SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    nee, ik ook niet... en van dat kruisje, de verticale streep is een pennestreep wat er vaak op duidt dat het een valse posi is... sorry

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen lady's

ik kan ook geen streepje ontdekken sorry!

3. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    pffff wat kruipt de tijd langzaam voorbij als je aan het wachten bent.... Volgende week woensdag ga ik een test doen... en ik weet dat het voor me NOD is, maar heb nog nooit een test gedaan en ik heb die 2 voor 5 euro dus ik doe die woensdag 1 en dan bewaar ik die 2e gewoon voor paar dagen na NOD... Ik ben gewoon te ongeduldig... Vandaag wat lichte krampjes in de buik en heb als ik gegeten heb houd ik nog een hongerig gevoel... En moet vaker plassen dan anders. Maar ik zal het allemaal wel inbeelden...

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey sunny,
    kan nog nix met een eventuele innesteling te maken hebben. Wil je niet ontmoedigen, maar meer sparen voor een teleurstelling...
    Kwaaltjes komen pas na de innesteling, dat is namelijk de reactie van HCG... dus nog ff volhouden meis, je krijgt er anders spijt van!

Liefs

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    een innesteling kan toch 5 tot 10 dagen na de eisprong plaats vinden? Ik heb donderdag 26 februari me eisprong gehad... Dus zit nu 8 dagen na de eisprong.... Dus kan wel al een innesteling hebben plaats gevonden... Tenminste dat wordt hier op het forum steeds gezegd... dat het 5 tot 10 dagen duurt voor een innesteling plaats vindt.... nou snap ik er niks meer van...

6. ausilia

ausilia Lid

1 mrt 2009
    19
    0
    0
    hoi dames,

Ik heb gister ochtend getest, 3 dagen voor NOD.
    Nou ik weet niet wat ik er mee moet.
    Eeeen hele licht rose streep! je moet wel heel goed kijken om hem te zien hoor! wat denken jullie?

Ik heb maar gelijk mate care test besteld en dan gelijk testen als ik in mijn brievenbus vindt.

Pff duurt echt een eeuwigheid voordat ik zekerheid heb...

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden...

tnx

7. gimena

gimena Niet meer actief

heey dames.
    wil even zeggen dat ik morge toch een test ga doen samen met me vriend!
    me temp is weer omhoog gegaan.van 37.1 naar 37.3 a 4.
    ben stik moe..wil s,morgens niet eten hellemaal geen eetlust!
    heb net gegeten en ben stront ziek!
    voel met net een dweil vandaag.
    gewoon raar deze maand!

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik zal voor je duimen Gimena....

9. gimena

gimena Niet meer actief

haha dank je :) we zien van zelf allemaal wel :D
    zo niet is me lichaam lekker vaag bezig!
    en eerlijk gezegt ook best boos haha

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    sunny, ik heb de info van een verloskundige. Deze vertelde dat het vruchtje pas 14 dagen na ovulatie innesteld... vandaar... maar goed, ik weet ook dat deze site heel erg verwarrend kan zijn voor iedereen, dus gewoon op je eigen ding vertrouwen dan maar toch ;)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Wat een slopende dagen zo voor je NOD,, ik kan niet wachten tot we kunnen testen,, ik ga nergens van uit,, maar hopen doe je natuurlijk wel :oops:

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    14 dagen na ovulatie dat zou bij mij dan donderdag de 12e zijn terwijl vrijdag de 13e me NOD is.... Nou jah we wachten het maar weer af...

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    dan klopt het toch precies?

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    een vriendin van mij is ook zwanger en die heeft van haar gyn gehoord dat een innesteling 5 tot 10 dagen na de eisprong kan plaats vinden dus jah nu weet ik helemaal niet meer wat het is....

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik ook ni, ik weet wel dat ik voortaan tot na mn nod wacht, had vorige maand een valse posi

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Begrijp me niet verkeerd hoor het zou best kunnen wat je zegt, maar goed ik dacht vertel even wat voor vage klachten ik heb weet je misschien dat er meer zijn, maar goed ik snap zelf ook wel dat dit niet alles zegt en dat ik helemaal niet zwanger hoef te zijn... Ik wacht eht gewoon af en woensdag ga ik testen met die van 2 voor 5 euro, dan zit ik 2 dagen voor NOD en dan zou ik al posi kunnen testen als ik al zwanger ben en als het nega is dan wachten we weer wat langer...

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Met welke test was dat? Ook met die 2 voor 5 euro?
    Daar hoor ik alleen maar goede dingen over eigelijk...
    En die +/- testen hoor ik heel vaak slechte dingen over zoals valse posi....
    En ik weet ook dat als je voor je NOD test nog steeds ongi kan worden omdat je dan alsnog een vroege miskraam hebt gehad, maar goed dan weet ik in ieder geval dat we zwanger kunnen worden...

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik heb matcare gebruikt, maar die werken dus niet. met 2 voor 5 heb ik ook eens heeeeel licht een streep gehad, maar dat was echt draai en kantelwerk...
    Maar goed, doe waar jij je goed bij voelt, dat is het aller belangrijkste toch ;)

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    jah dat is ook zo, misschien denk ik volgende week wel ineens ach ik wacht nog even tot na me nod, maar we zien het wel Ik zit nog maar in ronde 2 dus wat dat betreft zou het natuurlijk geen ramp zijn... wel een teleurstelling, maar vind het erger voor diegene die al zo lang bezig zijn... Ik gun het jullie zo dat het echt snel raak mag zijn.... Ik zie dat je in ronde 27 zit pffff lijkt me echt moeilijk zolang wachten....

Matcare hoor ik ook veel slechte resultaten over... Vooral omdat die al zo vroeg kunnen en dan zeggen ze posi en dan krijg je alsnog een vmk en wordt je toch ongesteld....
    Ik hou het bij die 2 voor 5 euro en als ik dan een streepje zie dan doe ik die digi van cb met indicator ook nog even gewoon voor de zekerheid... Want daar hoor ik ook goeie dingen over.

20. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb net een testje gedaan!
    even me batrij opladen van me camara oordelen jullie zelf ma :D

Deel Deze Pagina