Euh als je om de 20 min naar het toilet hobbelt om je onderbroekje te bekijken... ben je dan gek? God, ik kan dit dadelijk niet doen als mijn man thuis komt, die wil er volgens mij een schoteltje neer gaan zetten voor het kleingeld ( heeft hij meteen zijn zakgeld voor de week, ben ik daar ook weer vanaf ) Ik heb nog niet getest, ik blijf die vreemde krampen houden, gisteren waren ze weg en vandaag heb ik het weer.... vanmiddag een heel klein bruinig / slijmerig streepje op het toilet papier maar nu niets meer ben bang dat de ongi toch gewoon door gaat zetten. Ben het balen
Ben bang dat dit nog meer verwarring gaat brengen.... ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik lees zo veel verschillende ervaringen van dames, dus ik verman mij zelf nu om nog niet te gaan testen. Hopelijk blijft het bij dat veegje.
hoop voor je dat het raak is miss dior! Ik kan over 10 dagen testen, kan wel eerder maar wach braaf mijn NOD af!
Hoe gaat het met de dames hier vanmorgen? Zijn er al ergens uitgebroken? Of iedereen nog in spanning? Miss dior? hoe gaat het vandaag? Gister had je niet meer zo'n positief gevoel las ik? Julied, nog steeds niet lekker vandaag? Hier was ik vanmorgen too chicken om te testen. Ik zie misschien nog liever bloed in mijn broek denk ik ( zodat ik verder kan met de volgende ronde) dan weer zo'n stomme blanco test. Ben ik morgenochtend nog steeds niet ongi dan test ik zeker weten, bij negatief en maandag nog geen ongi dan test ik nog 1 keer maandag en bel dan het ZH, want dan klopt er namelijk bij mij iets niet meer... Wortd dus nog even duimen draaien
nou idd zeg leonizze. wat is dat met jou. nog niet gedaan? schiet op zeg. was zo nieuwsgierig. na jah we wachten dan maar weer verder hihihi.
nou dat wil schijnbaar nog steeds niks zeggen ben er inmiddels al 8 overtijd mijn temp ziet eruit alsof ik zwanger ben mijn klachten ook mijn gynacoloog zij dat ik tot maandag moest afwachten dan ben ik 11 daen overtijd en dan krijg ik te horen wat ie verder wil gaan doen kan bijna niet o mijn buik liggen is heel gevoelig net als de borsten mijn temp is 37,2 vanmorgen dus ook niks geks mee raar he pfffff wat duurd wachten lang liefs isa
Haha nou dat weet ik dus niet want ik heb PCO. Eerst dus helemaal geen menstruatie, later een cyclus van 6 a 7.5 weken. Maar omdat dat dus zo wisselde kon nooit vastgesteld worden of ik wel een goede eisprong had. Daarnaast wordt zo'n cyclus gezien als niet goed, dus ik krijg Clomid. De 1e ronde is mislukt omdat ik van de trap viel en mijn enkel brak en geopereerd werd, werd toen 9 dagen te vroeg ongesteld. Dus dit is eigelijk de eerste echte ronde. Weet dus alleen door echos en bloedprikken dat ik een hele goede eisprong heb gehad di de 13e. Ik zit nu 17 dagen erna, wat dus nog kan, maar langer is dus ook niet goed volgens mij. Dus ik moet of zwanger zijn, of wanneer dit maandag nog steeds niet zo is het ZH bellen en dan krijg ik denk ik een bloedtest en inwendige echo...
oke dan ben ik heeel erg benieuwd wat een nare ziekte dan of niet zelf heb ik ook wel mijn ziektes ik loop al 5 jaar bij gynacoloog liefs isa
Nou ja het is schijnbaar geen ziekte, maar een syndroom. Wat inhoud dat het ook kan verminderen of verdwijnen. Soms gebeurd het dat je na je bevalling weg is. Het is een hormoonstoornis. teveel oestrogeen, waardoor eitjes minder goed groeien en daardoor komt er te weinig LH zodat je geen goede eisprong hebt. Sommige boeken goede resultaten met het schrappen van koolhydraten en suikers. Dit probeer ik wel, maar om nu helemaal nooit meer brood of aardappels te eten vind ik ook zo wat. Waarom loop jij dan al 5 jaar bij de gyn?
en ik klagen bij ha terwijl mijn cyclus 28 dagen is... dag 1tot 7 menstr. dag 14 me ei.. dag 19 me innesteling (2x gehad) en dag 28 me menstruatie
nou door de bevalling 5 jaar geleden heb ik een steeds terug kerende fistel bij mijn baarmoeder , die zijn uitgang steeds weet te vinden heb door mijn keizersnede vele ziektes helaas overgehouden men heeft mijn darmen geraakt die werken nog maar gedeeltelijk tenzij ik stoma neem en ze hebben mijn blaas geraakt heb nu een kantel blaas, een overaktieve blaas, en stress blaas ik zou mij zelf moeten katteriseren om iedere x te kunnen plassen heb dat jaar uitgehouden maar kreeg vaak blaas ontsteking heb ervoor gekozen om dan maar zwaar incontinent te zijn verder mijn zoon is eigenlijk een 2ling heb 3 verschoven ruggewervels kan niet lang lopen heb 2 jaar in rolstoel gezeten loop nu weer sinds april 2007 ff 3 kinderen in 1 jaaar op de wereld zetten vandaar dat ik veel bij gynacoloog kom eerst ook uroloog bij de darmdokter maar mijn lichaamis strek genoeg en word door gynacoloog duidelijk in de gaten gehouden ik mag weer liefs isa
is 1 en ander gevraagd! over vruchtbaarheid! (mijn vriend traint 3x per week intensief!)heeft 2 kinderen dus SPERMA inleveren Dit word een ramp en ziet hij al niet zo zitten! ( hij trekt zich nooit af) en ik hoef ook niets te proberen! want hij heeft daar geen opgewonden gevoel bij! :x Ik moet met wattenstaaf me doos roeren om te kijken of ik geen soa's heb! en eig. twijfeld hij beetje aan hem... 3 jaar geleden ben ik nog zwanger geweest van in die tijd mijn partner (ik had 3halve jaar relatie met deze jongen, en raakte steeds zwanger en iedere x na de 5de week een nmiskraam) was toen net van de prikpil af! en toen het eindelijk zover was, kwam ik naar 8 weken erachter dat meneer allemaal kinderpormo op zijn pc had dus met pijn in me hhart weg laten halen en relatie beeindigd! en kwam dus bij mijn huidige partnet.. waar ik dus bijna 3 jaar nu mee loop (14febr)
waarom heb je geen verblijfscatheter? die je steeds een week eruit haalt en kijkt of het werkt/? en op zo manier jezelf een blaastraining geeft door nmiddel van flip-flow? jeetje heftig verhaal meid!
Oh Isabella,wat heftig zeg! Heb je ze niet aangeklaagd? En zolang in een rolstoel!. Ik ben er sinds een paar weken uit en vond het soms echt vreselijk! Nou ik mag dus niet klagen. Heb bewondering voor je meid! Babs, ook geen mooi verhaal. Beetje raar dat je nu op SOA moet testen. Maar moest ik ook ja. Waarom moet je dat zelf doen? ik kon gelijk even met de benen wijd en dat werd gedaan. Dat aftrekverhaal was bij mijn vriend ook. Hij zei altijd dat hij dat nooit deed omdat hij daar niks aan vond. ik wilde dat eerst niet geloven, maar hij blijkt niet de enige. Was dus eerst ook bang dat het niet zou gaan lukken op die manier. Wij hebben het dus ontspannen op bed gedaan. (oraal bevrdigen wordt afgeraden ivm speeksle en zaadcombi wat niet goed is). even wat fantasie gebruiken enzo en dan kan je nog aardig meehelpen en het lukte prima haha. Daarna moet hij zich snel aankleden en binnen half uur dat potje inleveren haha. Tja romantisch is anders...
DE MIJNE ZIET ER BIJNA VANAF! KREEG GISTEREN OP ME WERK EEN SMS..... DEB.. IK WEET NIET OF IK ZOVER WIL GAAN, MISSCHIEN MOETEN WE HET UITSTELLEN.. BEN OP DIT MOMENT NIET ZO MET KINDEREN BEZIG, SORRY