maar het is ook niet zo gek he? ik bedoel... kijk eens naar alle werkende moeders( JA IK OOK) sommige kiinderen worden alleen in huis gelaten! tot ze vrij zijn , heb 1x met mijn zoon gedaan.. en hij heeft adhd.. kreeg smiddags politie aan de deur... waar gio was... ze kwam later terug! ik gauw naar huis... waren ze op viaduct geklommen.. en stenen gegooit op auto's WTF god zei dank geen ongelukken , maar veel schade gemaakt! lang verhaal.. toen politie hier kwam ontkende hij.. ik zei tegen de politie NEEM HEM MAAR MEE , ZET HEM MAAR IN DE GEVANGENIS! (politie zat steeds te lachen belachelijk! vond het heel ernstig) mijn zoon zat me aan te kijken...ik zeg pak j spullen maar! ze hebben hem niet meegenomen! maar wat ik wil zeggen...als je je kind alleen laat thuis.. kan je dit soort dingen verwachten.. ze maken eigen mentaliteit aan.. mijn zoon heeft straf gekregen! (hij moest naar buro , wat ook voor 12jarigen en vuurwerk is) exuses aanbieden aan de mensen... met zelf betaalde bloemen.. en uiteindelijk 2500 schade... dus geen zakgeld meer!
haha, nee, ben getrouwd met een bouwvakker Dan leer je helaas zulke taal Haha, ach schaam me er niet voor Gewoon beestje bi de naam noemen... maakt iemand eerlijk en oprecht hihi Enne, babs, je hebt toen goed gehandeld hoor! Bureau HALT (of STOP) is een goed initiatief, helaas heeft het niet altijd het gewenste effect... maar je hebt goed gehandeld! Trouwens, voor kids met adhd, werkt het wanneer je lavendel in huis gebruikt, maakt ze rustiger
ja lavendel en paarse natuur stenen geef ze er maar op de kamer en je zult verschil binnen enkele maanden zien heb ook een dochter met beperkingen vele beperkingen en wierook, luchtverfrisser allemaal lavendel
ik ga meteen lavendel halen! ja halt werkt prima.. hele werkstuk maken over wat er had kunnen gebeuren etc.. ook al is hij 9 en is het voor 12+ dat jochie (die het gedwongen had dat ie meedeed) komt er in mijn huis ok niet in! heb nog steeds geen excuus gehad! alleen de rekening! haha
maakt niet uit Kun je ook ni allemaal weten Heb je toevallig ook een trampoline ofzo? Als je ze daar vanuit school een kwartier op laat springen (al is het in spelvorm) krijg je ze ook niet superdruk binnen. Ik werk met pubers met lvg en daarbij gedragsproblemen en sociaal emotionele problemen. Oa ook ADHD dus... zijn heel veel truukjes voor om ze rustiger te krijgen, maar je moet ze maar weten he
ik heb dat hier ook en het werkt best kalmerend en baat het niet schad het niet en zo duur is het allemaal niet en is beter als medicijnen vind ik bach bloesem is ook optie
heb een bovenwoning... met klein balkonnetje.. maar heb ook vaak over en schommel zitten te denken hhahaha dus trampoline is geen probleem
dekens, lakens wassen met lavendel, zorgt voor ontspannen nachtrust, douche met lavendel, zorgt dat ze na douchen ontspannen zijn, lavendel beneden... alles lavendel en je zult het merken!
ik ben ff douchen en aankleden en hubbie wakker maken, gaan zo naar brabant, moet naar 2 verjaardagen....
mijn zoon zonder medicijnen werkt gewoon NIET!!! gaat zwaar ten kosten aan zijn school nu haalt hij cijfers 8/9 en 10en!! zonder zijn het 3enen 4en de juf wilt hem ook niet zonder medicijnen op school hebben! dus hij krijgt 2 pilletjes!