nou ik b en ook weer thuis van het werk! ben GOED gaar.. van avond naar dagdienst! bij ons is WEER noro ...... getver.. ben de hele dag bezig geweest met artsen..... medisch seceteriaten... lab medewerkers.... klap op de vuurpijl kreeg ik 2x psychologen ...geen pauze gehad! @mis..getver meid! weer die rot duvels! @vrouwtje.. WELKOM @gimena weer een dag over tijd! het word steeds spannender!
Ha Vrouwke, blijft spannend he? Wel knap dat je kan wachten hoor. Zelf verbruik ik testen alsof het snoepjes zijn. Heb gisteren ovu testen besteld en komen morgen binnen, maaarrrr vandaag al van dat jeweetwel dikke slijm... dus waarschijnlijk is mijn ei één of twee daagjes vroeger deze maand. Nou, gelukkig al geklust en vanavond weer, dus we gaan met goede moed lekker twee weekjes zitten wachten...zucht. Willen mensen gaan inzetten op hoeveel testen ik deze maand ga verkwisten? En miss, ga jij idd maar eens fijn een ei leggen Gimeentje, moeten we nou nog lang wachten? Morgen he? Dan willen we het ook wel gelijk weten he? Ik check smorgens voor mijn werk altijd nog even hier, dus laat ons niet te lang in spanning... Enneh Sunny....oh wat moet jij nog lang wachten zeg...heb het echt met je te doen... Maar de rottigste tijd vind ik toch wel de tijd tussen je ongesteldheid en je ei in (tot een paar dagen ervoor). Dan kun je helemaal niks doen en je weet dat je niet zwanger bent...zit verdorie alleen maar te wachten op dat ei.... En dan mag je weer klussen en daarna weeeeeer wachten... Deze maand trouwens sterk het vermoeden dat mijn ei van links komt (voor de kijkers rechts). Mijn vriend is linkshandig en linksdragend... Ik zie een match!
bedoel je mij? Volgens mij moeten de meesten nog langer wachten hoor.... Ik moet nog 10 dagen tot me NOD... De rest hier zit of rond de de eisprong of is net ongesteld geworden.... Dus ik hoef helemaal niet lang te wachten Nou jah een dikke week vind ik al lang genoeg duren, maar toch....
@gimena weer een dag over tijd! het word steeds spannender![/quote] hou het graag spanned haha de test van de zondag heb ik in me album gestopt ( en me nieuwe auto is me ook gelukt in de album te proppen )
Ja, sunny, maar jij zit nu echt te wachten tot je of een ZW test kunt doen of tot de komen. En bij elk piepje van je lichaam ga je denken...zou het dan toch...? Dus dat zijn wel tropendagen die je dan maakt hoor, die tellen dubbel
Is best een beetje sneu voor mijn beste vriendin. Een vriendin is al zwanger en kan over niks anders meer praten, en de ander (ikke dus) is ervoor bezig. Zelf is ze er nog niet klaar voor. Ik moet echt mijn best doen om over andere onderwerpen te praten...het lukte maar net.. Nou moet ik ver binnenkort naar een babyshower! Dat is toch Amerikaans? En laten we dat dan vooral in Amerika houden... Ik vind baby-showers echt niks... ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je zwanger bent, maar het is net alsof je weer mag komen opdraven om nog een kado te geven... Als mijn vrienden zwanger raken koop ik altijd meteen iets leuks voor ze, gewoon een kleinigheid. En na de bevalling natuurlijk ook. Moet ik dan ook nog op een baby-shower weer een kado gaan kopen? zucht...
Of stoot ik nu iemand ongelofelijk voor het hoofd? In dat geval vergeef me...het is niet persoonlijk bedoeld, maar heb bij die mensen wel een beetje het idee dat ik beter iedere maand geld over kan maken...
Ja daar heb je wel gelijk in inderdaad die dagen duren extra lang... Ik heb ook het idee of kruipen de minuten voorbij, maar jah zolang ik aan het werk ben of iets te doen heb dan gaat de tijd wat sneller.... Ik heb vrijdag de 13e mijn NOD, maar ik ga woensdag de 11e al testen denk ik... En ik heb ook niks met baby-showers hoor ik vind het zo dubbel... Want net als jij heb ik 1 van mijn goede vriendinnen toen ze zwanger was iets leuks gegeven en toen ze bevallen was ook weer. Dus dat lijkt me leuk genoeg... Maar er zijn altijd uitzonderingen die er nog even net dat beetje extra aandacht aan willen geven dat ze een kleine krijgen...
Goeieavond lady's Eine vraag; Ik voelde vanmiddag een ongi-gevoel, hield paar uur aan. Had het ook erg warm, en tintelingen in me onderrug. Soms ook wat lichte steken, ene keer links en andere keer rechts onder in me buikkie. Wat kan dit wezen? Me ei? Dat zou toch wel laat wezen, ofniet?! Liefs!
hou het graag spanned haha de test van de zondag heb ik in me album gestopt ( en me nieuwe auto is me ook gelukt in de album te proppen )[/quote] Hee meissie. Hoe zit dat nou met jou? Je testen in je album,.. Daar zie ik wel een lichte streep op hoor! Liefs. Ps; Leuke auto hoor! hihii!
Hee! Wat een leuke banner zeg! Very nice! Balen zegggg! ... Op naar de volgende ronde. Je lichaam doet soms zulke rare dingen hé! Je denkt iets, en .. blijkt toch ineens wat anders te zijn. Bruinverlies, ongi.. Pff! Je word ter gek van! Meid, blijf positief he! Hoop dat je vlug zwanger raakt!
Goeieavond lady's Eine vraag; Ik voelde vanmiddag een ongi-gevoel, hield paar uur aan. Had het ook erg warm, en tintelingen in me onderrug. Soms ook wat lichte steken, ene keer links en andere keer rechts onder in me buikkie. Wat kan dit wezen? Me ei? Dat zou toch wel laat wezen, ofniet?! Liefs! Iemand? .. Niemand?!
isa................................ ongie getver! misschien nu even beter! hoop dat snel raak is voor je @gim... geweldig... zie in negatief duidelijk een streep
Heb vorig jaar ook een babyshower gehad van een familie lid.... VERSCHRIKKELIJK. Van die achterlijke spelletjes doen pffff, vermoeiend. Mocht ik ooit zwanger raken is dat het eerste wat ik doorgeef aan mijn naasten.....GEEN BABYSHOWER !. Haha
Ge-wel-dig die achterlijke spelletjes! En dan nog eens opgezadeld worden met mensen die je geen bal interresseren! Heerlijk veel cadeau´s krijgen ( want daar doe je het toch voor ) Je gedragen als Paris Hilton, lekker die buik showen ( want vanaf die dag draag je alleen nog maar navel truitjes), heerlijk zeuren over cellulite en zwangerschapsstrepen, je nieuwste aanwinst aan pukkels laten zien ( echt iets om trots op te zijn!) als het kan nog even die goddelijke pukkel gaan zitten uitknijpen ( want jij mag dat, je bent zwanger, je mag toch op je eigen feest doen waar je zin in hebt ) Gezellige huilbui tijdens de koffie...jaah iedereen mag weten dat je zwanger bent! Dan sta je op en je laat je van je beste kant zien, je doet dan even voor hoe heerlijk het is om eens even zomaar uit het niets woedend te worden... als excuus geef je je zwangerschap de schuld! Als je net je woede aanval voor staat te doen ook nog eens een lekkere scheet er achter aan laten, want zwanger zijn werkt op je darmen.... zooo charmant! Oh jah ook leuk... in geuren en kleuren vertellen hoe jij je ochtend misselijkheid ervaart... zullen ze zeer interressant vinden! Echt van heerlijke "hoog niveau" gesprekken Oooh heerlijk dat zwanger zijn, lekker iedereen op deze manier laten weten, voelen, en ruiken dat je eindelijk zwanger bent.... geloof me, die gasten zijn zo genezen en zullen snel opzoek gaan naar hun jas en tas ik verheug me nu al!