denk dan helaas dat het toch mis is gegaan lieverd.wat geloof gewoon niet dat je met verschillende testen vals test knuffel
wil je niet onzeker maken he meissie! als ik jowu as zou ik maandag huisarts bellen. want dit klopt volgens mij niet
gemina meid heel veel sterkte! ik ga even douche en dan de stad in. ik kom vanmiddag weer even kijken. knuff
Hallo, ik weet dat het niet slecht bedoeld sorry maar werd me even te veel toen ik het las. Ja ik was 6.2wk zwanger toen ik bloed begon te verliezen, de VK heeft me naar het ZK gestuurd daar hebben ze in inwendige echo gedaan. Daarop was te zien het vruchtje los was gekomen. Nogmaals sorry
Volgens mij bedoel je dat verhaal over wanneer je wel en geen kwaaltjes kan voelen toch? Want ik kon het even niet terug vinden. Ik deel hier alleen de kennis die ik heb gekregen vanuit verloskundigen, ben er zelf geen, dus ik ben geen expert. Is niet mn bedoeling om hier iemand te kwetsen, wat mensen al wel vaak doorhebben als ze mn onderschrift zien. Nogmaals, zit al lang in het treintje en heb veel te horen gekregen, vandaar mijn reactie. Ik heb op geen enkele manier willen zeggen dat je niet zwanger was. DUs excuses als je dat wel zo interpreteerde. Groetjes
Oh, en ik ging er niet vanuit dat ik nu zwanger was hoor Mn hubbie zat zich zorgen te maken over alweer een bbz, omdat ik (nog steeds) super veel buikspierpijn heb... naja, ik ga me er geen druk meer over maken... Valse testen van cb heb ik inderdaad gehoord, ook die van dat + systeem van kruitvat, en matcare heb ik zelf meegemaakt. Waar je geloof ik bij cb op moet letten is dat de streep even breed is als de controle streep... maar wederom vernomen op een van de forums
Denk niet dat ze allemaal vals waren, dat kan eigenlijk niet. Maar het kan wel dat je toch een vmk hebt gehad helaas. Hopelijk test je toch nog een keer posi!
Je bedoelt deze? Hier zeg ik toch dat de verticale streep, wanneer het een pennenstreep is, deze vaak er op duidt dat dat vals is? Ik heb toch niet gezegd dat je niet zwanger bent geweest? Meid, ik weet hoe het is om een miskraam te krijgen, veel te vaak naar mn zin kan je geloven, dus ik zal nooit een miskraam, zwangerschap of wat dan ook in twijfel trekken. VOlgens mij heb ik de test nog in mn album staan, die laatste van 14-2, die was bijv ook vals... Ik denk echt dat dit een interpretatiefoutje is geweest, want zo heb ik het nooit bedoelt (Toen je het zei, schrok ik namelijk, zou namelijk nooit letterlijk zeggen dat iemand NIET zwanger is, of zou liegen over een evt miskraam). Succes meid, het is een zware weg... zoals de sprookjes voordoen, is het werkelijke leven helaas maar zelden
maandag ging ik toch al na de dokter. dus jah we zien wel allemaal weer. kan er niets anders om zeggen. nou ik ben weer verder in de tuin! we zijn alles opnieuwe aan het betegelen. wel gezellig zo met zijn allen in de tuin en het is er echt super weer voor. xxx
gemina meid ik hoop dat de tuin mooi word. en dat helpt ook een beetje tegen de afleiding! meid ik denk aan je! liefs
@ladyjoey, ik weet ook wel dat het niet slecht bedoeld is. Ik schrok gewoon van je reactie op de CB test. Ja ik weet het ik heb al een aantal keer een vals lijntje gehad bij CB echt zo'n heel smal streepje. Nogmaals sorry
Ik heb trouwens vanavond nog n test gedaan, ikzelf zie een licht roze streepje. Gek wordt ik van die lichte testen! dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook al! Foto staat in album
kira wta vervelend zeg meid!ik zie volgens mij heeeeeeeeeeeeeel in de verte iest.vervelend he die onzekerheid! hej dames ik ga even Zeg Eens AAA kijken en tv kijken en nog lekker spare ribs kijken dan lekker weer wiien met me mannetje lekker mario karten.dus dames fijne avond nog! ben er morgen weer! succes allemaal
Dames. Ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al lange tijd mee. Wij willen heel erg graag voor een tweede kind gaan. Ik voel me de afgelopen paar dagen niet zo lekker. Dit zijn de kenmerken: - krampen in de onderbruik - pijn in de liezen, vooral de linkerlies. Het straalt door naar mijn bovenbenen. Het is net alsof ik de marathon heb gelopen; - Pijn in de onderrug - Soms een beetje misselijk. Vooral in de nacht; - Erg winderig! De hele dag door. Ik heb het ongeveer sinds mijn eiersprong; - Ik heb echter geen witverlies en ook niet hele erge gevoelige borsten. Ze zijn wel gevoelig, maar niet extreem - Erg moeeeeee en heb helemaal geen kracht meer. Mijn NOD is 11 maart. Wat denken jullie? Groet, MamaT