nou ben een week misselijk.. drink geen koffie...maaar snacht eruit moeten om te plassen vind ik dan ERG vreemd.. ik had even dubbel check... haha mijn menstru loopt ook al zo raar... en normaal wil niets zitten tijdens die week.. maar zie er FANTASTISCH UIT hahahah dus vandaar
Na een flinke traan, een reep chocola en een warme douche sta ik weer met beide benen op de grond.... Een steek in de buik en ja hoor, ONGESTELD! Op naar ronde 5, maand 7! Hoop dat de andere meer geluk hebben!
Hey meiden, Ik kom met nog meer klotenieuws Ik heb net een roze streep gehad, dus ben ongi. Hup, naar de volgende ronde! Eindelijk duidelijkheid... Dikke kus!
klote..... getver wat een rot nieuws! nou we gaan nu echt mekaar beloven deze maand positief te gaan testen hoor waarom laat jullie je niet onderzoeken? na ruim 2 jar word je toch gek?
Jah, maar was ik daarvoor al... ben ik ook al voor onderzocht, helemaal geestelijk gezond zal ik nooit zijn Maar ja, we gaan deze maand nog dik met digi ovutesten aan de slag, kalender en alle flauwekul. Als het dan NOG ni lukt, sta ik 1 april (of dag van ongi) op de stoep bij de huisarts, internist en gyn en ze gaan ons maar de molen in droppen. Ben er inderdaad klaar mee... Kus
ben geestelijk ook VERRE van in orde... bewijst ook wel dak ieder vrije minuut achter dit forum zit hhahahaha nou bij deze... laten we nu dan eindelijk eens allemal positief testen in maart.. of hoelang is jou cyclus? 34 dagen he? @gimena..... wanneer ga jij je weer testen?
. morge testen denk.of me vriend wil vandaag nog een test doen. maar denk dat er nog te weinig hcg is of het is mispoes
He verdemme, allemaal kl*te nieuws hier. Al onze hoop is nog gevestigd op Gimena voor een laatste sprankje hoop voor februari. Anders wordt het gewoon voor iedereen maart... Heb vandaag nog eens even mijn cyclus naast die van mijn collega gelegd en we moeten zelfs op dezelfde dagen klussen deze maand En ze worden gek op het werk als het bij ons allebei zou lukken.... dat gaan ze nooit kunnen opvangen...hihi
Hello Lady´s We zijn weer lekker thuis. Even alles lezen. Is er nog nieuws? Iemand per ongeluk nog zwanger?
uhm.... ga jij je er ook nog eens mee bemoeien... eerst ons in deze shit weer laten zitten... en nu, nu je bruin bent... lekker bemoeien met ons?hadden ze daar geen internet? :x ga lekker lezen..... hoe was het? vertel..........
ik ga even lekkere fles rode vodka halen.. heb even lekker op de bank gelegen met chris... paar cola/berenburg voor het wijf halen.... jammiee.. en morgen beschonken het bed uit... en lekker een boswandeling maken DIT WEEKEND IS VAN ONS... of kids zijn er.. of visite... of hij trainen en voetbal.. of ik werken... dus genieten nu! YOEHOEEE.. EN DE WII DOET HET WEER! KGA METEEN DE SPELLEN OPHALEN!
hahah allemaal afwachten nog! bah wordt hier zo neveus van he van al dat wachten! heb me eerst grijze haar ondekt
Bruin? nee, waren in Zandvoort, lekker uitwaaien met de hond en mannetje. Internet? nee, als ik op vakantie ben wil ik geen pc en telefoon zien... door de zaak zit ik vaker dan mij lief is achter de pc, offerte maken enz enz, telefoon die hele dag rinkeld ppff ...effe niet Ik ga zo lekker pizza eten met mijn ventje, nog even lekker onderuit op de bank. Was gewoon even nieuwschierig naar jullie meiden! Had gehoopt dat al iemand zwanger zou zijn hier.... nog allemaal op het wachtbankje zie ik. Is mij even te veel om alles van een week terug te gaan lezen... dus als iemand nieuwtje heeft.... ik ben een en al oor / oog