maareh ik ben weg ik ga die kinderen uitputten in de speeltuin latttteeeerrrrzzzzzzzz doei lieve mensen tot straks
Even een vraag he.. Als het goed is krijg ik vandaag met de post van Matcare die zw.test binnen die je een paar dagen eerder kan doen... Maar ik ga ervan uit dat mijn NOD a.s. maandag is... zouden jullie dan vandaag al zo'n testje wagen? Ik heb zelf wel het idee dat ik zwanger ben... voel me echt anders.. ( ik negeer voor het gemak even alle berichten van meiden die zich ook anders voelden en toch ongi werden.. ) Maar ik twijfel echt een beetje..( ik heb er 2 besteld.) x
Ja, dat geld maakt me momenteel eigenlijk niet zoveel uit! Ik ben alleen bang dat dat ding positief aangeeft en dat ik toch ongi wordt omdat je net zal zien dat het de laatste paar dagen mis gaat ofzo.. x
ja dat is zo... maar het is uiteraard jouw keuze... ik denk maar zo.. is ie positief... weet je dat je zwanger KAN worden... ik heb afgelopen 14maand 2x pos. getest.. 1x 8 testjes van testjezelf.nl eerste 2 positief daarna negat. en toen poitief etc etc.. gewoon waardeloze dingen en in nov/dec positief getest.. na 10maand... helaas door me werk misgegaan met 4.1weken doordat ik iemand van 110 kg van de vloer kon tillen met 3 pers. gewoon te zwaar getilt
bedoel ermee te zeggen... behalve die kut testen van testjezelf.nl test je niet voor niets positief.. voor de rest bleef hij bij mij ALTIJD negatief.. en niets geen licht streepje of wat dan ook
Nou wat kl*te voor je zeg, dat het mis was gegaan.. Maar je hebt gelijk, als dat ding positief aangeeft weet ik in elk geval dat ik wel zwanger KAN worden, en dat is al iets! Voel me verder niet raar ofzo hoor, alleen mn borsten zijn iets opgezwollen en heb pukkels... en mn buik voelt al dagen heeeeeel vreemd! O ja en zeer tandvlees en heel onrustig slapen en dromen.. Die klacten heb ik al best vaak gelezen van meiden die zwanger zijn... Heb normaal nooit echt klachten eigenlijk ook als ik ongi moet worden niet..ja beetje zere buik maar dat voelt net even anders als wat ik nu voel. IK BEN ZO ZENUWACHTIG ! Nu maar hopen dat de post snel komt! x
ja hoop het ook voor je hoor net vliegtuig neergestort in a'dam van turkey airlines.... shit zeg! even nieuws kijken BRRRR
heeey meiden. ben net klaar met vroege dienst. ze even de stad in even ander testen hallen. denk dat ik meschien vanmiddag ga testen laat jullie het nog wel weten xxx
ja maar ze komen wel veilig uit vliegtuig.. gelukkig niet ontploft of brand... want dan voel je je wel VRESELIJK klote
Ja , indd zit net te kijken...Nu maar hopen dat er geen doden zijn . ccn zegt 10 , maar dat is nog niet bevestigd
viind VRESELIJK bah Heb ZOOOW vliegangst ben afgelopen zomer voor het eerst gaan vliegen... ben weken er ziek van geweest.. ook omdat de ene vliegtuig neerstortte .. en bij de eerste dacht ik.. ach 1 kan gebeuren... toen een dag later de tweede... toen slikte ik wel 10x... ach zei me moeder en chris dat is TOEVAL.. en toen ging de derde... en toen zei ik duidelijk IK DURF ECHT NIET MEER HOOR... en toen ging transavia staken.. waar wij mee vlogen.. en op die dag.. en toen had ik zoiets van PFFF GELUKKIG WE GAAN NIET! dacht dit is geen toeval.. wij mogen gewoon niet gaan.. kon weer ademhalen.. haha en kregen toen telefoon dat we met arkefly moesten.... OEI EN TOEN MOEST IK DE VOLGENDE DAG en als je dit hoord... dit was mijn grootste nachhtmerrie.. EN OOK VAST VAN VELE MENSEN DIE MET VLIEGANGST VLOGEN.. EN TOCH MEEGINGEN! hoop dat het goed afloopt voor deze mensen
Ik heb sinds een paar jaar ook vliegangst. Vroeger nooit gehad ..vloog altijd in mijn eentje naar Aruba. Maar nu ....pff vette zweet aanvallen ! Komt denk ik door mijn mannetje die is ook altijd zooo zenuwachtig. Maar willen wel graag alles zien. Dus we gaan dan toch maar. Heb nu ook een vakantie gepland staan naar Thailand, maar durf niet meer, Ennuh , ik geef maar niet door aan mijn mannetje dat erhier één is neergestort . Dan komt ie niet meer naar huis