nou ja...lekker gewerkt .Vind nachtdienst nooit zo fijn. Maar wel altijd een prettig vooruitzicht (weekend). Nu lekker 'proberen' te genieten. Heb veel dingen gepland staan ..dus hopen dat de week voorbij vliegt haha. Maaruh ja Gim , nog steeds niet getest ? Had er allang één tegenaan gegooid. Hoest verders met babsie ?
heeey ik krijg me foto er niet op hij zegt dat de bestand het niet doet of kapot is. neej nog niet getest. durf het niet goed! ben zo bang voor voor negatief! xxx
Ja indd , waar zijn hun ?!? Miss dior zal wel moeten bijkomen van het carnaval.. En was Leonize niet op vakantie ? naar egypte ofzo ?
waarom niet? 50/50.... en je bent over tijd....heb je niets in huis liggen... vind zooo spannend voor je..
erg verstandig aan de ene kant Ik heb er één liggen maar nog steeds niet gebruikt . Best goed van mezelf
haha ik niet moet morgen weer beginnen dus.... SHIT HAPPENS>>. nog 1 liggen... MOOI KEN JE NU GAAN GEBRUIKEN?
Hahaha neeeeeeee ... Als ik vermoedens had dan had ik uhm allang gedaan. Maar weet voor 98 % zeker dat het vandaag of morgen gaat komen. Dus dan is het zo zonde.. Als ik morgen nog niet ongesteld wordt dan ga ik zeker ff testen.
GRRRR ken ook niemand overhalen he? tis vandaag zoooow mooie dag... om te testen hhahaha.Ken wel wat posi. gebruiken! van de week word warmer.. van 7 naar 8 naar 9 graden... ennuhhhh nog een maand.. en word de klok weer op zomertijd gezet heerlijk zeg
Ik zag het al helemaal voor me , dat ik volgende week mijn mannetje ga ophalen , dan zou ik die positieve test leuk verpakken en dat aan hem geven.. Pffff wederom te mooi om waar te zijn
Ow ik kan ook echt niet meer wachten op de lente ! Heerlijk zonnetje...winterjas weer de kast in. Geweldig. Wordt zo depri van dit weer .bah
ja echt wel... gewoon weer lekker de kast in.. fiets pakken met de kids... vlieger en bal mee... en lekker ravotten in het bos.. of strant! HEERLIJK!