ma op me kapel schijnt de zon en dat schermpje wat er op zit schijnt na me camara.zie ik nog geen reet op de foto welke stand is het beste voor testen?
Zoals mijn banner zegt, mag ik over twee dagen testen! Ben echt zo ontzettend benieuwd. Dit was pas ronde 1, dus ik laat me gewoon verrassen. Ik denk dat we op de goede dagen geklust hebben. Heb de calculator van deze website een beetje gevolgd Ik voel me niet echt alsof ik ongesteld moet worden, maar ik voel me ook niet zwanger... maar ja; wat is nou precies jezelf "zwanger voelen"? Liefs...
Monalisa, ik denk dat we dat pas weten als we het meemaken... Heb het zelf ook nog niet eerder gevoeld, dus ik ben erg benieuwd. Nou, we wachten af...
Dat idee heb ik zelf wel, want ik had deze maand getest met sensitest en er stond een lijntje, maar was zeker weten niet roze en was ook niet zwanger. Was duidelijke en indrooglijntje
hej wijffie heb tot half 7gewerkt dus vandaar. maar heb even naar je testen gekeken en ik zie hem ook hoor wijffie!het +je
jah en ik geloof niet dat deze vals positief is omdat ze ook overtijd is en op meerdere testen positief test
Alle nieuwe meiden... welkom dames! Gimena, spannend meid... ik zit bijna met mijn neus op het scherm.... maar zie wel een streep hoor \/ Ik hoop het zo voor je dat het nu eindelijk gelukt is! Het zou toch geweldig zijn en een lichtpuntje voor je moeder. Boh ik ben nog steeds ongi, wordt er niet goed van... ben het al bijna een week, heb ik normaal echt nooit! Afgelopen maand was alles in 1 dag over en ook nog maar echt een beetje... misschien haal ik deze maand de schade van vorige maand in Waar hangt Swirl uit? Volgens mij ligt die al vanaf haar ventje terug is tussen de lakens te ravotten.... ohw ja,volgens mij had die ook nog eens eisprong, dus dat verklaard wat Babs, ik heb morgen weer een gesprek met een bedrijf... duim je voor me?
natuuuurlijk duim ik voor je! gewoon liegen hoor! denk gewoon aan jezelf! Gimena is digi-test en kv test kopen!
Ben me nu net aan het bedenken.... Kun je aan een vrouw inderdaad zien of ze zwanger is van een jongen of van een meisje aan de vorm van haar buik? Zo gek, ik hoor het de laatste tijd heel vaak om mij heen... mijn zusje draagt haar buik echt mooi naar voren, zwanger van een jongen, een vriendin van mij draagt rond...zwanger van een meisje.... klopt dit nu echt of is dit weer een bakkers praatje.... Ik geloof normalerwijze niet in van die gekke dingen, maar ik hoor het zo vaak dat ik er eens op ben gaan letten.
ik had 2x een buikje die je echt van achteren niet zag.. droeg mooi in een punt naar voren.. zal eens foto's inscannen wel erg leuk!
ja maar jij hebt twee jongens.... dus inderdaad een mooie punt naar voren... ppfff heb nu maat 34 bij een lengte van 1.75m.... vind het een geweldig idee om dadelijk ook eens zwanger te zijn maar om dat meteen uit mijn naden te knappen en monsterlijk rond te worden pppfff meteen maatje kamer olifant Niet dat ik dat een probleem zal vinden hoor, begrijp me a.u.b niet verkeerd, maar zo´n leuke punt buik vind ik gewoon geweldig uitzien...