SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

ach lieve schat! :cry: gaat het? :( he samen de volgende ronde in oke? :)

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tja, zit in een behoorlijk diep putje op het moment.
    Was vanmiddag op kraamvisite bij iemand ging naar de wc en.......
    Wat een klote moment zeg ! Gewoon weer terug in de huiskamer vrolijk doen. pfffff
    Maar goed , we gaan in iedergeval samen de volgende ronde in ;) Das dan weer wel gezellig.
    Ronde nr 13 alweer

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ja mijn 12ste
    waarom ga je niet naar de HA net zoals mij! wij gaan morgen de onderzoeken plannen!
    of heb je dat al gedaan?

leef met je mee... helemaal klote als je op kwaamvisite bent.......ik gisteren jij van daag

jij een maandje verder bezig! wel apart :)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he swirl jij ook al.
    en wat een timing idd zeg hadden ze dan niet ff een uurrtje kunnen wachten ofzo hihi.
    echt balen dan hoor.

succes allemaal dan maar in de volgende ronde. duim voor jullie

5. babs81

babs81 Niet meer actief

lief dat je nog zo betrokken bent! ondanks je lekker mag gaan genieten!:D

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Meid, wat rot voor je kat! Heel veel sterkte ermee zeg! :(

7. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Jeetje ...wat vervelend zeg :(

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ babs

Ik heb nog wat ovulatietestjes hier liggen...Denk dat ik die nog ff gebruik aankomende ovulatie.
    Daarna ga ik zeker een afspraak maken.
    Wou het eerst in januari al doen....maar wacht dus nog ff.......denk ik.
    Misschien denk ik er morgen wel anders over.
    Dus jij hebt morgen een afspraak bij de HA ?

9. inbetween

inbetween Niet meer actief

Meid, ik lees dit berichtje en dat je ongie bent geworden... Heel veel sterkte! Hou je het allemaal nog een beetje vol?

Liefs

10. babs81

babs81 Niet meer actief

ja hoor! zoals je weet morgen afspraak bij HA dus alles komt nu wel goed! nnu heerlijk ontspannen!
    en weer wachten!

11. babs81

babs81 Niet meer actief

ja heb je mijn albun gezien.. heb ook ovu's gedaan! dus voor mij zeker weten GOED geklust zoals anders! dus ben er nu ff klaar mee

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Snap ik....Laat ff weten hoe het is gegaan bij de HA. Ben wel erg benieuwd...Misschien dat ik dan toch ook maar een afspraakie maak :) .
    Heb er ook wel een beetje genoeg van .pfff

13. babs81

babs81 Niet meer actief

erg he? gewoon al een jaar iedere maand hopen bidden etc.. wat je ook maar kan doen... en weer die teleurstelling!

ben heel blij deze topic geopent te hebben!

heb echt goeie mensen ontmoet! ;) en die mee gaan volgende ronde... (hoopte natuuuurlijk bsoluuuut niet)

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja, ken het....Lijkt wel of ik iedere maand wat depressiever wordt..

Moet zeggen dat ik dit ook wel erg fijn vind. Mensen ontmoeten die in het zelfde schuitje zitten.
    Toch net ff iets anders dan je vriend ;)

15. babs81

babs81 Niet meer actief

juist

en ja lhet is net alsof je iedere maand meer jezelf kwijt raakt :cry: :cry:
    heb sinds paar maanden ZOOOOO veel klachten

hartkloppingen
    vreselijke angst/paniek'
    kom al maanden de winkel niet meer in

bij dag diensten schiet die paniek aanvallen ook vreselijk!

IK GA DEZE MAAND AAN MEZELF DENKEN!GEWOON LEKKER MEZELF!

dat proberen word gewoon te gek! en hopelozer!

ik ga me morgen weer inschrijven , om me opleiding (laatste 4 proeves) af te maaken !
    want dit.....PFFFFFF :cry:

16. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb net ook even een prettig gesprek gehad met manlief... We hebben besloten dat we het nog een maandje proberen. Hij is er heilig van overtuigd dat het een keer gaat lukken....heeft veel geduld.Hij wil alleen absoluut niet dat ik eraan onderdoor ga.. Heb beloofd dat ik aangeef wanneer het me echt te veel wordt. Ben een bikkeltje ..dus kan het nog wel een ronde aan ;) .

Babs..goed van je dat je nu weer aan jezelf gaat denken...is erg belangrijk.
    Gaat dat nu ook weer meer doen. we hebben net ook weer wat leuke dingetjes geplant met z'n tweeën...concertje hier en daar.
    Lekker ff de gedachten ergens anders op zetten .
    Succes !

17. babs81

babs81 Niet meer actief

lekker! en nee niet onder door gaan! anders ook net zoals mij laten testen!
    als iets niet goed is.... wil mijn man-lief geen ivf ofzo.. dus gewoon kijken! ;)

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He bah Swirl, wat jammer. Wel heel goed dat je met je mannetje goed hebt gepraat, dat is toch wel belangrijk. Laten we gewoon hopen dat het aankomende ronde raak is en dat je niet naar de hA hoeft. Anders is het misschien wel verstandig, misschiel is het niks, of misschien is het iets kleins wat heel makkelijk verholpen kan worden.
    Zal je vast adviseren je man aan de multivitaminen te zetten. Daar moet voornamelijk zink en vitamine C inzitten, maar ook foliumzuur. Schijnbaar is Foliumzuur ook heel belangrijk voor de zaadkwaliteit. Ik had mijn vriendje 3 maanden voor een zaadtest met mij de etos "zwanger worden" pillen mee laten slikken haha. En weet niet of het daardoor komt maar had een super test. Dit omdat hij bang was dat het vanwege roken niet goed zou zijn. Ach en extra vitamines kunnen nooit kwaad.

Ik ben ondertussen weer een dagje verder en nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen nog niet getest. Ik was eigenlijk niet in de stemming en zie zo op tegen weer een negatieve test. Dus wacht nog even...

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Nog steeds geen spoor van ongi.... ik weet even niet of ik er blij van moet worden of niet.... lees zoveel dat vrouwen maar eindeloos wachten, negatief testen en dan plots toch weer ongi worden.... ach we wachten maar weer af!

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen miss Dior. Haha ken het gevoel compleet. Toch is het wel positief dat je nog niet ongi bent, zou ik zeggen.
    Weet je al wanneer je wilt testen?

Deel Deze Pagina