nee heb nog niet gebeld, ik had het opgezocht op het internet van die lichaamstemperatuur. Ik ga zo even bellen. Ik ben ervan overtuigd dat de volgende ronde eraan zit te komen, dus ik ga even rustig afwachten. Heb expres geen testen gekocht, na die 2 vals positieve testen van afgelopen maand ben ik even genezen van die rommel.
ik heb sinds vorige maand paar dagen na me ei, al een temp van 37,3-37,7 *last/pijn onderrug *misselijk *hoofdpijn En me menstruatie is eerder gekomen, en 1ste dag amper tot niets.. en op dag 4 gestopt! Normaal (al JAREN) heb ikmenstruatie van 8dagen Heb ook gewoon steeds menstruatie krampen! SNAP JIJ DAT NOG?
normaal is dit dan ook mijn laatste dag van mijn menstrutie (en is het nog bruinige afscheiding) Ben dus sinds vrijdag gestopt met me menstru! erg raar! en me temp is nog steeds hoog
Ik heb gebeld, had assistente aan de telefoon, die kon mij niet echt verder helpen, ik heb 13 maart afspraak, is even afwachten nu. Hum vreemd wat jij nu omschrijft, je had toch al getest hé meen ik ergens gelezen te hebben.... Een vrouwen lichaam zit vreemd in elkaar meid. Ik ben al 30 jaar vrouw en tot nu toe sta ik nog elke maand voor een groot raadsel Ik zat zo vorige maand, misschien kun je je dat nog herrinneren, 1 week na mijn nod heel veel last van mijn borsten, misselijk en moe.... 2 valse testen.... ik begrijp dan nu ook heel goed wat je voelt en wat je denkt.
dus jij moet over 11 dagen pas? waarom zo lang? dan is je menstru er toch al? ja vrouwen lichaam... begin ervan te balen.. geef mij maar een mannen lichaam... hooguit last van je ballen die geleegt moeten worden! HAHA MAAR IN MIJN OGEN GEEN PROBLEEM!
Dat ik pas half maart kan gaan wist ik van te voren al. Hij is mij gaan testen op ovulatie omdat mijn cyclus zo onregelmatig is en blijft, vorige maand geen eisprong gehad enz enz, dus dit is nu het begin van de MMM. Hij zei dat als ik terug moest voor 2de onderzoek dat ik dan of zwanger kon zijn of mensturatie moet hebben gehad.... als ik dan nog niet ongi ben geweest gaan ze verder met onderzoeken.
ok'e vandaar! nou voor ons en leo(waar is ze eigenlijk?) spannend... onderzoeken kijken en afwachten!
bij mij is dat ook zo raar ik heb al zo vak getest de afgelopen tijd getest ik heb zelfs het idee da het lichaam altijd een beetje hcg aanmaakt ik heb nm eergister getest een heel dun 2de streepje en nu niks meer of ik heb iedere maand valse testen dat lijkt mij ook stug
Donderdag ! Kan nu echt gaan aftellen ... Heb nog 2 verschrikkelijke middagdiensten en woensdag 1 nachtdienst . En dan is het zover .
Die zit in Egypte meen ik. Ze heeft verteld dat ze op vakantie ging.... maar hoe en wat weet ik niet precies. De vakantie zal haar goed doen, is ze even niet bezig met hormonen en zwanger worden... kan ze even haar hoofd leeg gooien want ze had het de laatste week erg moeilijk lichamelijk en geestelijk. Misschien doet de vakantie haar zo goed dat ze misschien zwanger naar huis komt
ach het wend hahahahhaha ik gun het jullie ook allemaal we moeten verder he we hebben geen keus heb 2 kids daar moet ik voor zijn kan wel iedere x treuren heeft ook geen zin heel ff dan hahahah liefs isa
ohw heerlijk zeg!!!! geweldig!!! alleen die nachhtdienst is beetje jammer! hoelaat komt ie aan? ik heb 2 klote diensten.. van avond naar dagdienst morgen!van mensen in bed leggen.....vanavonds dus meteen bed in wakker worden en meteen weer de mensen uit bed haleb