SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

24 uur !

2. babs81

babs81 Niet meer actief

jaaa tiet veur un test :) :)

3. babs81

babs81 Niet meer actief

en voordat sperma erbij is :cry: :cry:
    en max 24 uur! kijk maar op google.... sommigen leven minder lang

4. happymama

happymama Niet meer actief

en gelukkig heb ik na mijn laatste ongi om de dag nog geklust dus ff afwachten

5. babs81

babs81 Niet meer actief

spannend hoop dat ze gewacht hebben.. want las dat ze zitten te wacten tot je ei komt!

6. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hahaha, het is toch jammer dat we ze geen cameraatje mee kunnen geven, zodat we live kunnen meekijken naar wat daarbinnen zo allemaal gebeurt!
    Gat in de markt?

En tja (Babs 81), tijd voor een test...
    Ik wacht liever nog even... Bang voor een teleurstelling. Testte bij mijn dochter ook met 2 dagen overtijd negatief en pas een paar dagen later positief...
    Groetjes Fanny!

7. babs81

babs81 Niet meer actief

ik begrijp je teleurstelling ben ook al bijna jaar bezig! maar zo niet./.. heb ik duidelijkheid!

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai mijn nod is ong zelfde als die van jullie ook dinsdag.
    mijn kwaaltjes huh, dit keer geen gevoelige borsten, heb ik de normaal wel altijd na ei.
    veel pukkels en dan ook van die dikke op laatige plaatsen onder rand van slipje zeg meer hihi.
    en ik ruik best goed .

w8 dus sellie met jullie mee als jullie het goed vinden hihi.

9. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Jeetje, een jaar... Dat lijkt inderdaad al best lang...
    Het is zo moeilijk je gedachten te verzetten, je bent je zo ontzettend bewust van elke stap in je cyclus, is soms best vervelend. Ik las laatst dat het er zo mee bezig zijn echt helemaal geen invloed heeft op het zwanger worden, anders zou niemand immers in verwachting raken... Dat klinkt logisch!
    Maar een negatieve test hoeft ook niet altijd duidelijkheid te betekenen, je kunt ook te vroeg testen, dus dan wacht ik liever nog een paar dagen... Maar dat zeg ik nu... over een dag hoor je me nog wel hahaha
    Fijn om met anderen in het zelfde schuitje te zitten...
    Groetjes Fanny!

10. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hai Mammasuus!
    Tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd!
    Althans dat hopen we dan maar... En anders is het zeker gezellig!

Fanny

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier nog iemand die over een paar dagen mag testen....Tenminste als de ongesteldheid niet langskomt.....

Ivm onregelmatige cyclus heb ik 38 dagen aangehouden maar moet je eerlijk bekennen dat ik me al dagen anders voel.....Heb vollere borsten, zie de aders en tepels zijn donkerpaars, plas veel en ben moe.......

Maar ik probeer zo lang mogelijk te wachten met testen (manlief heeft me gesmeekt te wachten...., teleurstelling is vorige keer zo groot geweeest).....Pas ronde 3, maar hoop toch zo dat 3x scheepsrecht is.......

Ik zit gezellig met jullie mee op het wachtbankje, succes allen!

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nou dan sluit ik me ook bij jullie aan als het mag want ik zit ook op dezelfde NOD. Vind het heel spannend, ben in principe een jaar bezig. Heb PCO maar omdat ik ineens een cyclus kreeg van 6 a 7 weken, moesten we het zelf proberen 3 mnd. Daarna allemaal onderzoeken waar je dan weer op de uitslag mag gaan zitten wachten enz. dus toen eind okt. eindelijk aan de Clomid, viel ik verdorrie van de trap en een meervoudige enkelbreuk dus een week in het ziekenhuis gelegen en kreeg een vroegtijdige ongi. Toen dus even rust en nu mocht ik eind dec. weer verder en hebben ze dit 1.5 week geleden helemaal in de gaten gehouden met fm's (dus 3 x die week naar ZH en dan kijken hoe je eitjes groeien en kunnen ze ook zien wanneer hij waarschijnlijk springt). dus heel goed geklust, dus het voelt nu zo spannend omdat we een eerlijke en goede kans hebben. Heb heel veel klachtjes, maar weet dus niet waar dit mee te maken kan hebben, zeker wanneer je leest dat bep. kwaaltjes uiteindelijk toch leiden naar ongi. Omdat ik dus nog thuis zit zit ik ook veel teveel op deze site en ben er dus veel teveel meebezig :oops:

13. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hoi Knorretje 84!

Gezellig! Wat spannend!

Groetjes Fanny!

14. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hoi Leonizzie!

Jeetje wat een verhaal en wat spannend!
    Maak je niet druk over het er te veel mee bezig zijn hoor!
    Dat doet iedereen, dit forum is het bewijs!
    Dus geniet er gewoon van!
    En houd ons op de hoogte!

Groetjes Fanny!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Fanny voor jou is het pas echt spannend meid. Kan begrijpen dat je even wil wachten en om een mogelijke teleurstelling te voorkomen, maar kan me ook heel goed voorstellen wanneer je morgen toch stiekem over een staafje plast ;) Welke testen gebruik jij?
    Heb van het kruidvat liggen (2 voor 5 euro) schijnbaar zijn die gevoelig en ik heb sensitest, die zouden ook gevoelig zijn. Ik wil dus ook wachten tot na NOD, maar of ik dat volhoud? Zou het graag eerder weten heb vrijdagavond een soort vrijgezellen feestje en dan zou ik het leuk vinden om gewoon gezellig mee te kunnen drinken met een wijntje ofzo. Mocht ik zwanger zijn dan absoluut niet!, maar omdat je al zo vaak een teleurstelling hebt gehad waarin je je dan keurig hebt gedragen omdat het weleens... Maar ja...
    Hoop iig dat jij een mooie test in je handen krijgt. Wel laten weten he?!

16. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hee Leonizzie!

Ja, het is zeker spannend!
    Ik heb momenteel een test liggen van Matcare (ook zo'n ultra gevoelig ding) en een van de Etos geloof ik...
    Ik heb idd ook vernomen dat die testen van de kruidvat erg gevoelig zijn, en ook erg goedkoop moet ik zeggen! Ik heb de neiging om nog even een hele zooi aan te schaffen voor ik ga testen, dan heb ik ineens het idee dat deze tests niet goed genoeg zouden zijn ofzo... stom is dat he, zwanger is zwanger zou je zeggen.
    Maar ik probeer gewoon zo lang mogelijk te wachten, ik had vanmiddag al een zwak moment, maar ik heb het niet gedaan. Ik testte bij mijn dochter 7 jaar geleden ook met 2 dgn overtijd toch negatief, pas een paar dagen later was de test positief.
    Op de een of andere manier heb ik echt het gevoel dat het raak is nu, maar laat ik het maar niet te hard roepen...
    We zullen zien...
    Wat voor "klachten heb je?"

Groetjes Fanny!

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai nou ben ik ook ff weer.
    hier nog helemaal geen klachten hoor hihi maar ook niet de klachten die ik dus normaal heb voor ongi dus mega gevoelige borsten en veel slijm. helemaal niks van dit alles.

kan me niet meer herinneren hoe ik dit bij onze eerste had. dus is weer helemaa opnieuw uitproberen hahaha.
    normaal heb ik dus ook heel veel kramp in me buik nu aleen af en toe een steekje maar niet denderend ofzo. borsten voelen iets zwaarder maar meer ook niet.

wat ik gister wel had is dat ik ineens meer ruik echt heel appart. had groene thee bij me ma nou normaal vind ik dit heerlijk. maar ik deed zakje in water en stonk naar vis je echt naar vis heel apart. me ma zei nou echt niet hoor ruikt gewoon naar thee. nou heb het wel opgedronken maar eenmaal thuis was ik toch misselijk echt heel appart.

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Mama suus, dat zijn wel aparte klachtjes hoor..! Ben benieuwd

Fanny gooi er eens een testje tegenaan meid ik ben zo nieuwsgierig. Erg he? Zit je gewoon te pushen. Hoe voel je je?

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    fanny, nog geen testje gewaagd?

hier nog niks geen klachtjes ver hoor wel moeieg maar niet zo gek met dit weer hihi en vreselijk koud.
    mijn temp is weer omhoog dus had gister mooie dip.
    slijm is nog niet zoveel als anders altijd en mijn borsten steken dus heel af en toe maar nog niet zo gevoelig als anders net als de steekjes in me buikie.

zit toch niks naders op dan wachten maar is wel moeilijk hihihi.
    zijn nu ook al weer tijdje bezig. en straks kunnen we hele tijd niet. dan word het pas weer in april ofzo.
    aaah word beetje gek hier hahahaaha

en de rest heost met jullie?

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He mamasuus, waarom kan je voorlopig hierna niet meer dan?
    Mijn klachtjes trekken aardig weg. Geen gevoelige boobs meer, geen steken in mijn lies meer. wel nog een beetje zeurderig buikje, opgezette darmen en onrustig slapen. Verder voel ik mij prima. Denk dat ik er gewoon vanuit moet gaan dat ik ongi wordt...

Deel Deze Pagina