Hoi Hoi meiden, Poee! Wat een gekletst! Ik ga die tientallen pagina's niet terug lezen hoor! Hoe gaat het hier? Ik dacht, ik kom maar weer eens kijken. Kijk nu nog maar zo af en toe, zodat ik er niet teveel mee bezig ben. Ik lees maar weinig leuk nieuws zeg.. 1 zwangere ;Gimena! Wauwww .. Een voorzichtige gefeliciteerd meid! Liefs & Fijn weekend allemaal!
das toch het mooiste laatste nieuws van deze latste dag en de rest die ongie is geworden.... heeft gelukkig geen miskraam gehad of dergelijk ergere dingen! Ben iedere maand enigsinds blij dak ongie ben... als ik die verhalen soms lees.... pff.... doe ik liever nog paa jaar erover om een gezond kindje en normale zwangerschap te krijgen.. dan de verhalen over deze site
Hee! Ja, natuurlijk! Dat is harstikke mooi nieuws! Sorry, kwam misschien inderdaad beetje raar over. Ik vind dat er maar weinig zwangere zijn, jammer .. Helaas ikzelf ook niet! Ik ben druk bezig met klussen! Dus, ben benieuwd! Ik ben er een stuk minder mee bezig, is me eindelijk gelukt! hihi. Gelukkig geen mk etc hier! En je hebt gelijk hoor, al die verhalen! Poe! Wees dan indd maar blij als je ongie word. Zeg, nou zou ik gisteren mijn vruchtbare dag hebben gehad? Maar heb het dus eer-gisteren gedaan, en niet gisteren! Had al tijd niet gekeken wanneer alles was eisprong etc. .. En me eisprong is vandaag, zou ik nog op tijd zijn? als ik het vanavond doe? I hope so! Maar weet het niet, soms voel ik lichte steken rechts onder in me buik.. Liefs
hah lekker tegen strijdig ben jij... haha lig dubbel.. lees eerste gedeelte en de onderste!!! antwoord op je vraag... heb je geen ovu testen gedaan? ik heb 9/10 x op die dag een eisprong.. maar sommigen later of eerder... dus .. mar mocht je vandaag je ei hebben gehad.. is dat wel prima hoor... gatver ga me jaloers maken.. heb al 2 weken geen sex gehad :x
Wat ik jullie nog wilde vertellen: Deze maand is de laatste maand dat we bewust gaan proberen met kalender en ovutesten enzo... eigenlijk wilde we daarna naar het ziekenhuis, maar dat doen we niet. We hebben gisteren een heel lang gesprek gehad, en we willen enkel op de natuurlijke manier kinderen. We weten dat het nu heel veel vergt van ons, en dat sommige onderzoeken noodzakelijk zullen zijn, maar die willen we niet onderbreken wanneer we gaan verhuizen... Dus wanneer het deze maand niets wordt, gaan we ons even een pauze gunnen totdat we verhuisd zijn, en dan gaan we wel weer verder... Dan weten jullie dat, wanneer ik minder online zal zijn volgende maand...
Haha! Jaa, inderdaad lekker tegenstrijdig. Weetje wat het is, ik heb elke keer de nijging te kijken op deze site, rond mijn ei etc, dan word ik on-zeker en denk ik kan het beter vragen!? Haha, afijn, .. Slaat nergens op! Ik keek eerste elke dag op deze site, nu ong 1x in de week. Toch knap! haha .. Nou, ik ga vanavond gewoon klussen de klus, ( We doen het om de dag. ) Enn.. we zien wel! Ben tenslotte nog niet zo lang bezig, .. dus geduld! .. Meis, hoe gaat het nu met jou en je vriend? Het gaat de goede kant op had ik begrepen, of? Omdat je zegt 2weken geen sex.. haha! Succes ermee! liefs
moedig meis... echt.. vind zo moeilijk... zoals jullie besloten hebben om enkel op de natuurlijke manier zwanger te worden Mijn vriend zei dat ook paar maand geleden.. en erbij.. laten ze maar paar kwakkies invriezen... voor OOIT Vind dit heel klote om te horen..... daarom van jullie zo moedig.. maar weet je wel dat je met accupunctuur ook het 1 en ander kan doen? dusssss als sperma niet goed mocht zijn....... je met dat vruchtbaarder kan worden? en meestal aan de vrouw ligt? dat er geen goeie ingang in de baarmoeder zit? en door uit te spuiten het probleem opgelost is? en hetzelfde mocht bij jou niet goed zitten... je dan ook via accupunctuur geholpen zou kunnen worden?
He meis, Fijn dat jullie zo een goed gesprek hebben gehad. Heb echt respect voor je! Het is allemaal wat zeg ... Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn! Goodluck girl! Liefs!
ja is standaard bij ons hoor ligt niet aan mij....maar helaas.. moeten vanavond wel sex hebben..... want hij moet woensdag zijn kwakkie inleveren! yoehoeee
Owh, oke ... Niks aan te doen dus! Oe, nou dan zullen de vonken er wel vanaf spatten vanavond!? hihi! Geniet ervan! :d En .. succes met het inleveren van het kwakkie! Ik ga er weer vandoor! Weer genoeg op deze site rondgehangen! Fijn weekend en tot de volgende keer! Liefs, Manon
Lieve Gimena, Ik lees net even terug en zie dat je geweldig nieuws hebt. Toen ik het las zei ik hardop YES EINDELIJK en me vriend keek me aan.... Die snapte er niks van... Maar in ieder geval feliciteer ik jouw toch voorzichtig. Ben echt heel blij voor je. Wij waren gisteravond even bij me moeder thuis.... en ik kon me niet langer inhouden ik moest het met haar delen. Ik bepraat altijd heel veel met mijn moeder dus... Nou ze was hartstikke blij en eigelijk wist ze het al, ze had het vermoeden die middag nog uitgesproken naar een vriendin toe... Tjah moeders zijn niet gek blijkt wel weer... hahaha Het was een hele opluchting voor me dat ik het even kwijt kon nu kan ik haar tenminste alles vragen zonder argwaan te wekken hahaha...
Hoi hoi, heb heerlijk geshopt van de week . En het mooie is , dat we nu weer geld gebeurd hebben . Dus kan nog ff doorgaan . Alleen heb ik net wel van de gemeente de jaarlijkse afrekening gehad . Dus misschien toch maar inhouden haha.
Zie dat mn bericht niet helemaal klopt. Even opnieuw 36.8 (ovu-positief) 36.8 (eisprong gevoeld) 37.0 37.3 37.2 37.3 37.1 37.1 37.2 37.3 37.3 37.3 (vandaag) Dus op dag 6 zakte mn temp. Dag 7 heb ik vroeger getempd dan normaal, dus kan zijn dat mn temp eigenlijk hoger was. Vandaar dat ik die in vorige bericht weg liet
nou grote kans meid! meiden.... snik...... me beste vriendin... zat vorige week bij mij.... wou bij haar vvriend weg (na 12jaar) en gisteren ook bij mij gezeten de middag... ze heeft 3 kinderen..... 21jaar... 13.. en 8 ... ze heeft vandaag getest... 2maand geleden een miskraam.. (omdat ze onveilig vrijt) ze is nu dus WEER zwanger! voel me KLOTE ... maar ook zo blij... omdat we eerder samen zwanger zijn geweest