Goede morgen meiden! Babsje, leuke foto´s meid! Alleen 1 vraagje..... leef jij vooruit in de tijd? bij een foto staat een datum van 28-12-2009? Flauwe opmerking.... wilde alleen even weten hoe je de kerst van 2009 ervaren hebt.... ik ben dol op kerst namelijk Fijn dat je het weer voorzichtig probeert met je mannetje! Ik hoop dat alles goed met je is!
@Lisa1983, meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan meid! Geweldig! @Gimena, meid mag ik je voorzichtig feliciteren? Ik hoop het zo voor je dat het nu wel eindelijk raak is! Is het mogelijk om een foto van die test in je album te plaatsen? Kan me voorstellen dat je onzeker bent nu. Liefs
Ik was net eens de berichten met lichaamstemperaturen aan het lezen.... volgens mij ben ik een koudbloedig mens Ik heb altijd een lage temperatuur rond de 35,6.... gisteren had ik 35,9 en vandaag 36.1.... dat is voor mijn doen redelijk hoog. Als ik al op een temperatuur van 37 graden zit dan heb ik al koorts hahaha.
hoi hoi een hele goede morgen ginema en lisa gefeliciteerd ik ben nog steeds niet ongi ben overtijd en nog geen spoor zal wel door operatie komen liefs isa
Nog 2 dagen en dan begint de volgende ronde weer, hoop maar dat ik mn ei dan sneller heb. Weet dat een cyclus rond de 36 dagen niet heel lang is, maar toch...elke dag minder is er weer een hihi.
Was het echt een heel heel vaag streepje? of was het toch duidelijk zichtbaar? Om gek van te worden die onzekerheid! Test anders morgen vroeg nog eens meid, maak je nog even niet druk ( ik weet dat dat makkelijk gezegt is ) Welk merk testen heb je gebruikt toen je dat streepje zag?
Goedemiddag dames, @ Lisa van harte meid echt super dit goede nieuws en mooi vlot ook nog. Nou meiden kwam even een kijkje nemen en dan kruip ik op de bank. Gisteravond vrienden op visite gehad en zijn nog lekker op stap geweest, en ik drink dan wel geen drup alcohol ik ben wel behoorlijk gaar, want het was knap laat.... Dus kruip lekker met me vent op de bank... Ik kom af en toe vandaag nog wel eens even gluren hoor! Liefs Sunny
binnen kort foto's? meid ik blijf voor je duimen dat je binnen kort een vette test in handen hebt. liefs
woensdag test ik opnieuw hopelijk is die beter zichtbaar..die testen die ik nu heb zie je voor geen meter ook niet in negatief