De kans is vrij klein dat je zwanger raakt als je sex tijdens je ongesteldheid hebt gehad. Aangezien je baarmoeder alle rotzooi dan juist naar buiten werkt en eigelijk ook niet toegankelijk is voor sperma. Maar er zullen zeker ook uitzonderingen zijn... Het enige wat je kunt doen is afwachten en een testje er tegen aan gooien. En over die pijn in je buik die je al een tijd hebt zou ik alleen kunnen adviseren om misschien eens even naar de huisarts. Als het een paar dagen voor je ongesteldheid is zal het daar wel mee te maken hebben, maar ik begrijp dat je er al langer last van hebt... dus lijkt me verstandig om ff langs de huisarts. succes ermee.
heb net 2 testen gedaan want zie heeel mini een 2 streepje! nog net echt een zekerheid! wacht gewoon af! meschien wil ik er gewoon twee zien
ze komen er toch niet voor niets zou je zeggen...test morgen of overmorgen gewoon nog is! dat zouden ze iets duidelijker moeten zijn, als je zwanger bent! succes....we blijven duimen....
jaaaah of hij is er echt...... Morgen of overmorgen nog eens testen misschien?..... Ik vind het zo spannend....
Enneh Kate, zie in jouw album ook nog geen testje staan....? Kun je hem niet op de foto zetten? Dan kunnen we ook met jou meegenieten en weer eens zien hoe zo'n positieve test er ook alweer uit ziet....
oeeehhhh nog 2 daagjes wachten.... Nou jah kunnen we nog 2 dagen voor je duimen dat je zaterdag een dikke 2e streep kan zien...... Ik hoop het zo voor je.
ha ha ha ha ha....collo! wil wel een foto ervan maken, maar de reacties zullen waarschijnlijk zijn zie niks zie wel een dun lijntje, test morgen nog eens gefeliciteerd hartstikke zwanger nooit voor je nod testen koop gewoon die goedkope van de kruidvat dit zijn enkele reacies die ik ongetwijfeld zal gaan krijgen! ha ha ha ha ha maar ik test gewoon overmorgen nog is...heb niks in huis! en wil het deze keer wel graag met ochtendurine doen! als ik een knal test krijg...ben je de eerste die hem ziet ps jij natuurlijk ook heel veel succes met zwanger worden!
@ Gimena ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je het verkeerd ziet.... na al die tijd.... Je wilt heel graag en dan ben je bang dat je je verbeeld.... Maar goed het kan ook zijn dat je het wel goed ziet... Zolang er geen duivels zijn zou ik me nog geen zorgen maken en inderdaad zaterdag kijken of dan de streep beter te zien is.
gimena, je weet denk ik wel hoe een nagatieve eruit ziet! dat je al twijfelt zegt vast genoeg, hoop alleen dat het goed uitpakt voor je....en dat het lekker gaat groeien! en jij straks die knal test in je album kan zetten!
klinkt misschien raar of stom, maar hoe zit dat nou precies met je temperatuur... Jij zegt dat als je temp hoog is dat je dan niet ongesteld wordt. En ik heb hier en daar ook gehoord dat als je zwanger bent je temp ook iets hoger ligt dan normaal.... Hoe zit dit nou precies.....