Nou het slapen wordt niks... kreeg ineens last van een beetje brandend maagzuur... En ben nou licht misselijk... ik heb al een koekje gehad, maar daar wordt het ook niet beter van....
dat word beschuitjes eten meid Goed teken man! @gimena... blijf voor jou duimen! het blijft spannend, mischien dokter voor bloedtest? 1984 ook voor jou spannend! hoop en duim óók voor jou me duimen BLAUW
Ja hoor ik ben ook weer beland in spannende dagen voor mijn NOD, die is aanstaande zaterdag. Ik heb enorm gevoelige borsten/tepels en mijn tepels zijn veel donkerder van kleur. Verder brandende wangen, dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschap (helaas werd dat een miskraam)
hahaha nou niet te vroeg juichen hoor... Het is echt zo'n licht misselijkheidsgevoel net of moet ik wat eten, maar als het goed is heb ik donderdag de 26e me eisprong gehad... tenminste ik had die woensdag avond lichte steekjes links. Kan ik dan nu al verschijnselen hebben? Is dat nog niet te vroeg?
Oh, Gimeentje, ik zal echt vreselijk voor je duimen meid! Wat zou het jammer zijn als het niet zo is...hebben we toch iets te vroeg gejuigd voor je.. Zelf heb ik het gevoel dat iemand vannacht een tennisbal in mijn eileider heeft gestopt, dus heb het idee dat ik vandaag mijn eisprong heb. Toch vanavond nog maar even klussen voor de zekerheid? Al weet ik niet of dat prettig gaat worden. 1984 & Kira, we duimen ook voor jullie mee! Wachten jullie met testen tot na je NOD? We kunnen hier eigenlijk wel weer wat goed nieuws gebruiken..
bedankt collo003, ik heb gister al getest veel te vroeg natuurlijk! Maar toch lijkt er een licht streepje te staan. Ik had de kruidvat test (2voor5) Ik heb al geprobeerd om een foto te maken maar die is zo wazig. Ik wil proberen om tot vrijdag te wachten met testen.
Oh Kira, dat is echt even doorbikkelen tot vrijdag dan zeg. ik hoop op twee dikke strepen voor je. Je houd ons wel op de hoogte he?
haha....ik dacht dat het iets was in een ziekenhuis of zo? Had laatst ook een beetje bloed. 5 dagen na ei. Groetjes
doe jij nooit een tampon check? als je het hebt over dure zw-testen?wat dacht je wat die tampon check kost haha