SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Jij zou eventueel goed kunnen combineren met je baan en je gezin... misschien meer avonddiensten of zo, makkelijker in te plannen. Mijn man werkt van ´s morgens kwart over vijf tot ´s avonds half 8 soms ook wel tot half negen... hoe wil ik dan iets regelen met een kindje als ik zelf ook nog eens van 9 tot 7 werk? Dus minder werken was voor ons de perfecte oplossing. Jah ik ben niet zo eentje die op een sollicitatie gaat zitten liegen... ik probeer altijd eerlijk te zijn, tegen iedereen. Kijk, mijn idee was, nadat ze mij ontslagen hadden vanwegen een zwangerschap om alvast eerlijk te gaan zeggen in een sollicitatie dat ik een kinderwens heb, zo is de keuze aan hun en kunnen ze me niet achteraf mocht ik zwanger raken eruit mieteren met de mededeling dat zwangerschap niet gewenst is.... en nu ben ik eerlijk geweest en rekenen ze me er weer op af... wat moet ik dan? Niets zeggen en achteraf als ik ga zeggen dat ik zwanger ben weer een schop krijgen of wel zeggen.....

Snap het niet meer... had net mijn man gebeld, tja die bekijkt ook altijd alles zakelijk, dus hem verbaasde mijn verhaal ook niets... hij zei dat ik het ook eens anders moest gaan bekijken, belang van de baas..... ik begrijp zijn standpunt, maar kwetsen doet het toch.

2. babs81

babs81 Niet meer actief

natuurlijk, je weet inderdaad langzamerhand niet wat je kan/moet zeggen!

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Heb gewoon een vreselijke baal dag vandaag bah

Net met mannetje gebeld, en die begrijpt er natuurlijk weer geen fluit van, dus heb ik hem de haak erop gegooid :rolleyes: zo, heb ik dat ook weer gehad. En nu zit ik alleen met mijn hormonen, getver getver. De ongi krampen worden nu erger, neem aan dat de ongi gewoon door gaat zetten.... bah weer een volgende ronde, en een week tevroeg ongesteld, hoe moet ik nu weer in hemelsnaam mijn cyclus berekenen ppff

4. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    sterkte mis dior....klote ongi ook altijd he en al die rothormonen..

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    gadver ja, kan zo wel een potje gaan huilen. Krijg dan ook nog eens gezegt dat een eventuele kinder wens niet gepast is in een bedrijf..... we zijn zelf ook zaken mensen maar deze woorden kwetsen mij gewoon. Ik ga toch niet weer beginnen met een pil om aan een baan te komen! Moet niet gekker worden man.

Ben vandaag beetje gefrustreerd sorry!

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Even een vraagje, ik heb al sinds gisteren slijmerig bruin verlies, moet ik dit nu mee tellen als eerste dag van menstruatie of begint die eerste dag pas als de bloeding echt door zet? Bij veel vrouwen lees ik dat het normaal is bij hun dat ze eerst dagen bruin verlies hebben en daarna pas de bloeding, van welke dag moet ik dan nu uit gaan?

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    volgens mij gewoon vanaf de eerste dag. ook het bruin verlies telt mee toch als menstruatie?
    Heb ook altijd bruinverlies in het begin en na 2 dagen weer helderder en dan weer bruinverlies..

8. gimena

gimena Niet meer actief

jeee nog ma 2 dagen en dan ga ik weer testen.
    haha.
    wou ik even kwijt

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

maak me niet gek met die testen :D

Is maar geintje meid, het is je van harte gegunt!

Het is gewoon even alles zo dubbel. Jij zit te wachten op je testen en je voelt een bepaalde blijdschap.... en ik zit hier een potje te balen omdat de ongi door zet.

Kan er even niet vrolijk van worden :(

Laat je ons wel iets weten als je getest hebt meid? ben natuurlijk nieuwschierig! :D

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

oke, dan moet ik dus als ik het goed heb vanaf vandaag gaan rekenen... gister avond begon het al, maar dan wel heeel lichtjes, na een uurtje was alles weer over, dus ik wacht het nog even af want de bloeding zet niet door.... als het zo blijft vandaag dan kan ik dus vanaf vandaag de eerste dag van menstruatie mee tellen.

Bedankt!

11. gimena

gimena Niet meer actief

neej idd
    heb de test van de zondag op in me album gegooit! :D

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm.....

Vanmorgen was mn temp nog 37.3 en die zakt altijd 1 dag voor mn ongi. Heb getest met sensitest die je 4 dagen voor nod kan doen en was negatief. Dan kan ik er wel vanuit gaan dat ik niet zwanger ben toch? Kan er eigenlijk niks over vinden hoe dat zit met die testen die je eerder kan doen. Heb ook altijd lf van 14 dagen en mn eisprong hebt ik gevoeld. Tsja. zal dan wel een dag later ongi worden ofzo...Zwanger kan niet denk ik.

Wil kruidvat testen halen, maar heb geen kruidvat in de buurt en om er na mn werk heen te rijden red ik niet. Naja, afwachten dan maar

13. gimena

gimena Niet meer actief

mijn temp blijft hoog meestal 37.3.t/m 37.5

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Jaaahhh ik zie duidelijk een streepje hoor! \:D/

Volgens mij mag ik je toch nu wel voorzichtig feliciteren!

Doe morgen vroeg nog even een test.... HCG stijgt met de dag.

15. gimena

gimena Niet meer actief

ik wacht tot woensdag :D

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    En daarmee wil je zeggen? hihi.

mijn temp is nu al 4 dagen 37.3

17. gimena

gimena Niet meer actief

als ik ong moet worden dat hij dan zakt..en dat nog steeds niet is

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja, maar jij bent ook zwanger he gekkie hihi. Tuurlijk zakt die dan niet, want je hebt een posi test! Gelukkig! Maar ik heb geen posi test

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ohh man, jij maakt het spannend zeg :rolleyes:

Geintje, je moet lekker doen wat je gevoel zegt! Laat je door mij niet opjutten ;)

Hahaha was net een topic het lezen op het bevallings forum, over mannen die boos worden tijdens de bevalling omdat de vrouw scheld op hem tijdens het bevallen.... bij sommige lig ik dus echt in een deuk hahaha... ik ga mijn ventje toch optijd inlichten hoor, wil geen kwaaie gezichten aan mijn bed :D

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha die Miss! Klote zeg van die baan. Maar mannen zijn daar meestal een stuk zakelijker in, de mijne ook..
    Heb zelf ook een klein dilemma. Ik mag een opleiding gaan doen (duur 9 maanden hihi, ja echt.) en het is best een dure vakopleiding. Maar deze start pas in september. Maar ik moet mezelf daar dus nu voor op gaan geven. Maar ik zou het zo lullig vinden als ik (wishfull thinking) volgende maand zwanger zou zijn...

Je mag nl. ,maar een aantal uren van die opleiding missen. Anders krijg je je diploma niet en ik kan me zo voostellen dat ik een eventuele bevalling er niet voor uit ga stellen...

Meiden, wat te doen. Eerlijk naar mijn teamleider gaan en de plannen kenbaar maken (mijn teamleider is wel een vrouw) of gewoon doen of mijn neus bloed en me aanmelden voor de opleiding? Voor hetzelfde geld ben ik natuurlijk nog niet eens zwanger in september...maar daar wil ik nog even niet aan denken...

Deel Deze Pagina