He bah, terwijl het juist weer wat beter leek te gaan. Waarschijnlijk is hij best met kinderen bezig, anders waren jullie niet al een tijdje bezig enz. maar heeft dat hele zaadverhaal hem afgeschrokken. Mannen kunnen daar soms zo kinderachtig in zijn. Of nee misschien niet kinderachtig, maar het legt voor hen heel veel druk op hun man gevoel. Toen mijn vriendje hoorde dat zijn zaad goed was heeft hij zich echt twee dagen als een Tarzan gedragen, het liefste ging hij iedereen even bellen. wat hij natuurlijk nooit had gedaan, wanneer het niet zo goed was.
Ik heb vorige week een gesprek gehad, en hij zei duidelijk NEEE geen pil deb.. we willen allebij graag nog een kindje! dus we gaan verder Was gisteren helemal in tranen op mijn werk! 1: het is inderdaad zoals jij zegt 2: hij heeft zich laten helpen?
Nou dan denk ik het eerste, hij zou zich toch niet hebben laten helpen, jou vertellen een kindje te willn en dit dan niet zeggen? Waarom denk je dat?
ja kan ook niet.. heb 1x DUIDELIJKE innesteling gehad! we wachten wel af..... Gisteren na dat sms.. sprak ik collega, en is nu 4 weken.. gisteren positief getest! in ronde 2... onze cyclus liepen hetzelfde heb nu vanaf moment dat wij bezig zijn... tig vrienden en collegas die inmiddels bevallen zijn... en tig die nog zwanger lopen LEKKER FRUSTREREND IS DAT EIGENLIJK
Ja ik ken het gevoel en maar je dappere masker opzetten en lachen terwijl je soms gewoon wilt huilen. Hangt erbij mij soms ook vanaf hoever of dichtbij iemand bij mij staat. Ik gun het iedereen en ben ook oprecht blij voor anderen, maar soms komt het ineens hard aan en dan wil ik eigenlijk huilen, maar ook niet dat ze dat weten. Mijn vriend is daar wel heel lief in moet ik zeggen. voor ik belde de buurvrouw/vriendin of we even koffie kwamen drinken want ze wilde wat vertellen. Toen dachten we; of ze gaan trouwen of ze zijn zwanger. toen zei mijn vriend, stel dat ze zegt dat ze wanger is, wordt je dan verdrietig lieverd? dit vond ik zo lief/attent! Lieverd ik denk dat jouw man gewoon heel bang is dat zijn zaad ineens niet meer zo goed is en dat hij daarom terugkrabbelt. Maar ik denk vaak, ik lig zo vaak als een kijkdoos erbij, bloed laten prikken, hormonen slikken met bijwerkingen en ik heb een HSG gehad (dat ze vloeistof door je eileiders spuiten om te kijken of ze goed doorgangkelijk zijn) wat ik gruwelijk pijnlijk vond, echt lag te janken! dat ik vond dat zijn taak maar een koudkunstje was haha. EN daar was mijn vriend het eigenlijk wel mee eens
ja zie van de week las ik hier het 1 en ander Ook dat prostaat van de man bekeken/gevoeld moest worden , zaadballen en sperma onderzoek! Hij zei meteen NIEMAND! ik zei toen nog... luister.. we willen samen een kindje.. Weet je nog toen ik spiraal vorig jaar eruit moest halen? (bij de gyn omdat ie erin verdwenen was) ik zeg sta je ook voor 2de x met je kijkdoos iedereen die erbij komt kijken.. en tangen etc eri porren ze moesten naalden vastzeten wat vreselijk ging bloeden! en was VERSCHRIKKELIJK ik zei , dat heb ik al gehad, straks onderzoeken , inwendig,, sta ik WEER met me kijkdoos en wat denk je als ik zwanger ben? *inwendige echo's * onderzoeken * weeen en toucheren AUWWW * en dan onmenswaardig tijdens je bevalling erbij poepen en dan hechten en misschien ookk weer vinger in rectum omdat er misschien er iets mis in is En hij klagen over 1 vingertje Toen arts als zei.. gisteren. misschien is er geen doorgang meer. en moet het schoon/door geblazen worden zei hij in de auto.. van de week zei je me nog over onderzoeken Nu moet jij straks lijden, vind dat wel heel erg Dus in me eigen auto gestapt smste ik hem, IK HEB ER ALLES VOOR OVER! HOEVEEL PIJN IK MOET GAAN LIJDEN! en toen kreeg ik dat andere sms!1
nee...durf nog niet zo goed.. Ben te bang voor een teleurstelling.. Ook eet ik de laatste paar dagen alles wat los en vast zit dus denk toch dat de duiveltjes nog gaan komen dan...
Moederkoek daty hoeft niet hoor, kan ook op iets anders duiden. he Babs wel vervelend blijft het mannen grr.
Dat geeft niet hoor meid. Het is ook niet niks, elke keer wachen, geduld hebben, hoop bouwt zich op en dan weer zo'n anticlimax. En dat niet 1 of 2 keer, maar soms maandenlang. En dan zijn er ook nog hormonen in het spel. Het is gewoon ook niet makkelijk. Mocht ik vandaag ongi worden of morgen een negatieve test, dan denk ik dat ik ook postje ga zitten huilen en het liefst even iets kapot gooi ofzo.
natuurlijk kan ik jou wel opfleuren! we gaan samen de nieuwe ronde in! dus je bent niet alleen! ja klote dingen zijn dat BRRRR
Nou kom op .. GA ER 1 HALEN..... wij willen het weten (he dames?) wij wachten,....... weet je ? je hebt 2 dingen JE BENT ZWANGER... Of test negatief en word ongie en ga je gezelllig met ons mee al hoop ik het niet voor jou
Ja zeker wij WACHTEN.... Haha ik moet lekker mijn grote mond houden want ik zou ook vanmorgen testen, maar was toen ook te schijterig....