ikke testen NEEEEEEEEEEEH ongesteld is ongesteld! incl de bloedstolsels... neee joh... vind alleen erg raar ook last van brandend maagzuur
Bij ons op het werk heerst het Noro virus.... Iedereen aan de diarreee.... Zit ik niet echt op te wachten hopelijk slaat het mij over!
bij ons al 3x geweest!!! heb het ook 3x gehad.. GOED VOOR DE LIJN.. JE LEEG SCHIJTEN... MISSELIJK.. EN GEWOON ALLES KUNNEN ETEN!!!! RAAR MAAR WAAR
Ja, ik ben zo'n top-collega! Mar het is zo mooi om te zien bij haar. Echt een tenger grietje met zo'n mooie buik. En het is haar eerste, dus ze wil graag alles vertellen en ik ben een gewillig luisterend oor. Ook een andere collega is aan de klus voor een tweede en loopt qua cyclus gelijk met mij dus dat is ook leuk. Ga nu even de katten eten geven...ocharm hadden nog niks gehad... en dan nog even op de bank hangen. Kom nauwelijks meer achter de PC vandaag nl... Maar wordt er echt niet zwangerder van. Enne kate, je houdt ons op de hoogte he? Beloofd is beloofd...
Sorry Gimena, maar ik heb geen vaste uren ik val gewoon in voor de zieke mensen dus weet nooit waar ik aan toe ben.... daarintegen mag ik wel zelf bepalen of ik wil werken of niet!
SCHORTEN AAN.. MONDKAPJES VOOR (WAAR JE BIJNA VAN STIKT) alles in zakkken met teskt erop BESMET kleding.... 72 uur in karatene.... en appart gezet worden! heerlijk... WIJ HEBBEN OP 40 MENSEN 3WEKEN IN QUARANTE GEZETEN!WE MOCHTEN NIET NAAR BENEDEN.. 1 in/uigang... wt een ellende bij ons heerst ook al 6maand schurft! heb het 1x gehad.. wat een ellende... je hele huis bank/stoelen kleding matrassen 72 uur verpakken..... blablabla en dan die pillen eten... 3uur ervoor en 3uur erna niets eten en drinken... en nachten krabben bah bah bah.. en hele gezin behandelen...
jah dat vind ik ook een nadeel, maar voordeel is wel dat ik niet verplicht ben om de weekenden te werken en feestdagen ook niet... Ik werk wel eens in de weekenden, maar veel minder als dat ik vaste uren zou hebben.
Klinkt inderdaad niet als een pretje, maar op het team waar ik moest werken hoefde dat gelukkig niet, want daar hadden ze het niet, en die andere teams daar was het alweer bijna over dus denk dat het meevalt....