SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Verd*mme. Kom net thuis, is er ingebroken....Flaptop weg...

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dat is echt balen! Is er nog meer weg?

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nee, voor zover ik kon zien niet. Gelukkig zijn alledrie mijn katjes nog OK. Al zat er wel 1 heel zielig op zolder...de bangerik! Kun je katten niet trainen om mensen te attacken?

Maareh , mamaT, wat ik denk?.........Testen! :) Maar dat denk ik altijd hoor. Tja, de symtomen, bij de een zijn het zwangerschapskwaaltjes, bij de ander een aankomende ongie. En dan kan je lichaam je ook nog eens voor de gek houden. maar die winderigheid vanaf je ei, dat ken ik wel :D ...errug fijn...

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Bedoel je dat je ook winderig kan zijn als je niet zwanger bent? Of heb je al een kindje?

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nee, geen kindje. Maar die winderigheid heb ik altijd na mijn ei, mijn darmen gaan daar altijd behoorlijk van van slag...

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dit is voor mij de eerste maand en ik ben nu ook wat misselijk. Maar misschien zijn het dingen die ik me inbeeld.. We wachten in spanning af. Wanneer is jouw NOD?

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Voor mij deze maand de tweede ronden en moet nog wel even tot mijn NOD hoor. Dat wordt weer een lange week wachten. Maar omdat ik erg nieuwsgierig ben en weinig tot geen geduld heb ben ik altijd al van het testen voor mijn NOD, alhoewel dat door heel veel (ervaren) dames wordt afgeraden. is natuurlijk ook om teleurstelling te voorkomen.

Maar omdat we pas zo kort bezig zijn, is de teleurstelling nog niet al te groot, dus test ik er op los vanaf een dag of 5 voor mijn NOD. Mijn NOd is pas over een dag of 11, dus nog een weekje wachten...

En, het kan zijn dat je het je inbeeld. Ik had het zelf de eerste maand in ieder geval wel, maar het kan ook goed zijn dat het bij jou gewoon de eerste keer raak is. Dat zou wel heel Lucky zijn... :D

Ik zal voor je duimen...
    Mag ik vragen hoe oud je bent?

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nou, ik zit al in ronde 3. Dus zal nie in 1 keer raak zijn. Maar bij mijn eerste kind was het meteen raak! Dat zegt natuurlijk niets. Ik ben 26 jaar. Jij?

9. babs81

babs81 Niet meer actief

haloooo ik ben weer vrij! jeetje ingebroken? getverre... wat ontzettend naar zeg!
    wat een rot gevoel zal je je erbij hebben!

enneh... zie die streepje....

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, misgelezen, dacht dat het de eerste maand was :oops:
    Ik ben 31 jaar, dus het mag van mij gelijk raak zijn hoor. Zeker ivm planning van eventuele "vervolg" kinderen.
    1 kindje is ook maar zo weinig he?

11. babs81

babs81 Niet meer actief

En ga zo ook maar slapen.. vannachht weinig gedaan heb veel gedaan vandaag....

En gio is ziek... zeg ineens vanmiddag.. mama ik ga naar bed.. ik zeg oke.. ik tempen.. 38 graden.. hij zegt oorontsteking te hebben.. morgen even naar huisartsenpost! Gelukkig maandag ochtend korte ochtend! ahhhhhh en slaapt zo lief op de bank

12. babs81

babs81 Niet meer actief

gewoon net zoals mij doen/.. meteen na een week erop los wippen :) :) :) enw eer zwanger zijn ;) leuk 2 kinderen op elkaaaaar

13. babs81

babs81 Niet meer actief

de 1 eruit de ander erin!

want.. later................ hhaha zie mij... na 14maanden nog niet zwanger

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hahaha Babs, dat had ik nou net even nodig. Ffe wat babs-uitspraken om de nacht mee door te komen. Ga nu even op de bank proberen te relaxen want ik zit toch nog een beetje te shaken hier.
    Rotzakken!
    Nu is het komende weken natuurlijk wel weer ruzieen wie er achter de PC mag, bij gebrek aan een laptop om lekker mee op de bank te zitten.

Nou dames, weltenrusten. Tot morgen...

15. babs81

babs81 Niet meer actief

slaaaaaaaaaaaaap lekker!

tot morgen!

16. gimena

gimena Niet meer actief

ik zie ook iets hoor :D
    laat je niet gek maken door mensen die het niet zien!
    ik zie het!was bij mijn ook zo gedoe om me test!

17. gimena

gimena Niet meer actief

heeey lekkerding :D
    hoe gaat het met je?
    xxx en een dikke knuffel

18. gimena

gimena Niet meer actief

whaha ik heb wel een goede avond zo heb op een verjaardag an de fles wijn gehangen!
    :p lichtjes aangeschoten hier :D

19. babs81

babs81 Niet meer actief

hey lekker ding!
    ikke ook.. bijna een fles rode vodka op! haha

heerlijk genieten zo... en straks.... haha ( ik ben zo weer teleurgesteld!)hijs hond uitlaten.... dus ga en zo pakkûhhhh hehehe... sorry

hij is binnen dus doei,,,, slaap lekker

20. gimena

gimena Niet meer actief

heeeey andere lekkerding :D
    haha...alcol doet soms veel goed :p
    worden we actiever van :p antans IK :p
    haha.
    fijn avond hehehe ;) :p
    xxx

Deel Deze Pagina