gille de la tourette bedoel je... Is er een vermoeden dat hij dat heeft dan? Jah mijn broertje krijgt waarschijnlijk ook Ritalin... Is voor hem zelf veel beter omdat hij de dingen dan beter op een rijtje kan krijgen denk ik.
ja echt ritalin is beter hoor.. wat een verschil! ben tegen medicijnen! ben vorig jaar pas begonnen na 5 jaar... ja die bedoel ik! hij heeft alle symptomen! dus nu op naar de onderzoeken!
Ik ben ook geen voorstander van pillen slikken, maar als het helpt... Nou maar hopen dat je gauw wat wijzer wordt na die onderzoeken... Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
heey dames. ben ik weer van een dag werken! hoe gaat het hier! met mijn gaat het wel oke! me temp blijft stijgen! gister 37.6 en nu 38.1. me borst zijn lekker op geblazen ( weer me oude cub maat voor de pil...hehe vindt me ventje hellemaal geweldig) lichte ongie krampjes ma geen duivel te zien. xxx
@sunny, wat een verschil.. Jouw broertje is 9, de mijne 41 Ha Gimena, wat blijft dat duren bij jou zeg...begint nu toch wel echt spannend te worden. ga je zaterdagochtend weer testen?
Ships, vandaag toch klein beetje roze in de slip. En iets van 1mm groot, leek een beetje wit met roze, echt heel klein. Maar kan ook een restant van een wc-papiertje zijn? Ben bang dat de duivels toch komen vanavond
Wat komt die ongi bij sommige meiden subtiel aanzetten zeg... Bij mij is het echt van het ene op het andere moment WHAP! Alsof de sluizen zijn open gezet... Shit voor je indogirl , maarja dan heb je wel zekerheid...
nog al spanned ma ik denk dat het hellemaal goed gaat komen. voor mijn gevoel dan he en ander ma een ronde erbij
jah idd! na 12 rondes dnek ik er ook zo over hoor(dit is de 12de ronde)nu denk ik echt het komt wanneer het komt en komt het niet dan komt het niet. we houden deze maand dus ook niet me ei in de gaten.we zien het wel. ik duim voor je meis
dag dames, heeft iemand van jullie ervaring met testen voor NOd met matvare ultra/? alvast bedankt! liefs
Ja ik eb vanmorgen een gedaan ( 5/6 dagen voor NOD) en er kwam niets uit..nog niet eens een heeeeeeeeel dun streepje echt niets.helaas.. Maar blijf positief en ga ervan uit dat ik te vroeg getest heb! x
Ha Anna, nog maar even afwachten dan... Hehe eindeljik weer iemand die met Gimena op het wachtbankje kan zitten. Ze begon zich vlgens mij al alleen te voelen.... Hoe oud ben je eigenlijk?
ik heb er vanmiddag een gedaan...heeel fout ik weet het! maar 6 dgn voor nod! nu zie ik een streep! aaahhhhhhh gemengde gevoelens...maar heeft iemand dit eerder gehad en uiteindelijk niet zwanger bleek? je moet wel goed kijken, maar hij staat er wel! en is roze... stom he om eerder te testen...achteraf!
Hallo iedereen, Ik ben in oktober gestopt met mijn nuvaring. Mijn vriend is momenteel niet in België maar hij is een weekje thuisgeweest van 1 tot 9 februari. 4 feb had ik 4 dagen mijn maandstonden (enkele dagen te vroeg) en we hebben elke dag sex gehad in die week hij hier was. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik lees dat het bijna onmogelijk is een eisprong te hebben in de periode wanneer mijn vriend hier was. Zijn er hier nog mensen die zwanger geraakt zijn tijdens hun ongesteldheid of juist na hun ongesteldheid? Ook heb ik deze maand bijna elke dag pijn in mijn buik die ik kan vergelijken met de pijn ik heb tijdens mijn ongesteldheid. Is dit normaal? Ik weet dat jullie niet echt kunnen weten wat dit kan betekenen en ik weet ook dat niemand kan zeggen dat ik zwanger ben of niet want daarvoor moet ik een test doen. Ik had gewoon graag eens mensen gehoord met dezelfde ervaringen *eisprong rond ongesteldheid *ongi pijn heel de maand door Vele groetjes Jasmine