Swirl, die rekening kregen wij gisteren ook binnen ja. Of we even 600 mog wat euri wilde betalen... Gelukkig is mijn loon daar ongevoelig voor. Vaste lasten regelt mijn man. Mijn loon, daar moeten we van eten, drinken, uitjes, kleding etc... Mag dus helemaal op.. En gaat ook iedere maand weer probleemloos helemaal op. Maar moet zeggen dat al het shoppen van de wereld niet helemaal helpt tegen het missen van mijn man... Gelukkig hoeft hij niet zo vaak weg. Alleen zo af en toe eens een hutje-op-de-hei-sessie ergens op de veluwe, waar hij dan blijft overnachten. Daar heb ik al een hekel aan. Hij gelukkig ook. Babs, die vriendin van jou, die is dus zwanger van haar vriend waar ze bij weg wil? Lijkt me ook niet echt ideaal... Ongelukje? Lijkt me erg lastig alles bij elkaar. Maar wel makkelijk zo'n oppas van 21
vind ;lullig... van de week ook mijn zoon.. mam..juf is zwanger... ik word er echht SCHIJT zat van... ieedereen zwanger om mij heen.. ik relatie problemen.. gezeik gestress... en iedereen om je heen zwanger! word er echt verdrierig van
ja lekker jonk... hij paste jaten geleden ook op mijn kids.. omdat mijn kids nooit weekend weg waren bij mij... maar vorige relatie me in mekaar trapte ... en wurgte kon hij 112 bellen... die gast is al 8jaar me hartendief..... een lekker knulletje... en nog zo onschuldig...... maar ook zo volwaassen
Ach Babs, schijn bedriegt ook wel eens hoor. Van buiten lijken al die mensen net perfecte gezinnetjes te worden, maar ondertussen... achter gesloten deuren zo ongelukkig. Probeer je op je eigen ellende te concentreren en die op te lossen. Ik weet zeker dat je dat kunt. Je bent een sterke vrouw, dat heb je ondertussen wel bewezen. Ga voor je eigen geluk, dat verdien je...
spuiten? Met hormonen bedoel je? Acupuntuur is idd ook nog een optie... en voor mij zou reiki heeeeeeel goed zijn... maar durf er nog niet aan Kus
je bent zoooo lieferd.......... die relatie deugt voo geen kant... heb van het zomer haar verteld.... hoe haar man is.... hij wou mij wel een *** zat in zijn blote*** zodat ik en auto gratis kon krijgen.... heb nu een fort ka.... van 3000 zelf betaald....haar andere vriendinnen hebben ook zellfde boekje los gedaan..... weet je voel me zoooo zwanger..... domme... heb topics geopend... bij zwanger zijn..... enneh... heb net voor het alleseerst gevreen met mijn vent.... zoooow dit is een begin.... heerlijk hefrtig.... na 3 jaar.... ( we hebben alle kanalen..optv) hij zegt zooow we hebbe nog nooit zo gevreeen...zo houd ik het nog wel 100 jaar vol
Sommige mannen zijn zulke honden. En anderen zin gewoon lieverds met een gebruiksaanwijzing. Fijn dat je net weer eens goed hebt geklust. Misschien dat ik dat straks ook maar ga doen. Misschien ook niet. Net nog een discussie verloren wat we met onze belastingteruggaaf gaan doen. Ik heb verloren, dus er wordt een openstaand krediet van afbetaald (ik heb als student goed geleefd zeg maar en mag daar nog steeds aan afbetalen). Mijn man houd niet van schulden dus wil ze nou eens eindelijk weghebben... Hij betaald ook braaf mijn Stufi lening af...de lieverd Maar mijn hoop is natuurlijk dat ik een dezer maanden zwanger ben en ik wil natuurlijk de duurste kinderwagen etc... (ik ken mezelf) en dat kost ook een hoop geld.
heb ook 13.000 euroschuld aaaaaan mijn KUT studie. doe het nog steeds maaaaaaaaaaaar.. over een jaar is het voorbij!!! zoveele schuld.. en uiteindelijk helemaal niets meer.. waat me liefde is
jah he hoe vet is dit had t eigenlijk niet verwacht omdat t voelt of ik ongi word en das nog steeds zo
weet niet hoe ik moet omschrijven gewoon een lichte ongi gevoel. verder niks alleen honger en mijn (.)(.) doen pijn nu zo'n 3 dagen
jaah spanned vindt ik het. ik ben een tijdje overtijd en dacht ik waag een testje. want me borsten zijn opgeblazen. en me temp bleef hoog. moe en snoep buien. neej heeft geen nut als je hcg nog te laat is geeft hij niet zwanger aan!
He Lisa, gefeliciteerd zeg! Vandaag is echt een goeie zwanger-dag! Al drie stuks vandaag! En in ronde twee al gelukt? Dat wil ik ook! Ik ga ervoor deze maand.