is het ook.. maar uhm je even uit je dromen helpen.... Ik WAS voor me eerste zwangerschap 174cm en 60kg ... kwam 12kg aan.. en na de bevalling kon ik meteen me maatje 36 aan Bij de jongste was ik minder aangekomen.. maar 6kg en ben van 36 naar 34 gegaan en sinds een jaar van maatje 34 naar 40 gegaan en geeneens zwanger! ik was na de bevalling gewoon ECHT PLAT.. en geen striem te zien.. en mijn jongste was 46cm en 2550gr en had een buik alsof er 2 inzaten! zal eerdaags ECHT uploaden haha bij de jongste had ik een mager buikje.. op het laatst alsof ik 20 weken was.. en maar liefst een gewicht van 3770gr en 46cm hahaha en ook daarna PLAT.. en strak buikje en NU?HEB NU GEWOON ZO VIEZE VETTE BUIK... ALSOF IK 3MAAND ZWANGER BEN! WALG ER ZELF VAN...
tjonge iedereen aan de klus? Is weer lekker druk hier... Ik ken nog avonden dan hield ik het niet bij met lezen hier, de berichten vlogen mij om de oren. Babs zit je nog te scannen?
nee moet eerst die GROTE doos van zolder zoeken.. nu geen zin in! komt volgende week wel.. moet vanaf morgen werken... ben donderdag een dagje vrij. en moet tot zondag half 4... dus weer volop aant werk hhaha daarna ga ik eens kijken! ja iedereen is weg! GRRRR hoop dat gimena zo terug is.. en mooie testen heeft
Euh aan je recente foto´s te zien zie je er in mijn ogen prachtig uit hoor! Ik maak me ook geen zorgen voor een buikje ofzo hoor... ik bedoel, voor een kindje heb ik dat allemaal met liefde voor over! Ik kwam laats een kennisje tegen... en jep, zwanger.... van 58 kilo naar 97 kilo, ik schrok me rot! Ik gun het haar van harte die zwangerschap maar ze zag er echt helemaal anders uit, ik moest echt twee keer kijken! Ik heb even een kopje koffie met haar gedronken, in die 20 minuten dat ik met haar zat, drukte ze zo een hele rol van die pringels chips naar binnen dus, dat bij komen verbaasd me niets.... ze zei dat het niet onder controlle had...tjee man, ik laat vanaf de dag dat ik zwanger ben mijn man maar de boodschappen halen, wat ik dan niet zie kan ik ook niet kopen.
ja ik las net iets over een vermoedelijke zwangerschap van Gimena, ik kon toch echt een streepje zien hoor. ben benieuwd, die meid kan het echt spannend maken zeg, die gaat echt gewoon braaf wachten tot ze kan testen en doet daar dan ook leuk 3 dagen over
weet je wat ik merk aan jou? JIJ BENT ZOOOO HARD TOEN AAN EEN BEEBJE IN JE BUIK! vind zo mooi hoe je praat!gweldig! en jou kennende.. zou je wel opletten wat je eet.. voor 2 eten is bullshit haha sommigen hebben er aanleg voor om snel dik te worden tijdens zwangerschap.. zonder ze teveel eten! Ik HAD daar nooit aanleg voor.. Ben ook erg benieuwd.. denk dat als ik zwanger word.. ik ook wel 30kg aan ga komen.. als ik nu al ongie moet worden.. zet me buik al vreselijk uit! heb jij dat niet? vlak voor je menst?
moppie,s heb me testen gehaalt hoor 1 pakje kv 2 voor 5 en die digi indicator. heb gewoon buikpijn van de spannig. heheh
jeeeuuu Gimena is weer terug... en ze gaat ons verrassen Kom op, ga op dat potje zitten effe plasje doen! @babs, jah voor mijn ongi...pppfff lijk dan wel zwanger met die buik heb dan ook dat sommige broeken dan echt niet lekker zitten, terwijl ik er gewoon in pas...
erg man .. vind het een ramp! @gimena.. heb jou test even in het negatief gezet! en zie je dikke streep meid! dus kom op! TESTEN!
ach babs... Die Gimena komt hier weer eens leuk vertellen dat ze weer eens testen heeft gekocht...en nu gaat ze die weer netjes in de kast leggen en over drie dagen pas weer proberen
Euh is een gat in de markt die zwangerschaptesten! Tjee man, ik moet niet rekenen hoeveel ik daaraan al heb uitgegeven. De persoon die de testen ontwikkeld heeft moet toch slapend rijk worden
NOU LEKKER LULLIG ZEG! jij zit met spanningen meid... maar wij net zo! getver.. word morgen weer vroeg wakker worden.. en wachten op mail van je.... isse niet leuk hoor