heey dames ben ik weer hoor ik heb een testje gedaan hoor ma hij gaf negatief aan. was moe en teleurgesteld me bed in gedaan! 1 ding snap ik niet met temp blijft nog hoog! 37.6. dus meschien zit er nog hoop in
ben nu 4 dagen over tijd! me het vaagste van alles is dat me temp heel hoog blijft! en ben niet ziek. snap me lichaam even niet meer
als je niet ongi bent en niet word zou ik over 2 dagen (overmorgen) nog een keer testen ! succes meid
Inderdaad er zijn mensen die pas na 4 weken overtijd posi testen dus zolang de duivels er nog niet zijn is er nog hoop meid. wij blijven duimen in ieder geval.
He Gimena, verdorie heb je nog geen zekerheid, jammer meid. Maar zolang er nog geen zuivels zijn... Zelf bijna van de duvels af, dus we kunnen binnenkort weer aan de klus. Dan doe je tenminste iets... Als je ongesteld bent zit je echt alleen maar te wachten. Da's bijna nog erger dan wachte op je NOD. Maareh sunnyqueen, wie klust er meer? Jij of je poes?
Nou ik klus meer, want onze poes komt niet buiten dus valt er ook niet te klussen.... En inderdaad als je ongi bent duurt het wachten heel lang puur omdat je je nog nergens op kan storten... en nu kun je weer klussen en dat is dan wel weer leuk. en daarna maar weer wachten....
hahah komt me heel bekend voor! hard gemiauwen. en als je ze over de billen aait kontje om hoog! die van ons gaat voetjes vegen dan met de achter pooten als je over der kontje aaie haha! had hellemaal dubbel gelegen toe ik dat zag
neej idd is wel rot hoor! enige wat ik ken doen is wachten! ma hoorde van iemand als je ei wat later is geweest duurt het ook wat laten! en als je ei niet heb gehad krijg je ook geen ontrekking bloeding. ik wacht gewoon geduldig ma ga wel weer me testen verstopen ander roepen ze me die testen
Ja die van ons veegt ook met de achterpootjes als je haar over haar kont aait. Het ziet er echt heel grappig uit, maar ergens vind ik het soms ook wel zielig want dan kan ze het gewoon niet vinden en dan denk ik ook ja het is ook frustrerend als je ''zin'' hebt en vervolgens kan je er niks mee. Ze miauwt gelukkig niet heel erg hard en veel het is meer af en toe heel vreemd miauwen, maar goed het gaat wel weer over.
Volgens mij is het een stuk rustiger hier nu de duivels met volle hevigheid zijn aangekomen hier. Alleen Gimena zit nog op de wachtbank... Ach meid ik voel met je mee hoor. Ga je nog een keer opnieuw testen of wacht je het voorlopig even af?
hallo.. ben weer thuus van me werk! was weer heerlijke avond zit onder de krabben! ik ben er wel hoor.. maar af en toe moet er gewerkt worden!
Wat een onchristelijke tijden om te moeten werken zeg! Goedenavond Babs, nog iets leuks te melden? Krabbende bejaarden zijn ook een vermelding waard...
haha dat zeg ik... ja asosiale tijd he? ah geniet er zo van.. dus dat scheeld en de ort zijn ook ERG leuk... verdien met avonddienst net zoveel als een lange dagdienst die 2uur langer duurd! nee heb geen nieuws.. behalve dak GOED lek ben bah
Bij mij zit de stop er weer bijna op... Gelukkig...heel de carnaval lopen lekken... Ga vandaag maar eens optijd mijn bedje in want vandaag compleet brak op mijn werk. Ik wordt oud..kan niet eens meer tegen een beetje carnaval vieren. Achja. Het was misschien de laatste kinderloze carnaval, dus nog even van genoten.
ik hoop echt voor jou de laatste kinderloze carnaval.. Gisteren zei me vriendin.. ik hoop zo dat je volgend jaar mee gaat... ik zeg denk het niet... hoe oud ben je eigenlijk? zit steeds te kijken op bevallingen etc.. ohw zit zo te genieten.. en dan gevoel van een beeb in je armen.. zo lief.. het eerste contact... bah erg he?
Ben 31 jaar. Mijn collega (van 26) loopt me al een jaar te pesten dat mijn eitjes aan het verschrompelen zijn, dus dat ik maar eens snel aan kinderen moest beginnen. Ik moest er niet aan denken... totdat vorige maand ineens alles veranderde. Zowel ik als hubbie lief zijn er ineens klaar voor. Maar nu kan ik ook ineens echt niet meer wachten. wil gewoon NU zwanger zijn....zucht. Ga mezelf echt nog niet gek zitten maken bij bevallingen... Moet mezelf al inhouden om niet al van alles te gaan kopen. gelukkig heb ik het gevoel dat ik mijn kinderwens vervloek als ik dingen ga kopen, dus houd ik mezelf nu nog in. maar heb al wel een leuke buggy gezien....
www.philandteds.nl Leuke stoere buggy. Maar ja, ik heb er natuurlijk de ballen verstand van en kijk alleen hoe mooi ik een buggy vind, niet of ze praktisch zijn.