SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Isa, je hebt net een operatie achter de rug.... hoe zou het dan kunnen dat je nu positief kan testen? als je zwanger zou zijn geweest voor de operatie.... ik bedoel, dan moeten ze toch iets gemerkt hebben... snap het even niet sorry :oops:

2. babs81

babs81 Niet meer actief

isa is voor haar innesteling (TOCH?) geopereerd.. dus zou toch kunnen?

3. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hij komt donderdag avond om half 11 pas aan....Dus dan ben ik allang weer fris en fruitig . :)
    Heb alleen zo'n hekel aan die middagdienst zometeen. Bah. Vindt het ook zo sneu voor de hondjes, die zijn dan zolang alleen :(. Ga zo maar eens ff lekker met ze naar het bos. Dan worden zo moe , en slapen ze zo door die middagdienst heen.

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Swirl, dan is je mannetje precies optijd thuis voor je eisprong hé ;)

Zal hij blij mee zijn, jas op de kapstok en direct broek laten zakken :D Dat is nog eens leuk en welkom thuis komen!

5. babs81

babs81 Niet meer actief

:) :) :)

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Haha weet zeker dat hij daar geen problemen mee heeft !
    De schade moet ff flink ingehaald worden . Dus ik zal ook vrij weinig hier zijn eind van de week ;)

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    man lief stuurde net per mail een bevestiging voor komend jaar carnaval vakantie met de schoon ouders samen een huisje te huren in Zandvoort.... :rolleyes: Ppff ben nu nog bij het komen van afgelopen week... 1 volle week met mijn schoonmoeder onder een dak.... ik dacht dat ik gek werd. Straks maar eens even aan de tafel zitten en uitleggen dat ik daar echt geen zin meer in heb.

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik ga ff het één en ander doen...Misschien tot straks nog ff en anders een hele fijn dag dames !

9. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik voor innesteling geopeerd
    en daarom zei ik net het lijkt wel alsof je altijd een beetje hcg aanmaakt
    ik geloof ook niet dat ik zwanger ben, helemaal niet zelfs, ik zeg gewoon het lijkt alsof mijn lichaam altijd beetje aanmaakt
    mijn theorie is dan ook: als je innesteling is geweest maak je al hcg aan of het nu goed gaat of niet men beschouwd het dan als ongi
    ik heb geen idee of het juist is hoor
    ik probeer maar zelf na te denken hahhahaha
    is voor mij een positieve steun deze denkwijze
    pas als de streep knalt dan denk ik pas op deze manier aan zwangerschap
    snappie

10. babs81

babs81 Niet meer actief

@gimena... waar ben JIJ? aalweer getest?

@miss... heb jij al iets gehoord over je nieuwe baan?

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Nope, ik ga zo eens bellen, ben een beetje teleurgesteld in dat bedrijf... ze nodigen mij direct 3 keer uit voor gesprekken, dit alles kort achter elkaar, omdat ik in duitsland woon kreeg ik die uitnodigingen per e-mail.Ik had aan gegeven dat ik per zondag (vorige week zondag) op vakantie ben voor 1 week, ze hebben mijn mobiel nummer enz enz... Ze hadden mij beloofd die donderdag van mijn 3de gesprek, de dag erna terug te bellen met een uitsluitsel, ik zat bij de laatste 2, of ik of die andere persoon... ik ben die hele vrijdag thuis geweest i.v.m voorbereidingen voor de vakantie, geen telefoontje van hun en geen mail, zaterdags het zelfde liedje geen bericht.... de hele week mobiel bij me gehad... niets... Het is een groot bekend bedrijf, dus ik snap die ontvatsoendelijke manier van handelen niet van hun, is het nou zo moeilijk om even te bellen en al helemaal als je als zoiets beloofd! Ik ben niet echt afhankelijk van die baan, maar toch, zo ga je niet met mensen om!

Ben gewoon teleurgesteld... ik ga zo bellen, ben benieuwd wat ze te melden hebben en waarom niet gebeld of gemaild is geworden.... Ze kunnen niet gaan zeggen dat ik onbereikbaar ben geweest want dat is gewoon echt onzin. Ik doe voor mijn man veel zaken via thuis uit, en die klanten weten mij ook te vinden. Belachelijk, als wij zo slordig onze zaken zouden regelen zou ik me schamen!

12. babs81

babs81 Niet meer actief

inderdaaad heel slordig!
    Ik ben erg benieuwd, wat ze te melden hebben!
    Laat je het ons weten?

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Yep, ik ga nu even bellen

14. babs81

babs81 Niet meer actief

ben erg benieuwd!

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Nee, i.v.m. kinderwens wilde ze het risico nu nog niet nemen... moet maar weer eens schrijven als ik een kindje heb.... teminste daar kwam het gesprek op neer.

Ze vroegen mij vanaf het eerste gesprek op de man af waarom ik maar een partime functie wilde.... ik ben gewoon zo eerlijk en vertel dan dat ik ooit moeder wens te worden en al zo mijn uren wil indelen...

duidelijk dus hé

Welke volwassen vrouw met kinderwens gaat een baan aannemen van ± 40/45 uur in een management functie...? ikke niet in iedergeval...

16. babs81

babs81 Niet meer actief

nou belachelijk zeg... Goeie leer... ondanks je leeftijd en nog geen kinderen te hebben .... NOOIT meer zeggen dat je kinderen wilt!

je kan dus beter liegen...maar wel 3 gesprekken aannemen... vind dit echht BELACHELIJK

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Heb jaren een verantwoordelijke management functie gehad bij een groot cosmetica bedrijf.... werkte 40 en soms ook wel 45 uur, daarbij nog eens een huishouden en een zaak... ppfff ik kreeg soms nog geen tijd om adem te halen, alleen maar rennen, plannen en sprinten om alles gedaan te krijgen.... heb met mijn man een afspraak gemaakt dat als wij ooit voor kinderen gaan ik mijn baan flink zou gaan inkorten betreft de uren, want zoals wij toen leefden met beide ontzettend drukke banen, zo kun je niet een kindje opvoeden en het een stabiele basis geven, teminste, voor ons was dat al heel snel duidelijk. Mijn gezin gaat boven alles.

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Bij Douglas hebben ze me eruit gemikt toen ik aangaf dat ik zwanger was hé! en dat na bijna 3 jaar daar werken! Dus, of ik nu open kaart speel in een sollicitatie of ik ga vertellen dat ik zwanger ben, eruit mikken doen ze toch als ze dat willen.... zo zie je maar weer.

19. babs81

babs81 Niet meer actief

nou precies!dat kan ook niet! mocht ik zwanger worden... en kindje krijgen.. ga ik ook niet veel meer werken!
    vind ik het prima.. door de weeks avonddiensten.. en sweekends een dagdienst!

vind belachelijk joh.. lekker netjes dat ze je terug gebeld hebben!

20. babs81

babs81 Niet meer actief

ik vind het schandalig! eerlijk waar.. vooral met deze economie... kan je beter werken.. dan gelukkig zijn.. met een gezin!

dat is de bedoeling toch niet?

Deel Deze Pagina