SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ach Babs, dan is het helemaal frustrerend zeg..
    Nou...het grote wachten kan beginnen bij mij. Voor alle zekerheid vanavond nog maar even klussen, gister niet van gekomen.

2. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    OEPS laap moet slaap zijn hihihihiih

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    zo moet gaan kids naar school en door gaan naar werk doei meiden tot vanavond
    wens jullie allemaal een fijne dag
    dikke kus

4. babs81

babs81 Niet meer actief

me ei komt eraan.. maar al die maanden niets geworden.. dus nu ook niet!

WERKZE ISA

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    isa, jij gaat veel te vroeg werken meid! 4 weken rust minstens, ook al voel je je goed!

jeetje babs... spannend! Duim met je mee!

voor de rest, de kwaaltjes kunnen niet duiden op een zwangerschap, omdat de kwaaltjes op z'n vroegst pas 2 weken na de eisprong aanwezig kunnen zijn. eerder maakt je lijf geen hcg aan, wat de oorzaak is van de kwaaltjes... omdat je zwanger wil worden, word je gewoon bewuster van je lijf, waardoor lichte pijntjes die eerst niet opvielen nu heel sterk op de voorgrond treden. Een heel verhaal van neuronen etc kan ik hier gaan afsteken, maar dat is de essentie van t verhaal ;)

hier heel erg druk, veel werken enzo, maar daarom krijg ik ook de 16e vakantie!

kus

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    LadyJoey je lichaam maakt HCG na je innesteling en dta is dus niet 2weken na ei.
    sommige mensen voelen zich al vanaf de innetseling zwanger en blijken dta ook te zijn en sommige voelen hun hele zwangerschap bijna niks.is zo verschillend qua persoon

7. babs81

babs81 Niet meer actief

dat klopt! ik voelde tot 2x aan toe METEEN dat ik zwanger was, bij de jongste zelfs een week te vroeg POSITIEF getest

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    babs81dank je wel voor het bevestigen.
    zo voelde ik het alle twee de keren ook al voor me NOD

9. babs81

babs81 Niet meer actief

in nov. heb ik ook sterk gevoel gehad.. vlak naar mijn ei! en had ook innestelingsbloeding! en gevoel wer steeds sterker! dus het kan heel goed hoor! en teste ook positief!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai dames.

Ben gister ongi geworden, gevoel klopte dus toch weer. Op naar de volgende ronde! En deze keer iets langer doorklussen haha. Heb dus mn eisprong ietsje later gehad dan ik dacht. Heb wel ovutesten gebruikt, maar dacht dat mn ei daarna vrij snel al sprong, maar was dus toch later. Kan gebeuren.

Succes iedereen!

11. Chantal mv Romy

2 jan 2009
    55
    0
    0
    Rotterdam
    Zal duimen dat het volgende ronde raak is...

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dank je! En dan duim ik dat jij over 4 dagen positief test!

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hallo lieve meiden. Ik ben weer terug van weggeweest! Heb het heerlijk gehad, lekker zonnetje, zwemmen, snorkelen en zelfs dolfijnen gezien. Met vriendinnen was het echt super gezellig. Voelde me ook geweldig want de clomid uit mijn lijf dus geen opvliegers meer en sowieso bedacht ik me ineens na 4 dagen dat ik geen 1 keer aan eisprongen of zwanger worden had gedacht en dat voelde in 2 woorden geweldig ontspannen!
    Zaterdag moet ik mijn laatste pil duphaston nemen om een ontrekkingsbloeding op te wekken en dan op dag 3 weer beginnen met clomid. Tot die tijd ben ik hier misschien wat minder te zien omdat ik even dit gevoel probeer vast te houden, voordat ik weer de stressvolle periode in moet of de clomid aanslaat en 3 keer in de week naar het ziekenhuis voor follikelmetingen... dus sorry...

Heb niet alles teruggelezen, want jullie zijn enorme kwebbelkousen. Hoop dat alles goed gaat met jullie!

Babs, dus niet zwanger?
    En Isa weer helemaal opgeknapt? Is het wel verstandig nu alweer aan het werk?
    En Miss Dior hoe is het met jou lieve meid?

14. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    volgens de dokter hoefde ik maar 1 week rust te nemen heb er zelfs 2 genomen
    en ben gisteren op controle geweest of was dat al weer eergisteren ja eergisteren
    alles was perfect

lekker leonizzie dat je zo genoten hebt

liefs isa

15. gimena

gimena Niet meer actief

heey.
    daar ben ik weer :D
    ik denk toch dat ik ongesteld ben!
    aleen heeeeel weinig :D
    denk denk ook dat dit zo over is.
    aleen rot nieuwe gehoordt de kanker pleken op me moeder hoofd zijn kwaad aardig.heb de helle ochtend zitten huilen.
    omdta ik het zo oneerlijk vindt ze heeft al een ernstige ziekte waar ze aan zal sterven en nu dit erbij ben er echt kapot van!
    pff

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    he jasses wat een slecht nieuws... meid ik vind het echt heel rot voor je en wens jouw en je familie veel sterkte...

liefs sunny

17. gimena

gimena Niet meer actief

dank je

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    gemina meid wat erg!heeel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

19. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Heel veel sterkte gemina!

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede middag/avond meiden!

@Gimena, wat een verschrikkelijk nieuws meid! Ik schrik er ook wel van na het lezen van je bericht! Ik ben even sprakeloos, zeer zeker omdat ik wist dat je moeder al zo ziek was..... verschrikkelijk meid dat ze dit nu weer erbij heeft, en ook voor jou, dat je dit verdriet weer op je schouders moet dragen. Ik denk aan je en leef met je mee! Ik heb ook zeer jong mijn ouders verloren, plotseling, dit nieuws kwam ook als een klap, net zoals jij vandaag ook dit slechte nieuws te horen hebt gekregen, ik kan dan nu ook goed begrijpen hoe jij je voelt. Lieve Gimena, ik ga nu niet tegen je zeggen dat alles goed komt, ik bedoel, dit is niet op zijn plaats nu... het enige wat ik je vanuit hier kan meegeven is heel veel sterkte, steun en kracht, voor jouw en je familie!

Bedenk wel, je krijgt in je leven dat voor je kiezen wat je kan dragen... je bent een sterke moedige vrouw, aan jouw zal je moeder nu heel veel hebben, zolang je een rots in de branding voor haar kan zijn... jij kan dit aan meid!

Dikke knuffel van mij

Deel Deze Pagina