Ja ik denk altijd dat moeders dat wel aan hun dochters zien... ik zie mijn moeder bijna elke dag... Maar ik hoop dat ik haar snel goed nieuws kan vertellen!x
He Anna, Veel succes met testen straks of morgenochtend, maar pin je er niet op vast he... Ze kunnen nu nog goed negatief aangeven hoor,ligt maar net aan de hoeveelheid HCG die je eventueel hebt aangemaakt. Al die klachtjes die je aangaf had ik ook in de week na mijn ei, daarna waren ze weer weg... Maar ik hoop voor jou dat het lekker een indicatie is voor een zwangerschap... We duimen allemaal mee. En voor de rest... Er zitten wel een hoop ongestelde meiden hier op het moment... Dat er maar snel weer een aantal mensen positief testen!
Ik wil mijn ouders ook pas iets vertellen als het echt zover is... Mijn zus weet wel dat we het aan het proberen zijn. Die voelt dat soort dingen wel aan. Is wel lekker om iemand te hebben naast je man (en natuurlijk iedereen hier) om van alles mee te bespreken.
Nou, de post is net geweest, en ze zaten er niet bij. Dus komen ze morgen! Houd jullie op de hoogte! x
er zit miss wel een reden achter ik zeg altijd dingen die gebeuren gebeuren niet voor niets. dus ik denk dat als je zou testen dat ie negatief zou zijn en morgen miss niet ! duim voor je meid
Een goedemiddag lady's, Hoe gaat ie met iedereen ? Hier gaat alles goed ....heb nachtdienst erop zitten en nu lekker weekend tot zondag
Hier ook niet ...Maar zal niet lang meer duren. Heb me toch een steken af en toe . Al een paar dagen trouwens . Meestal heb ik dat 1 dag voor de menstruatie. Pff lastig
hhoi hoi... nou spannend voor jullie 2en heb je auto nog niet kunnen bewonderen... lekker gewerkt? nu lekker heel wat daagjes vrij... ik moet morgen weer... ben dan weer 2dagen vrij geweest! gim... heb je nog niet getest?pfff