geweldig.... ik moest NOOIT denken aan kids.. (had voorbeeld van mijn zus haar*** kind..hehe nog steeds trouwens en ze heeft er nu 4) toen ik 16 was.. oei zal verhalen niet vertellen.. maar ik haatte kinderen! vreselijke dingen haha ik was ook met toekomst bezig.. en mocht naar KMHO en was toegelaten tot hotelschool! eigen café en bar etc was MIJN toekomst werke naast school gewoon 40/50/60 uur per week sliep amper en verdiende gewoon 4000/5000 gulden in de maand HEERLIJK en kids konden me GESTOLEN worden! NOOIT niet misschien als ik 35 was totdat ik me eerste jaar hotelschool mocht doen... leerde net hun vader kennen.. na de 3de maand sex gehad (hij was nog maagd haha) en VErdoMD ik was meteen zwanger ! net 17 geworden! Ik hield in 1x van kinderen.. (wist nog geeneens dat ik zwanger was) maar ging met ze wandelen en leuke dingen doen.. VOND HET GEWELDIG.. ik dag OCH NEEEEEEEEE ik testen en ja zwanger Kon alles op me buik schrijven.. heb nog tot de 8ste maand gewerkt (week voor bevalling) en sinds dien vind ik kinderen helemaal TOP geweldig en 1 groot genot omnaar te kijken!
leuk als ze een maand of 9 zijn!!!! en wel praktisch hoor maar tegen die tijd over anderhalve jaar... zijn er VEEEEEL mooiere en betere en pratischer!!!
Wel top van je dat je er gewoon voor bent gegaan en je kindje toen gehouden hebt. Weet niet of ik dat wel had gedaan toen ik die leeftijd was. Vanaf mijn 20-ste heb ik pas met mezelf afgesproken dat als ik onverhoopt zwanger mocht raken, ik het zou houden omdat het mijn verantwoordelijkheid was... Tja, ik ben nog steeds niet echt dol op kinderen. Maar het begint te komen... Ach ja, hoef ook niet ieder kind leuk te vinden natuurlijk... Maareh Babs, jij wordt de grote vraagbaak hier natuurlijk mochten we zwanger worden... en Isa natuurlijk, want die heeft er ook al een paar rondrennen... kan ik lekker alle stomme byggy en maxi-cosi vragen stellen. Snap er nl. echt geen F*ck van wat nou precies waarbij hoort en waarvoor is. Ach hoeft nu ook nog niet. Eerst maar eens een ei laten springen... Ben wel benieuwd wat mijn cyclus nou precies is. Vorige keer precies 14 dagen na mijn ei ongesteld, maar weet niet meer wanneer mijn eerste ongidag was van mijn vorige cyclus. Ga voorlopig maar uit van 28 dagen...
Ik ga lekker naar bed om nog wat te lezen. Ga deze maand maar eens goed voor mijn lichaam zijn na de carnaval. even een beetje bijkomen... Truste!
als je zwanger bent.. ben je Dol op kinderen LET MAAR OP!al hoewel mijn zoon geen vriendje thuis hoeft uit te nodigen HET ZIJN ALLEMAAL BRUTALE KUT KINDEREN! ECHT MENTALITEIT... DIE NIET IN MIJN HUIS KOMT!KINDEREN GAAN HARD ACHTERUIT! GEEN NORMEN EN WAARDEN! als je vraagt wat wil je drinken zeggen ze : DOE MAAR COLA wtf cola RANJA.. nee wiil ik niet.. nou dan niet wil je blijven eten? wat wil je bij je patat? DOE MAAR KIPNUGGETS.. WAT? heb frikandel en kroket! KLAAR nou dan wil ik alleen patat! maar mijn zoon ken er ook wat van
een hele goede morgen allemaal bij mij nog geen tekenen van de duivels mijn temp is boven de 37 maar ik heb al ruim een week niet getempt ach ja hoop maar dat de duivels snel komen zodat we verder kunnen
Hey isa, Jeetje meis wat rot! Hier is de griep langzaam aan het wegzakken, kan weer een beetje mn normale ding doen gelukkig! De duiveltjes zullen vandaag wel komen, wat meer krampen enzo, maar verder nog geen bloed... maar dat is moed zeggen ze...naja, ik zie wel Kus
Een goedemorgen dames ! Spannend voor jullie hoor...Hier is de spanning er helaas alweer een paar dagen vanaf. Op naar de volgende ronde ! Maar eerst volgende week een afspraak met de ha maken.
wat een verhalen gister, jeetje! gaat dan ff diep he, maar soms goed om je hart te luchten. Hier nog geen testmoment in aantocht, wil echt pas op zn vroegst zondag testen, dan zit ik op de 37 dagen geloof ik... maar we zien wel... geen bloed is moed...
ach ja ik hoop juist dat er snel bloed is dan kan ik snel voor een beeb gaan ik geloof nm nooit dat er nu een kan zitten en heb ook HELEMAAL NERGENS LAST VAN! geen buikpijn geen gevoelige borsten, wel puisten
Tja... die narcose he... Ik heb ook last van puisten, ni te zuinig... en veel witvloei, droge huid en plassen en krampen in mn buik en lies... maar krampen zijn nu iets heftiger dan gister dus zal wel zo komen... die verhalen over vroeg kinderen hebben, mentaliteit van kids tegenwoordig, je eigen houding tov kids... is ni nix allemaal he
nou tov je eigen kids geen probleem maar sommigen joh,,, bah bah!je wilt niet weten! die kennen geen schaamte meer!
nee, ik weet! mijn zusje werkte in een dorp. Een oude man daar, loopt altijd hard. Toen hij op de stoep aan het hardlopen was, fietste twee jongens recht op m af. Hij zal al op de rand en stopte met lopen, fietste die jongen gewoon tegen zn been aan. Dus die man vroeg waar dat voor nodig was. Begon die jongen toch een partij te schelden dat het een oud wrak was en dat die ... moest oprotten enzo... echt heftig, is ni normaal meer... mijn vader wist wel raad als ik me zo zou gedragen!
hahahaha herrinner mij er nu niet aan laat mij toch lekker in die droom zitten heb het al moeilijk met nu 1 week geen sex
ach meis, dat is inderdaad echt een ramp! Wij hebben het toen ni gedaan, maar moet zeggen dat er nog heel veel anderen manieren zijn zonder dat ie naar binnen hoeft hoor! hahaha (Oei, ik klink wel als een vent! hihihi!)