oh ja bah..... vandaar hij zo rustig van de plee af komt naar uren haahaha @isa.. wrom zo kort? bij mij zijn de halve vakantie heeft hij ze .. en gewoon van vrijdag tot zondag avond
oh ja bah..... vandaar hij zo rustig van de plee af komt naar uren haahaha @isa.. wrom zo kort? bij mij zijn de halve vakantie heeft hij ze .. en gewoon van vrijdag tot zondag avond
Lady's ik ga lekker shoppen ...Verveel me namelijk de pleuris hiero . Ben blij als me mannetje volgende week weer terug is hoor. Want dit is niet goed voor de financiën.
nou hij werkt tot vrijdag avond laat en daarom neemt hij ze zaterdag morgen en dan tot zondag 18 uur of zo waarom de vakanie niet hij heeft normaal 1x per 2 wkn de kinder maar heeft ze nu 3 weken achterelkaar de weekenden zodat het zich compenseerd hij kreeg geen vrij
hahaha dat MANNEN telt evengod hoor hhah ik zie net dat er een vogelmarkt in de ijsselhal is in zwolle hmmm erg aanlokkelijk
Pas geleden is ontdekt dat mijn broertje van 9 ook ADHD heeft, ik zal eens kijken of mijn moeder dat van die lavendel wel weet dan kan ze dat ook proberen. Hij is echt heel erg leergierig en op school wil hij alle nieuwe dingen ontdekken, maar als hij eenmaal iets onder de knie heeft dan gaat hij zich vervelen en dan wordt hij dus een klier. Maar de juffen begrijpen gewoon niet dat hij zich dan verveeld en zeggen dat hij niet goed is en naar een speciale school moet. Gelukkig hebben mijn ouders ggz ingeschakeld en die hebben testjes gedaan en ontdekt dat het adhd is en dat hij waarschijnlijk heel veel baat heeft bij medicijnen. Maar die lavendel vind ik ook een goeie.
oh leuk ook een klein broertje van 9jaar!giovanni hoeft niet eens te leren... wanneer word jou broertje 10?
mijn broertje wordt 29 juni 10 samen met zijn 2 zusjes... Het is een drieling namelijk.... Hij is echt heel leergierig vraagt ontzettend door over dingen en je ziet hem dan ook echt nadenken, maar als iets dan niet wil dan wordt hij boos.
herken het heel erg! een 3ling OMG wooow zeg mar nee krijg je er 3 haha geweldig zeg! mijn zoon word vanaf begin maart weer getest op joul de latourette! pff.. hij slikt ritalin.. en STRENG verboden met die joul de latourette ritalin te gebruiken!