goede morgen ja ongi maar is beter kunnen nu heerlijk aan een frisse ronde beginnen ben gisteren naar de gynacoloog geweest voor controle de wond zag er goed uit ik heb alleen kloven opgelopen daar beneden die moet ik met zinkzalf gaan behandelen want anders worden ze erger hij weet niet of ze weg zullen gaan en dat stukje waar ze wond open hebben moeten maken tja dat ziet er niet meer uit voor de rest ze hadden kweek van het weefsel gevonden daar zaten gelukkig geen kankercellen in wel was het super duidelijk dat het een cyste was die er al jaren zat anderzijds hebben ze mij een project aangeboden genaamd OOR BEWEGEN ZWANGER aangezien ik dik ben ze behandelen mensen alleen maar met kinderwens die een bpm van 34 hebben ik zit op 40 dat wil zeggen dat ik 18 kilo moet afvallen in dit project zitten, sportarts,dieetist, psygoloog, gynacoloog, fertiliteitsarts, fysiotherapeut en natuurlijk een goede sportschool dit project is opgezet door mijn eigen gynacoloog een hele goede staat bekend in de gynacologen wereld, het is de bedoeling hoeveel klachten je ook hebt ik heb het aan darmen, longen en rug, ze houden daarmee rekening ze zetten een programma op wat voor mij geschikt is er doen maar 12 personen mee aan dit programma ik ben er een van , alles word vergoed ze investeren dan heeeeeeeeeel veel geld ik weet het bedrag, en het enige wat ik moet betalen is dee sportschool a 40 euro per maand ik krijg 2 x per week begeleid trainen 1 x zwemmen 1 x op de machines zal maar zeggen en 1x per maand heb je gesrek met de artsen als ikondertussen zwanger zou raken dan weet ik wel dat alles super gecontroleerd word en mocht ik niet zwanger raken dan krijg ik die testen alemaal waar je recht op hebt als je een bpm van 34 hebt wat zouden jullie doen? liefs isa
ik ga nu uitstrijkje maken... vanm, om1uur sperma wegbrengen! en ja we hebben eens gewonnen met bingo-sponser loterij! YOEHOEEE>.. we hebben een fiets gewonnen! (net afgelopen zomer allemaal nieuwe fieten gekocht, die we nooit gebruiken ahah) Maar goed toch leuk! nu hebben we een roze fiets.. een creme kleurig en krijgen een rode erbij haha
heeft leonie haar profiel verwijderd? ik zie namelijk helemaal geen berichten van haar meer staaan..........
heb ook geen berichten meer van haar in mijn inbox hier! ze heeft dus haar pro verwijderd! SHIT... kga even op hyves kijken
nee ze is niet verwijderd in de gebruikerslijst staat ze nog dit staat er: Laatst online: Ma Feb 23, 2009 10:54 am
ohw oke... zat te zoeken op gebruikerslijst.. kon niets vinden.. zat langzamerhand op pagina 99 hhahah op hyves staat ze nog SCHROK al!
ja maar daar is het laatste bericht ook 23 febr. je had op alfabet moeten zetten geloof pagina 254 dan hahahahaahha
yep, ze zei dat ze ook ging voor 2 weken... als ze thuis komt zal ze nog werk genoeg hebben, dus die zal niet direct achter haar pc aanschuiven.... Die moest trouwens ook weer in maart beginnen met werken... misschien is ze al begonnen.
23 febr had ze nog bericht febr heeft maar 28 of 29 dagen weet het niet meer stel 29 das dus 6 dagen het is nu 4 maart dus 6 +4 is 10 dagen nog 4 te gaan dus