Jullie zijn lieverds! Ja het gaat nu wel weer, al ben ik erg emo. Ik heb hem maar even weggelegd in een andere kamer, want elke keer dat ik naar hem kijk zet ik het op een janken! Zelfs mijn vriend is even naar huis gekomen en moest huilen. we zijn zo gek met die beestjes. Veel kan ik nu niet doen, dus deze site geeft wel weer afleiding. Had verwacht door de schok dat ik dan misschien ongi zou worden, maar noppes. Babs spannende dag voor je morgen. laat je niet afschepen hoor! Ga je naar de gyn of de huisarts? Meteen vragen om bloed te laten prikken enzo. Voor een paar andere meiden hier ook wel erg spannend aan het worden he. Ik had een heel leuk plaatje wat ik hier wilde neerzetten, maar weet niet hoe het moet!
emotioneel pff..... meid weet niet wat ik moet zeggen man! bah van het 1e naar het andere! nee laat me niet afschepen! we krijgen NU onderzoeken (sperma) etc.. de lichamelijke onderzoeken bij de huisarts en daarn kn hij mij door verwijzen naar de gyn
Wel goed dat de ha al wat onderzoeken gaat doen, die van mij stuurde me meteen door naar de gyn haha. Die waagde zich er niet aan. Ben heel benieuwd, ga voor je duimen meid
Meid wat verschrikkelijk, zit hier echt met een brok in mij keel. Moet er niet aan denken dat mijn katje dat overkomt, gelukkig komt ze niet buiten. Heel veel sterkte gewenst.
@Esther, deze ronde is er nog hoop hoor.... al weet ik niet in welke ronde ik zit In de vorige nog óf in deze hahahaha! 01-01 bruinverlies gekregen ipv mijn ongi en nu dus 29 dagen over tijd. Als mijn bruinverlies mijn ongi is geweest dan zou ik in ronde van januari zitten en dan moet ik nog 2 dagen tot nod.... snap je um nog? Sinds ik ben gestopt met de pil (meer dan een jaar geleden) heb ik nog nooit alleen maar bruinverlies gehad! Zowiezo nog nooit! Heul vreemd dus allemaal! Groetjes Cynthia
Hallo, Ik ben nieuw en vind het allemaal maar wat spannend... Normaal gesproken heb ik nauwelijks ergens last van en word ik met een cyclus van gem. 27 dagen een dag of 5 ongesteld. Mijn laatste menstruatie begon op 7 januari maar duurde maar slechts 1,5 tot 2 dagen en maar heel weinig. Dat is anders dan normaal en daarom twijfel ik over hoe het allemaal gaat deze cyclus. Weet iemand hier wat meer over? (ps heb wel getest toen (waarom weet ik ook niet) zo ongeveer halverwege deze cyclys en was toen dus niet zwanger) Nu heb ik wel allerlei klachten, kleintjes maar toch ik heb al een week last van mijn borsten die ook echt gegroeid zijn, met grotere tepels en ook van die bultjes en aders. Afgelopen maandag (evt. innesteldag) voelde in een lichte steek/duw in mijn lies en sinds die tijd ben ik met vlagen heel moe, misselijk, zweterig en heb ik het warm dan weer koud. Daarnaast ben ik prikkelbaarder, ruik ik ook beter en heb last van mijn buik (het lijkt alsof alles te strak zit). Je zou zo zeggen (na een ochtendje lezen op dit forum) dat alle symptomen er zijn maar goed ik moet dus nog minimaal zes dagen wachten.... pffffffffffffffffff wat duurt het allemaal lang. Voor iedereen hier die ook in spanning zit te wachten heel veel succes!
Hoi Johannal, Nou het zou best zo eens kunnen zijn dat je zwanger bent hoor, want dit zijn wel heel veel klachten op een rij. Was 7 jan. ook echt de periode dat je menstratie moest komen? Alsnog kan het zijn (ondanks negatieve test) dat je toen ookal zwanger was en dat je te vroeg hebt getest. Want ondanks dat er veel op deze site na 1 dag pos. kunnen testen en ook al staat dat op de verpakking er zijn er ook heel veel die pas een na een week over tijd testen. Je kan dus of nog een testje nu al proberen of nog een weekje wachten. Spannend hoor! Ik zal voor je duimen.
@Leonizzi wat erg meissie,,wij hebben zelf honden en zou niet weten wat ik zonder ze moest..Sterkte ermee
Dank je meis, ben ook echt van slag af vandaag. Staan nog twee etensbakjes en steeds denk ik, oh ik moet er straks 1 weghalen, wat erg! Zo stom maar het voelt even allemaal niet meer hetzelfde als gisteren. Het was zo'n lief, sullig, grappig beestje. mijn andere kat komt mooi niet buiten vandaag en vannacht. Zo stom ook. Wij wonen aan het water en met de dooi paar weken terug hield ik mijn hart vast, maar dat is allemaal goed gegaan. Ik had nooit verwacht dat er vanmorgen een laagje ijs zou liggen en nu dit!
@johannal ik heb al eze klachten ook en ben 6 dagen overtijd en test maar geen positief vandaag nog test gedaan helaas negatief terwijl ik wel symptonen heb en mijn temp blijft sinds 10 januari netjes zo rond de 37,3 liefs isa
oh ja dat is zoooo erg!!! elke x herinnererd worden!!!die 2 bakjes worden 1 en elke x het bijvullen word KLOTE zal tijden duren! Zal even een klein open boekje doen... Ik heb 2 kinderen... maar MIJN JONGSTE IS NIET MEER BIJ MIJ! ik ben nu bijna 3 jaar verder en iedere morgen heb ik nog een brok ik mijn keel! met kleren kopen kijk ik nog steeds voor hem eten maken smorgens maak ik altijd nog 2 bordjes... met school denk ik iedere morgen aan mijn zoon! EN GVD HET WEND GEWOON NIET! ZIT GEWOON JANKEND TE SCHRIJVEN
ooh babs dat klinkt nu al verschrikkelijk. kan me voorstellen dat je dan nog iedere dag aan hem denkt. sterkte meid. leonizze, weet ook wat je doormaakt qua poezies heb het jammer genoeg vaak meegemaakt dat ze onder auto zijn gekomen of wat dan ook en het went nooit hoor. laat jezelf maar ff lekker gaan. das enige wat vaak helpt.
Dankje voor je bericht leonizzi, lief dat je met me mee wil denken en dat terwijl je zo'n uitermate kutdag hebt vandaag (sterkte nog) 7 januari was ook ongeveer precies de dag dat ik ongesteld moest worden... de test heb ik zo rond de 20ste januari gedaan maar daarmee gebeurde dus niets... ik zou dan zo'n 12 dagen overtijd zijn.... tja vaag verhaal dus... ik ga gewoon heel erg proberen om nog één weekje geduld te hebben en nu even kijken of ik iets kan vinden over verkorte menstruatie.... Groetjes
Nog geen teken van de duiveltjes... heb helemaal geen klachten.. Zullen wel wat later komen als normaal dan..