Is dat zo? Ik hoop het! Had ook veel klachtjes, maar die zijn na het bloedverlies weer weggegaan? Heb om de dag geklust, nog een weekje wachten! pfff En hoe gaat het daar bij jou?
HIER PRIMA.. vanm zown verplicht nummertje gemaakt... voor die lab... en ik met zo wattenstaaf haha dus wel even gelachen
ja echt en een ontspanning op het laatst... even richten met beker... tot slappe lach aan toe! getver.. me mannetje is uit eten en naar voetbal wedstrijd in hereveen... bah is vannacht pas thuis!
Nou, wij hebben gisteren ook wel gelachen hoor. Hubbie was pas om half twaalf thuis en eigenlijk wilde ik slapen, maar toch maar wakker gebleven...lag daar maar vruchtbaar te wachten... Dus toen hij thuis kwam nog even aan de klus...voor het eerst dus dat het "moest". Tja, hoe begin je dan...toch nog goed gekomen hoor Moet ik vanavond nou nog een keer? Whoea, heb écht het idee dat er een voetbal in mijn buik zit... Gaat niet fijn worden...
dan eb je je ei waarschijnlijk.. dan gat je baarmoeder zakken.. en voelt echt HEFTIG aan als je sex hebt! ik vind af en toe wel lekker... hoord me mannetje me ook eens uit volle borst kreunen hahaha
Hoop voor jullie dat het allemaal een positieve test is...voor mezelf natuurlijk ook. Ik ga maandag of dinsdag testen. Sinds vanmorgen was mijn rechttepel gevoelig en nou zijn allebei mijn borsten en tepels erg gevoelig.. Ook nog steeds wit slijm verlies en het gevoel dat er een baksteen in mijn buik ligt...na het werk was ik ook erg moe. Wie weet is het...of het kan natuurlijk zijn dat mijn lichaam me zwaar in de zeik neemt! Zaterdag ga ik wel op stap..zal ik voor de zekerheid zaterdagmorgen al een testje doen?
he Chantal, Als je op stap gaat zou ik er misschien wel even een testje aan wagen. Maar ja, als die negatief is weet je eigenlijk nog niks... Mijn lichaam heeft me vorige maand ook zwaar in de zeik genomen tussen mijn ei-sprong en een week voor NOD. Allerlei vreemde dingen waar ik normaal nooit last van heb (of misschien nooit bij stilsta). Maar een week voor mijn NOD was alles weer normaal, geen rare kwaaltjes meer... Leuk man, op je 31-ste je eigen lichaam pas ontdekken...
Heeee meiden! Hoe is het hier? Het ziet er maar rustig uit. Nou, hehe! Eindelijk thuis. Ik ben van vanmorgen 8uur de deur uit, en nu pas thuis van me werk! Ik ben bek-af! Toch wou ik de vraag die ik gisteren stelde nog een keer vragen. Ik heb vandaag namelijk weer een tijdje een ongi-gevoel gehad, en had het ook ineens de hele tijd warm (ben altijd een kou-kleun) Ik had vandaag geen steken ofzo. Me vraag van gisteren, en nu nogmaals? Zou het een innesteling kunnen zijn? Of .. me ei? Dat ik toch ineens weer een cyclus van 34 heb? Goeieavond lady's Eine vraag; Ik voelde vanmiddag een ongi-gevoel, hield paar uur aan. Had het ook erg warm, en tintelingen in me onderrug. Soms ook wat lichte steken, ene keer links en andere keer rechts onder in me buikkie. Wat kan dit wezen? Me ei? Dat zou toch wel laat wezen, ofniet?! Liefs!
Zit echt ff in tweestrijd! Ja, bizar hé dat je nu pas een beetje je eigen lichaam leert kennen...en dat je eigen lichaam je zo in de mailing kan nemen. Ik heb dus vorige week dinsdag (als het goed is) mijn ei gehad..afgelopen vrijdag tot vandaag heb ik alsmaar wit melkachtig slijm, daar is dan nu ook bijgekomen moeheid, last van borsten, steekjes in onderbuik en oh ja veel plassen...en heb het alsmaar koud...maar goed deze kwaaltjes kunnen ook lijden tot een ongi.. @ Collo wat voor kwaaltjes had jij dan tussen je ei en nod?
mijn lichaam neemt me al 14maanden in de ZEIK! vanm weer test gedaan.. vanwege VELE verschijnselen.. nog steeds... en korte menstruatie zie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje! maar testen.. tja.. gewoon wachten.. je kindje krijgt pas jou voeding etc binnen in de 5/6de week
Chantal, ik durf het bijna niet te zeggen, maar... moeheid, gespannen borsten, borrelende buik (opgeblazen ook), plassen, koud/warm etc.. Dus een beetje hetzelfde als jij. Maar ik lees ook van veel dames dat dit de eerste tekenen van zwanger worden waren bij hen, dus tja wat moet je ervan denken he? Nu is mijn buik weer opgeblazen tot voetbalformaat (en hij was al niet zo petit) en dat zal wel weer een weekje aanhouden denk ik... Maar ik voel me "lucky" deze maand Zou echt wat voor mij zijn om direct zwanger te zijn nl. Ik heb zo'n ontzettende rij beschermengeltjes en geluksbrengertjes op mijn schouders zitten...mijn hele leven al. Ben er ook stellig van overtuigd dat ik ooit nog eens de staatsloterij win
Ik houd jullie zeker op de hoogte, pff zit hier weer met een ''opvlieger'' achter de pc. Dan krijg ik het bloed heet en gaan mijn wangen nog harder branden!
nee neem je niet in de zeik! maar misschien meet hij wel mijn eisprong doen wel meer testen! en hhij was echt super licht.. als je hem tegen het licht houd! zwanger zou geen goed nieuws zijn, had dan VEEL meer hcg moeten hebben! en late ei kan , maar heb na me ei geen sex gehad
een hele goede morgen dames ik moet weer eens gaan werken tot 12 uur ik moet iedere dag werken pfffffffff en als ik terug kom meteen mijn zoon halen 2 uur later mijn dochter in de tussen tijd moet ik de beneden verdieping poetsen (we hebben 2 leefverdiepingen, 1 laap verdieping woonkamer is hier middenste woonlaag) en moet zorgen dat de kooi ontsmettingsvrij is want om 18 uur moet ik in BAARN zijn voor het ophalen van de 2 papegaaien, die gaan ongeveer over 2 weken nm weer aan nest beginnen dus als dat zo is heb ik helemaal weinig tijd smorgens thuiszorg, smiddags huis en jonge verzorgen ook die van grasparkieten heb 8 koppels zitten die broeden en 1 koppel rozella`s , en alle andere dieren en dan ga ik savonds nog als bijbaan sms operator worden mss heb (ik krijg contract en info thuisgestuurd moet die eerst doorlezen) oja en er komt een show kwaliteit amerikaanse bulldog waar ik echt ook mee moet gaan showen tenminste daar ben ik mee in onderhandeling, echt super ik ga mijn leven weer oppakken DIEREN YESYESYESYEYSYES liefs isa