SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    ik snap je gimena...maar die van mij is niet van de kv! ik heb die ultra van matcare...6 dgn voor nod!

staat er niks vergelijkbaars in de algemene foto's bij testen? ik geloof je direct dat er echt wel wat staat! en je nu op ben van de zenuwen...onzekerheid is slopend!

2. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    dan hoop het voor je meid, het is je van harte gegund!
    ik heb over de eerst bijna 2 jaar gedaan!

3. gimena

gimena Niet meer actief

nou na bijna 2 jaar is het niet zo zenuwachtig meer en ma een miskraam!
    bij mijn is het meer moet in me schoene gezakt!

4. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    tuurlijk niet......je wordt echt wel zwanger! sommige moeten heeeeel lang geduld hebben...enne dat zijn de mooiste en liefst baby's! ;)
    houd moed! het gaat je zeker lukken!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    :) kate
    Je haalt me de woorden uit de mond...
    :)

Tja, veel andere dingen zijn er ook niet te zeggen he? Nou, mijn tests van afgelopen maand waren echt supernegatief. Daar kon ik echt met de beste wil ter wereld geen streepje uit halen. Niet uit de Senistest ultra sensitive, nog uit de KV (2 voor 5)
    Dus als er ook maar iets te zien is ben ik hoopvol...

6 dagen voor NOD testen.....ik weet er alles van. ja, het is stom en zinloos, maar je kunt het niet helpen...

Ben je al lang aan het proberen?

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb een vraag vanaf wanneer kun je die kv testen gebruiken 2 voor 5 euro....? Dan weet ik even wanneer ik ze in huis moet hebben :)

7. gimena

gimena Niet meer actief

ik zou het pas doen als je over tijd ben!
    ander hoor je de testen echt roepen

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hahaha jah daar kan ik inkomen, maar ik ben een ongeduldig typje en omdat ik nou nog in het begin ben van het proberen (2e ronde) en nog nooit een zwangerschapstest heb gedaan.... denk ik dat ik me toch niet kan inhouden.... Maar is 4 dagen voor nod te vroeg?

9. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    ha ha ha ha...gimena! idd....van die vage schiet je niks op!

collo! er zijn gemengde gevoelens ALS ik zwanger ben! mijn zoontje is 3mnd....ja ik weet het! maar over hem hebben we heeeel lang gedaan, en een pil was al helemaal geen optie!
    maar mocht het zo zijn, ben ik natuurlijk blij en dankbaar...maar toch! ga er nog maar even niet vanuit!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Officieel natuurlijk wel.... Maar er zijn wel een aantal meiden die 3 of 4 dagen voor hun NOD al positief hebben getest met de KV tests. Dus het kan... Ligt er maar net aan hoe snel je HCG aanmaakt...

11. babs81

babs81 Niet meer actief

ik ben weer thuis van me werk! lekker 3 dagen vrij! yoehoeee!

gimena en kate GEFELICITEEEEERD spannend.. ben benieuwd over 2 dagen!

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    jah okeej misschien moet ik ze gewoon in bewaring geven aan me vriend en dat hij ze me pas geeft zodra ik overtijd ben hahaha, ik denk niet dat ik me in kan houden, dat leer ik misschien pas af als ik wat rondes verder ben.

13. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    babs....jij bent wel heeeel enthousiast met je gefeliciteerd hoor ;) en benieuwd zijn we zeker!

enne..jij lekker genieten van je vrije dagen!

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow! Kan me niet eens voostellen dat ik dan alweer aan sex zou denken :)
    Ach ja. Van ongelukjes komen de mooiste kindjes (ben natuurlijk zelf ook een ongelukje). Had daarom eigenlijk ook wel gehoopt dat het vorige maand raak was, want dat was ook eigenlijk een ongelukje. Hadden nog niet besloten ervoor te gaan, maar zouden nog even afwachten tot de zomer.

Echter, kwamen zowel ik als mijn hubbie achter de ontdekking dat het toch wel leuk zou zijn om zwanger te zijn, dus gaan we er nu voor het echie voor. Dus eigenlijk speel ik al een beetje vals met mijn ronde 2, is eigenlijk pas officiele ronde 1.

Maar is wel leuk als je twee kindjes zo kort op elkaar krijgt. Wel zwaar, maar wel leuk. Zullen je kinderen later op school ook wel te horen krijgen...

:) "Zo, die moeder van jullie heeft ook niet stilgelegen" :)

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha die Babs. Kom jij even lekker mijn ogen uitsteken... Mag morgen nog 8 uurtjes werken. Heb wel een zwangere collega die ik de oren van d'r kop aan het vragen ben. Ben benieuwd of ze iets door heeft. Denk het niet, want ze is al zo blij dat ze erover kan/,mag vertellen...

16. babs81

babs81 Niet meer actief

klinkt heel dom he?

Ik ben nu paar dagen ongesteld.. maar ben smorgens ZOOOO misselijk... en als ik te weinig eet... ook vreselijke hoofdpijn steeds
    en wat ik helemaal raar vind... is dat ik sinds jareeeeeeen snachts eruit moet om te plassen...

gisteren om 11.30 voor het slapen gaan plassen.. (drink weinig, net zoals normal) en om 1 uur wakker omdat ik volle blaas heb.. en weer eruit om te plassen.. smorgens half 8 niet op kunnen houden en vliegent naar de wc...

ook ben ik ERRUGGG moe.. ken me ogen amper open houden steeds!

ik weet het.. ben ongesteld... maar vind vreemd... misschien krijg ik een griepje (ook al heb ik een griepprik)

17. babs81

babs81 Niet meer actief

haha jaah natuurlijk is ze blij..... en jij bent de beste collega... jij wilt alles weten ntuurlijk!!!!;)

heb inmiddels sinds ik bezig ben... 4 die bevallen zijn... en weer 2 die zwanger zijn geworden... GRRRR word er saai vn

18. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    ha ha ha..collo!
    ja ik weet het...maar had eigenlijk een prima bevalling zonder knippen en plakken enz...en als je hoog zwanger loopt is het ook geen pretje..dus tja! ;)

19. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    ik ga SLAPEN ( ;) ) succes meiden! tot snel weer!

20. gimena

gimena Niet meer actief

whaha je bent te vroeg met felicitere :D
    meschien wil ik dat allemaal wel zien op de test! :D
    lekker vrij zie ik ben jaloers :oops:
    en waneer gaat babs testen?
    xxx en een dikke knuffel

Deel Deze Pagina