sorry ik heb geen nieuwes... hahaha ohw zandvoort HEERLIJk! @gimena...grijze haren? och....... das niet niets hehehehe ik ook.. ga zo weer zwart uit flesje in me haar gooien!
jah want me haren worden weer blond en 1 grijze haar he morge ga ik een test doen dan weten jullie het
oke nee....... dat geloof ik dat ie niet wegloopt hahha ben gewoon erg nieuwschierig hihihi nou mijn mannetje komt thuis... xx meiden! slaap lekker voor straks
Oh, Gimena. Vind het zo spannend voor je... We duimen hier allemaal voor je en hopen op een duidelijk positieve test. Morgenochtend als ik wakker ben ga ik meteen even kijken of er hier al gepost is door jou. Ha Miss Dior, fijn dat je weer terug bent. Hier is eigenlijk niet veel bijzonders gebeurt anders dan dat de duvels bij iedereen weer zijn gekomen en in mijn geval inmiddels ook weer gegaan. En Isa, waar ben je gebleven? Na je verontrustende berichtje gisteren niets meer van je gehoord... Gaat alles nog een beetje? Kom op meid, je was zo goed bezig!
met isa gaat het red. zit in een moeilijke situatie!Erg sneu.. omdat zei het gewoon niet verdiend!ze heeft ook topic geopend!in zwanger worden!
Ahh, ik zie het probleem... Tja, da's wel shit voor d'r. Zou het ook echt niet leuk vinden als mijn man nu ineens weer af zou haken. Ik probeer echt mijn best te doen om hem niet te overvoeren met babydingen en zwangerschap, maar het is best moeilijk. Het houd me echt heel erg bezig nu. Maar bij hem floepen er toch ook wel vaker opmerkingen uit die baby geralatered zijn, dus dat zit wel goed. Arme Isa...ze was zo goed op weg...
de arme schat!die van mij wou ook niet meer.. maar was puur omdat ik geestelijk niet oke ben/was en nu uiteraard oomdat ie graag full-time vader wil blijven.. dus eerst relatie op orde stellen!
Oooh dat is nog eens nieuws! 1 grijs haar..... man heb ik dat weer gemist ppff Nou bij iedereen de duiveltjes? gatver.... Gimena... bij jou is het nu wel weer spannend! Ik ben ook alweer sinds de eisprong een vaatdoek, ik voel me dan altijd zo vreemd, die ongi ligt nog ver voor me dus zwangerschaps kwaaltjes kunnen het niet zijn, helaas. Nog veels te vroeg om te testen...en zoals jullie weten, " ik heb test VERBOD" is gewoon een afspraakje met mij zelf Boh, 1 weekje weg geweest, ik heb een berg was alsof we 4 weken zijn geweest ppff, ik stond vanmorgen al in alle vroegte machines te draaien. Ik vind het heerlijk om weg te gaan, maar ben ook weer zo blij om lekker thuis te zijn. Wat is er met Isa aan de hand? Ik was net eens begonnen met terug lezen... tjee man, dit is erger dan de zaterdag krant! Babs, is de rust een beetje gekeerd tussen je mannetje en jij? Zo ja, dan is dat dan erg fijn om te horen!
Ohw ja, heb weer een zwangere vriendin erbij..... vind het geweldig voor haar, maar ik kan het even niet meer hebben, ik heb toen ik het hoorde even zitten brullen. Dat is dan nummertje 7 die zwanger is in onze familie / vrienden kring... alsof 6 al niet genoeg waren Mijn zusje staat op springen.... heb haar een week niet gezien, en gisteren schrok ik toen ik haar zag... tjee man, die buik...ineens een halve meter gezakt, en kogel rond! Ze moet nog 2 weekjes... spannend! Heb al alle kraam cadeau´s klaar staan, hij mag nu wel komen! Baby is flink actief, die buik is de hele tijd in beweging, ziet zo gek uit als ze stil zit.... gister stond die hele buik scheef naar rechts hahaha dan zie je weer een voetje voorbij komen... of ze heeft op haar buik 2 bobbels, dat zijn dan ook weer voetjes of zijn schouders, zooo leuk!