en ja hoor,wat zei ik... die gaat gewoon weer braaf afwachten! Niet te geloven dat geduld van jouw zeg ppff
euh hallo, als je ´s ochtends zwanger bent....dan ben je dat ´s avonds nog steeds hoor! Ik neem gewoon laptop mee naar bed vannacht zal mijn man leuk vinden
ik ga stemmen.... IK WIL DAT JE GAAT TESTEN.... EN ONS IIG NIET IN SPANNING LAAT ZITTEN.. DAN DOE JE JE OGEN MAAR DICHT OKE? EN KIJK JIJ MORGEN haha
haha van me vriend mag ik niet haha toch ma wachten dames. (vindt het kut wil het liefst alle testen op maken ) echt een test monster Grrr
je man heeft niets te willen.. VROUWEN ZIJN DE BAAS... WIJ MOETEN 9MAAND LOPEN.. HUNNIE NIET! uhm.. vraag es of ie van je houd hahaha... zo ja... aaaaaaaaaaaaaah nou dan ga ik testen hoor enneh.. die 2 voor 5 heb je toch? of zijn het er stiekem 1.. hahahaha
Doe gewoon, normalerwijze luisteren we ook nooit naar onze mannen... waarom nu dan wel? Zeg je gewoon dat je per ongeluk uitgegleden bent over die test
dat is ook altijd een reden dat ik STIEKEM test hahaha.. hij hoeft er niets van te weten.. en test ik positief.. zeg ik... ik ga een testje wagen.. en dan NOU JAAAAAAAAAA HOE KAN DAT hehe
nou maakt het niet zo moeilijk.! me vent is net een pitbull ik kom niet zo makkelijk bij de test.. grr waarom is me vent een botjebulder