@Leonizzie, Welkom back girl! Wat fijn om te horen dat je zo´n heerlijke vakantie hebt gehad! Kan mij dan ook voorstellen dat je weer lekker tot je zelf bent gekomen. Focus jij je maar lekker even op je zelf, groot gelijk heb je Het is al stressie genoeg waar je iedere maand door heen gaat! Fijn dat je er weer bent! liefs
geen flauw idee meid, heb ze nog nooit gebruikt van dat merk.... na hoeveel tijd kreeg je die lijn dan te zien?
we hebben het aan tafel erover gehad met zijn alle. was wel heel moeilijk ma we weten allemaal dat het behandeld moet worden! me moeder is boos op de huis arst dat ze nooit me moeder door heeft verwezen na een huidarts. die me moeder kon onderzoeken! neej de vervanger is der achter gekomen. als ik me huisarst zie ben ik bang dat ik uit me naad ga springen van woede en verdriet! en weer de goede kant heb toch maar aan tafel verteld dat we bezig zijn met een kinderwens! me moeder straalde hellemaal. ik hoop dat het echt snel gebeurt! want je waat ma nooit wat de volgende stap woordt van der ziekebeeld!
He Gimeentje. Ik hoop ook dat je nu echt snel zwanger mag worden. Ik denk wel dat dat voor je moeder de pijn enigszins kan verzachten. Maar kijk uit dat je jezelf niet gek maakt daarmee he? Jij weet als geen ander dat je het niet in de hand hebt... Veel sterkte in ieder geval met dit slechte nieuws...
Met het vooruitzicht dat ze misschien oma gaat worden zal ze zeer zeker de moed niet opgeven meid! Maar laat je niet hierdoor lijden, anders loop je je zelf voorbij....
Claartje, ik heb wel de ovu-dipsticks van Sensitest, maar omdat ze altijd wel een lijntje aangeven, weet ik niet of er een indrooglijntje op staat. Heb wel die zwangerschapstests van Sensitest gebruikt (die met een hartje), maar als die negatief zijn, zie je echt, hoe graag je het ook wilt, geen lijntje.
zooo verwarrend zo´n lijntje, vooral als het echt een pen streep is.... maar een indrooglijntje ziet er anders uit dan een positieve streep hoor, die zijn iets breeder, meen ik
jah daarom en wou graag me moeder zien strallen! me moeder weet alles behalve dit moest het echt kwijt. we gaan wel een moeilijke tijd tegemoet. ma de steun van je familie zal het een stuk aan genamder maken voor me moeder.
Je moet hem ook effe waarschuwen ´s ochtends voor vertrek naar werk.... geloof me het werkt dan kan hij al lekker de hele dag alle sappen verzamelen en zich voorbereiden op een wilde nacht/avond... Ik bespring die van mij gewoon... bij binnenkomst al een melding " broek uit" , dan stel ik hem voor blok... eerst eten en dan sex of eerst sex en dan eten....
Zow, ik ga me eens even lekker met koken bezig houden... man lief had me beloofd vandaag eens optijd thuis te zijn.... ben benieuwd
@Gimena, als je wil brullen en je hart wil uitstorten... gebruik mijn pb maar meid. nu ga ik echt koken. Fijne avond dames
Tja, maar ik vrees dat mijn ei nu zo onderhand springt.. Heb al sinds gisteren buikpijn. Maar volgens mij wordt het nu langzaam minder en dan is het ei weg... verdorie. Dacht echt aan de buikpijn te voelen dat ik gisteren al mijn ei had, dus niet meer geklust. Please laat de zwemmertjes van dinsdag hun A,B & C diploma hebben en goede conditie hebben. Manlief zal rond een uur of 8-9 thuiskomen. Kan hem dan nog wel even meesleuren... Voel me echt wel erg vreemd vandaag. Volgens mij echt een hormoon-piek, gisteren ook al. Voor de middag onwijs chagerijnig, smiddags supervrolijk. Vandaag erg onbestemd...rothormonen.... Moet niet gekker worden, anders ga ik weer aan de pil
@gimena sterkte meid! Het is toch nog gelukt om een foto te maken van mijn test van 04 maart staat in mijn album. Willen jullie even kijken? Heb ze nu pas in mijn album gezet heb de hele middag /avond gewerkt. Ik heb er 2 gemaakt, ze zijn van KV (2voor5) test van 2/3dagen voor NOD
Goede morgen lady´s, @Kira, meid ik kan er echt geen positieve test in zien .... had je zelf een streepje gezien? Sorry, kan geen streepje ontdekken. Succes meid!