SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

dankje.. ik ga er ook af.. die van mij is NET terug van zijn training... dus doeiiiiii

2. gimena

gimena Niet meer actief

jah idd heb getest en was gewoon te licht vindt ik.
    maja zien morge wel :(
    hoop dat het wel goed is :D
    xxx

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he meis wat balen!maar denk dat hij morgen beter te zien is!
    nou meiden nu ga ik er echt vandoor!
    liefs

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    He ladies,

Eventjes een praktisch vraagje:
    Kent iemand zwangerschapskwaaltjes die te maken hebben met het oprispen van eten/zuur vlak na het eten, spontane diarree en buikspierpijn?
    Sorry voor de onsmakelijkheid ;)

Groetjes!

5. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Bedankt voor het kijken meiden. Ik zal morgen nog eens testen, dan zie ik wel of ie positief is of niet. Hoop het wel

@LadyJoey dat was echt geen valse test (CB) ik was wel degelijk zwanger! Helaas kreeg ik een miskraam!
    Sorry maar dat doet me zeer om te lezen, voor mijn gevoel zeg je dat ik toen niet zwanger ben geweest.

6. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik denk dat Lady het niet zo bedoeld heeft! Vele hebben klote testen gehad, misschien wil ze je besparen voor je verdriet!
    Sommige dingen komen op deze site misschien anders over!

Ik zie wel die test dat ie dikke lijn gaf, dus dat je zwanger was en mk kreeg kan ik me voorstellen!

Dikke kus en (((((((KNUF)))))

Slaap lekker

7. babs81

babs81 Niet meer actief

ja ldy daat ken ik HEEEEEEEEEEl goed van mijn 2 zwaangerschappen

enneh... se hier word em niet.. mr ligt half te slapen op de bank! :x

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi meiden! wat hebben jullie gemeen gedaan tegen Gimeentje vanavond zeg...en ze heeft zich ook nog door jullie over laten halen...ga jullie schamen :oops: :oops: :oops: ;)

Nou, ik ben morgenochtend wel benieuwd, maar zal het waarschijnlijk pas morgenavond lezen. Moet morgen gaan schilderen in mijn moeders nieuwe huis.

Ben erg benieuwd of mijn moeder nog een opmerking gaat maken, want die is hier vandaag komen schoonmaken (dus alle OVU-testjes en pillen verstopt) en ik heb per ongeluk 1 OVU-testje op een kastje op de slaapkamer laten slingeren....Verdorie!
    Ach, misschien weet ze niet wat het was...maar ik ben er bang voor...

9. babs81

babs81 Niet meer actief

en was ie positief????

nou hier weer gezeik! :evil: altijd hetzelfde rond dezelfde tijd!
    ben weer bed uit gestapt! het is verdorie altijd hetzelfde....
    meneer slaapt.. en ik wacht gewoon op sex... vorige week zat. voor het laatst iets gehad.. en hij slaapt weer.. zit al dagen opmerkingen te maaken dat ik behoefte heb!
    vanm. nog gepraat.. dat ie wel me gevoel tot uiterste laat gaan.. en graaag vker wil... en hij slaapt gewoon weer
    gaat goed.. zie me banner

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimanea, wakker worden! En testen...

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    gemina meid wakker worden:p

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Gimeeeentje....halloooo! waar ben je? heb je al getest?

Wilde eigenlijk niet online komen..... maar speciaal voor jou zit ik nu hier :D

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hm die banner klopt geen jota van :rolleyes: Gister moest ik nog 2 weken tot eisprong... en nu nog maar 1 week en 6 dagen... :(

LadyJoey, misschien een buikgriepje? lijkt me sterk dat dit zwangerschaps kwaaltjes zijn.... behalve brandend maagzuur dan, dit kan wel een kwaaltje zijn....

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hey meid,

Ik kan begrijpen dat je je niet serieus genomen voelt.... ik ken dat gevoel.... Je bent er emotioneel onder en dat is geheel begrijpelijk! We zitten allemaal in het zelfde schuitje en ook ik heb tot 2 keer een vals positieve test gehad, net zoals meerdere dames hier.... Wij kennen dan ook helaas de emotionel gevolgen van dit soort uitslagen. LadyJoey heeft het denkelijk niet zo bedoeld meid, wij zitten niet op dit forum om elkaar onderuit te halen...wij willen allemaal het zelfde en dat is zwanger worden. Nogmaals, dit is gewoon allemaal geschreven tekst...men ziet en hoort geen emotie en uitdrukking in de stem....

Ik zie dat die CB test positief is geweest, teminste ik kan het op mijn beeldscherm duidelijk zien... Helaas is dat naar jouw zeggen mis gegaan, en dit is ook heel erg verdrietig! Ik heb ook een miskraam gehad, dus ik herken je emotie! Maar mijn ervaring met CB testen zijn dat ze ook al eens regelmatig bij vrouwen een vals positief resultaat gaven.... ik denk dat de meiden dit ermee bedoeld hebben. Niemand die beweert dat jij niet zwanger bent geweest meid ;)

Veel succes met zwanger worden en als je een mooie positieve test hebt een dezer dagen...laat het ons dan even weten! :D we duimen voor je!

15. gimena

gimena Niet meer actief

dames gestest en zie hellemaal niet.
    dus het was denk allemaal valse positieve.
    snap er even niets meer van!
    en ben niet meer ongesteld.
    ben ma 3 dagen geweest :(

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he meid balen zeg!
    het kan ook zijn dat je wel zwanger was,maar dat het niet goed is gegaan.
    omdat je met verschillende testen positief hebt getest.dus lijkt me raar als je met al die testenvals positief hebt getest.
    knuffel voor jouw!

17. gimena

gimena Niet meer actief

jah had echt totaal 6 testjes met licht positief..gewoon te vaag voor worden :(

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en echt ongi ben je niet geweest meid.want je verloor bijna niks.dat kan je je geen ongi noemen.
    als je aardig veel bloed had verloren mag je sprekn van ongi.en opzich 3dagen is niet kort hoor meis.ik ben altijd 2a3dagen.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    welke merken allemaal?

20. gimena

gimena Niet meer actief

kv 2 voor 5.(2 pakjes)vroegtijdige test etos.(1)
    trekplijster testen (2)cb + en - test(1)

Deel Deze Pagina