neej ik niet.. ik ben lekker me mannetje weeste epileren ( haha lol) en een maskertje geven had ik even zin in en hoe gaat het bij babs? xxx
nee hoor slaap niet hoor. druk bezig geweest met de badkamer van morgen en straks lekker mariokarten!
Ik wil je niet te veel hoop geven maar dit zijn echt symptomen die ik ook had. En ik heb gister positief getest, (dus vandaag is mijn NOD) Ik ik ben zwanger hoor! Zou me niet verbazen als jij dat ook zou zijn. Heb je trouwens raar gedroomd?geslapen na je eisprong Ik heb getest met Mat Care, als je besteld krijg je die binnen 24 uur thuis.En het is niet eens duur, ik heb 13 euro betaald voor 2 testen incl. bezorgkosten. succes, en ik hoor het van je xxausilia
Hallo lady's Hier ben ik dan weer ! Mannetje eindelijk weer thuis . Heerlijk is dat....Hij is nu even naar het voetbal, dus vandaar ff tijd voor een berichtje. hihi. Hoe gaat het met iedereen ?
Je hoeft geen sorry te zeggen, zijn gewoon de hormonen zullen we maar zeggen. Ik maak me er geen druk om, moet jij ook niet doen, worden we niet beter van Op je nieuwe test zie ik wel iets, maar iets wat uit het midden lijkt, maar goed, ik heb heel de nacht niet geslapen, waakdienst gehad, dus het kan echt zijn dat ik momenteel scheel kijk en er wel degelijk iets is. Ik zou eventjes een weekje rusten met testen en dan nogmaals proberen... zo wordt je gek van onzekerheid, want je wil ni blij zijn omdat je bang bent teleurgesteld te raken... dus ff in spanning gaan zitten, ff wachten en za een vette posi oke?
Goede morgen lady´s Gisteren zat ik er zo doorheen dat ik even op het punt stond de handdoek in de ring te gooien. Had er even schoon genoeg van, de strijd om zwanger te worden.... heb eens flink een potje zitten brullen hier. Ik kan echt heel veel hebben maar gister ( en dat heb ik normaal echt nooit ) zag ik het gewoon niet meer zitten.... heb in een verdrietige bui gezegt dat ik helemaal geen kinderen meer wil Mijn man was er helemaal stil van en ik was ook op geen enkele manier meer te troosten. Iedereen is zwanger... zaterdag heb ik alweer een geboorte cadeautje moeten halen dat is dan zwangere nummer 8 in onze bekende kring....zit het hier ook nog eens liefdevol in te pakken met mooi folie en strikken, prachtig gedichtje op de kaart geschreven.... een uur daarna naar een verjaardag, en ja hoor, daar zit een meid met een jongetje van 3 maanden op haar arm..... ze verteld mij dat ze het moeilijk heeft om een baan te vinden omdat ze pas bevallen is. Ze had gesolliciteerd en daar deden ze moeilijk toen ze hoorden dat ze pas bevallen was... ze kreeg de vraag hoe ze dat gaan regelen als de baby ziek mocht worden, wie er dan voor gaat zorgen.... lang verhaal maar waar het op neer kwam.." ze moest eerst maar haar zoon opvoeden en daarna nog eens een brief schrijven" ... Ik heb er geen woorden meer voor en het doet mij gewoon groot verdriet! Wat een brutaliteit.... en de woorden komen mij dan ook echt bekend voor, ik wordt afgewezen in gesprekken omdat ik een kinderwens heb en de ander wordt geweigerd omdat ze pas bevallen is.... De maatschapij dwingt je gewoon om bepaalde keuzes te maken alleen maar in het belang van de maatschapij.... en mijn eigen belang dan? Tellen wij niet meer mee? Je wordt gewoon gestraft als je voor je eigen kiest. PPff daarvoor heb ik dan jaren HBO gestudeert om dan zo aan de kant te worden gezet...walg er gewoon van!
ah lieve schat! Ik kan je gevoel ZEER goed voorstellen!Niets is vervelender dan wéér te horen dat iemand bevallen is, of wéér zwanger is, als je zelf alles probeerd te doen (Je weet dat ik ook zover ben/was, je gaat er kapot door.. ik droom nu al 3 dagen alleen maar over zwanger zijn en een baby'tje hebben) En betreft die verjaaardag, ik zei laatst ok al tegen je... t'is net alsof je geen toekomst mag hebben, jemoet kiezen tussen een gezin/je geluk of een leven met werk.. en wat extra's Als er iets is... je weet het xx
Dank je meid! Het gaat nu wel weer hoor, ben wel nog even stil van mijn eigen woorden van gisteren..... kende mijzelf niet meer. Ik ben normaal een mens wat alles rustig en gelaten opneemt, schiet niet zo snel in de stress... gisteren verloor ik gewoon even alle controlle, het enige wat nog in mijn hoofd speelde was " ik geef het op, ik kan niet meer", maar daarna ging ik rustig na denken en dan raap ik weer alle moed bij elkaar en ga door. Al de hele week houdt mij dit bezig en gisteren liep dat emmertje over. Heb in een boze bui gezegt dat ik a.s. vrijdag naar de gyn moet om te zien welke "zwanger worden" mogelijkheden we hebben, te zeggen dat het niet meer hoeft en info wil over een ander voorbehoedsmiddel in plaats van de pil Mijn man was er echt verdrietig en stil van, het deed mij naderhand zo veel pijn toen ik zag hoe mijn frustratie woorden hem zo geraakt hadden.... moest ik daar weer om huilen hahaha....erg hé. Alles is weer uitgepraat en het gaat goed komen, ik moet gewoon vertrouwen hebben.... maar goed, ik ben een mens met heel veel vertrouwen, hoe veel vertrouwen moet ik nog hebben? deze vraag stel ik me zelf wel eens....frustrerend is dat. Droom je dit echt in je slaap Babs of is het dag dromen? Ik ben wel eens te vinden op www.droominfo.nl leuke site over dromen analyseren, zo kun je erachter komen wat je dromen betekenen en wat je er eventueel mee kan doen.
ja rot is dat echt vreselijk!ken het gevoel zo... je hoeft geeneens zwak te zijn.. om er doorheen te raken.. het is gewoon zo simpel.. We hebben een moederinstinct , en als het niet lukt is het gewoon FRUSTREReNd! Ben blij dat je je weer beter voeld! Ben benieuwd bij de gyn. hebben jullie wel degelijke onderzoeken gehad? sperma, soa, samenlevingskans etc? Ja droom steeds dat ik gewoon zwanger ben.. Gisteren was het zo erg.. was gewoon 35weken zwanger.. en had geen buikje.. Ik kwam er bij toeval achter, de vk zei.. beweeg je buik eens.. en ja de voetjes kwamen gewoon in de buik te zien.. heel raar vannacht ook.. maar was 7weken zwanger
kopie van droom info; Zwanger Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel. Als je in het echt zwanger bent, dan gaat deze droom over je angsten en onzekerheden met betrekking tot je zwangerschap. vrouwen die minder dan drie maanden zwanger zijn, dromen vaak over kleine creaturen, pluizige beestjes, bloemen, fruit en water. De dromen van vrouwen die tussen de 3 en zes maanden ver zijn gaan vaak over de angst of ze wel een goede moeder zullen zijn en zorgen over mogelijke complicaties bij de bevalling. Dromen dat je het leven schenk aan een niet menselijk iets zijn vrij normaal. Als je op het laatst loopt, dan kunnen dromen vaak gaan over je eigen moeder. Omdat je lichaam verandert en groter wordt, is het niet ongewoon dat je kunt dromen over walvissen, olifanten, diosaurussen en andere grote beesten. Baby De baby vertegenwoordigt de onschuld , warmte en een nieuw begin. Babies kunnen iets uit je innerlijk symboliseren dat puur, kwetsbaar on onaangetast is. Als je droomt dat je op weg bent naar het ziekenhuis om te bevallen, dan verwijst deze droom naar je kwesties met betrekking tot afhankelijkheid en je behoefte om zelf verzorgd te worden. Mischien wil je liefst wat minder verantwoordelijkheid. Als je droomt dat je vergeten had dat je een baby hebt, dan suggereert deze droom dat je eigen kwetsbaarheid probeert te verhullen: niemand mag weten wat je zwaktes zijn. Als je in het echte leven zwanger bent, dan is deze droom simpelweg een vertaling van je dagelijkse bestaan en is deze droom een heel natuurlijke manier om met je angsten en onzekerheden om te gaan. Een huilende baby in je droom duidt op een gedeelte van jezelf dat verwaarloosd is en om aandacht en verzorging vraagt. Een alternatieve uitleg is dat de huilende baby staat voor onbereikte doelen en een gevoel dat je iets mist in je leven.
Nou, we beginnen nu pas aan de MMM.... ze draaien eerst mij binnenste buiten en daarna mijn hubby... Maar wel een positief punt is dat de gyn tegen mij zei ( omdat mijn cyclus zooo onregelmatig was) dat ik nu bij de eerst volgende afspraak of al mijn menstruatie moet hebben gehad of zwanger moet zijn.... als een van beide niet zo is dan gaan ze medische hulp toe passen.... nou ik had dus netjes een cylcus van 31 dagen deze maand.... dit is al eens positief hé!
Een nieuw begin of een positieve gebeurtenis kan zich ook vaak in een droom profileren door over de dood te dromen, of dat iemand overleden is.... is best eng maar betekend een positief nieuw begin van iets...