SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

haha is goed..ik ga nu even liggen.
    me kapot en me buik is opgeblazen en doet pijn even lekker slapen doet veel goed! :)

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    slaap lekker meid.

liefs

3. gimena

gimena Niet meer actief

zo ik heb lekker geslapen ma ik ben nog steeds moe :(

4. babs81

babs81 Niet meer actief

hey gimenaa. geen bloed geeft moed;)

mijn vriendin die gisteren 6dagen over tijd was, heeft vandaag een miskraam gehad... elke x in week 5.. waarschijnlijk te maken met die reuses factoor

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hallo allemaal...kom rond mijn NOD ook maar weer eens rondneuzen hier..
    Voel helemaal niets raars dus...

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nou Gimena, dan houden we ons adem nog maar even in tot woensdag. Maar je vriend zag het streepje toch ook he?

7. gimena

gimena Niet meer actief

jah gelukig wel ander verklaarde ik me voor gek haha

8. gimena

gimena Niet meer actief

idd geen bloed is moed! ;) aleen het wachten is zo rot :(

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames,

Hier, de onzekerheid bij mij nu ook los geslagen! Ik had me zo voor genomen om mij deze maand niet mee te laten slepen.... en nu, heb ik weer iets wat ik afgelopen maanden niet heb gehad.... Als nu eens iedere maand telkens alles het zelfde was dan hoefde ik ook niet onzeker te zijn gggrrr.

Gister avond, ik ga naar toilet, heel licht bruine afscheiding, maar dan ook alleen bij het afvegen, klein slijmerig bruinig veegje op het toilet papiertje. Afgelopen maanden nooooit last van gehad, vreemd. Ik zit nog een dikke week voor mijn nod, dus aankomende menstruatie kan het niet zijn, heb geen mentruatie krampen, als ik die krampen wel had dan was die bruine afscheiding wel verklaarbaar. Ik heb het alleen gister avond gehad, vanmorgen was het toilet papiertje gewoon schoon bij het afvegen. Had vannacht inlegkruisje in ondergoed gehad, maar die was ook schoon vanmorgen. Ik heb al sinds 3 dagen dat mijn temperatuur stijgt... normaal 35,7 of 35,8 en nu vanmorgen zat ik al op 36.3 graden.

En nu ga mij niet vertellen dat ik eens moet gaan testen, ik heb voorlopig test verbod, en het is trouwens nog veels te vroeg om te testen ;)

Hoe is het verder met de dames? Hoe is het met Isa? van haar kan ik bijna geen berichten meer terug vinden :(

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Gimena, vraagje.... Had jij ook al deze ronde ruim voor je nod getest?
    Trouwens, die kv testen van 5 euro heb ik al veel positieve dingen van gehoord, ik heb nog nooit iemand horen klagen over vals positief.... terwijl die duurdere testen die dipsticks wel vaak vals positief resultaat geven.

Succes meid, ik zal voor je duimen!

11. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb mij een paar dagen terug getrokken van de bewoonde wereld
    en mij lekker uitgeleefd bij vrienden waar ik al tijden niet ben geweest
    heb lekker gefeest
    ik kan er weer helelmaal tegen aan

liefs isa

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen dames,

Hier alles rustig. Zit met smart op mijn eisprong te wachten. Gisteravond maar alvast geoefend met klussen. En komende dagen maar voor het echie proberen.

Enneh miss Dior....dus toch weer een beetje spannend?

13. babs81

babs81 Niet meer actief

misschien innesteling? :oops: 8) je kan toch morgen testen ;) :)

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Tja ik snap er geen fluit meer van.... ik heb het vermoeden dat mijn ei veel vroeger is geweest dan verwacht, dus mijn ongi zal nu dan ook wel een dikke week te vroeg zijn, wordt gek van die cyclus, geen maand is het regelmatig ggrrr. Ik schuif weer aan op het wacht bankje :rolleyes:

@Isa, goed voor jou meid, eens lekker eruit en aan je zelf denken!

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Babs, nee morgen testen is toch nog veel te vroeg....

en ik heb test verbod, niet eerder dan 1 dag na mijn nod... maar ja, valt nu moeilijk te peilen waneer mijn nod is, die cyclus is al een half jaar geen maand regelmatig, het is iedere maand weer afwachten. Vorige maand was ik grandioos overtijd en niet zwanger, dus dat wil bij mij ook niet veel zeggen.

Trouwens, als je ongi gaat worden stijgt je temperatuur dan ook?

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

haha alles is zo dubbel hé, de een zit te wachten op eisprong en de ander zit te wachten op haar test dag of ongi.... wij lijken echt wel een zielig hoopje grieten hier :D

Mogen blij zijn dat er geen mannen mee lezen hier... :rolleyes:

17. babs81

babs81 Niet meer actief

ik heb nov/dec precies gehad zoals jou...

normaal zit ik op een temp van 36.3 toen na me ei had ik 36,7/36,8
    had toen ook 5dagen later een veeg... en helemaal blij... toen zat me temp ook ineens weer halve graad omhoog tot zelfs 37,7
    en idd.. posittief getest

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

vreemd, is normaal niets voor mij, ik heb ook normaal een redelijk lage lichaamstemperatuur vind ik zelf, maar nu is mijn vraag... stijgt de temperatuur normaal altijd na je eisprong en blijft die hoog tot aan je menstruatie? Ik heb de hele tijd een zeurend gevoel in de buik, maar niet bij mijn eierstokken, want daar heb ik altijd last als ik ongi ga worden.... ach zal wel de ongi zijn, teminste ik ga er vanuit, wil even nergens hoop op verstigen. Moet vandaag toch mijn gyn bellen voor vervolg afspraak, heb nu in een week 2 keer moeten bloed prikken om te zien of er inderdaad een eisprong heeft plaats gevonden.

19. babs81

babs81 Niet meer actief

oke nou kunnen ze met bloed niet meteen zien of er hcg aanwezig is? vraag je gyn dan meteen!

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    heb al antwoord op mijn vraag.

Lichaamstemperatuur stijgt na de ovulatie tot aan je menstruatie. Daarna zakt hij weer. Pas als je langer dan ± 15 dagen verhoging hebt ben je waarschijnlijk zwanger.

Ik heb zo koud, lijkt wel alsof ik in een diepvries zit. De ongi zal gewoon doorzetten.

Deel Deze Pagina