de eerste 10 maand,,, deed ik elke dag een etos,kruitvat,apotheek,en een dure.. koste me iedere maand 4x40 euro.. x 10 maanden? soms meerdere x... had me schuld ervan af kunnen betalen.. maar goed.. blijf testen.. alleen nu 1 hooguit 2x per dag.. en goedkoop ipv 8,12 euro per x... en keer 4
nou ik ben nu aan het zoeken voor een andere arst heb het echt hellemaal gehad! ik weet nu niet welke kant ik op moet! zoeken en bellen allemaal hoop dat het allemaal snel is geregeld.(nieuwe dokter )xxx
Fijne avond meid! Geniet van je wilde potje sex maak hem maar helemaal wild. Ik ga ook even koken...mannetje komt laat vandaag
PRECIES GIMENA als jij een kindje krijgt.. gaat ze er net zo mee om! MET ALLE gevolgen van dien! die heb ppiertje behaald bij een pakje boter
volgens mij wil hij eens genomen worden in zijn * hij is zo raar aan het draaien met zijn kontje ik zwijg doei meiden!
jah idd..en wil we eens weten waarom ik zulke testen blijf houden! en stel dat het toch een mk is :S zit het wel de helle tijd in me :S en daar bedank ik der echt voor!
Nou heb afgelopen 3 a 4 dagen af en toe vlaagje misselijkheidsgevoel en 's avonds onder de douche 1 hele duidelijke blauwe ader op mijn borst... En tegen de avond hele warme wangen. Verder sinds gisteren wat last van af en toe krampjes in de buik en in de onderrug (anders dan ongi pijn) En last van winderigheid Maar goed kan van alles zijn dus ik pin me er maar niet op vast... Maar spannend is het zeker! Ik sta echt te trappelen en wou eigelijk morgen al testen, maar dat mag niet van me vriend hahah hij zegt woensdag en niet eerder! Dus nog 2 nachtjes in spanning en dan woensdag om 6 uur gaat me vriend uit bed en dan ga ik meteen mee om te testen! Ik heb het trouwens zaterdag ook aan mijn vader verteld en die vond het ook erg leuk. En verder weten 2 goede vriendinnen (waarvan 1 zwanger is) het ook en ook die waren superblij! Ik kan me niet stil houden tegenover hun en wil gewoon mijn ei ook wel eens kwijt bij hen.
dat snap ik maar al te goed dat je je verhaal kwijt wilt! Bij ons zijn het ook een aantal mensen die het weten...maar ja dat ik graag een kindje wilde heb ik nooit een geheim van gemaakt, iedereen die mij kent weet dat ik ooit graag moeder wil worden, de vraag voor hun is alleen wanneer.... maar dat laat ik open, ze weten wel dat we bezig zijn dus ik krijg regelmatig vragen van " en?" ...maar goed, al was ik zwanger dan zou ik het dus niet vertellen... heb me voor genomen om het eerst mijn zusje te vertellen... want mijn schoon familie kan nooit zwijgen dus die vermijd ik dan ook even, we hebben besloten dat als het zo mocht zijn het stil te houden voor ongeveer 10 weken...we gaan dan eerst de eerste echo afwachten enzo... na mijn miskraam wenste ik me dat ik het aan niemand verteld had, ik kreeg zo veel vragen, meestal goed bedoelde maar ook wel eens vervelende waar ik dan geen antwoord op kon geven. Er waren mensen die vroegen van " hoe kan dat nou, heb je je niet aan de regels gehouden ofzo?" euh hallo, ik ben echt een vrouw van verstand hoor, ik ga me toch niet klem zuipen of gooi me zelf van de trap snap dat soort mensen niet man. Die blauwe aders kunnen inderdaad een teken zijn...en de krampjes ook... spannend meid, ik duim voor je!
Goeieavond dames, Hoe gaat het hier? Poe! Jullie hebben weer heel wat afgekletst. Ik houd jullie allemaal niet bij hoor. ( Kom ook maar af en toe neuzen, althans probeer ik. hihi ) Ik voel me toch wat anders dan anders, denk ik. Als me cyclus van 29 klopt, mag ik aankomend weekend testen. Is me cyclus toch 34, dan pas 20maart. Dit heb ik gekregen na me ei; ( althans als het me ei is geweest, ) Ik heb de hele dag door, al steken in me onderbuik, en een ongi-gevoel, maar licht hoor. ( Vorige week had ik een paar dagen, echt vlagen van een ongi-gevoel, is nu in wat minder mate ) Verder soms ineens harde steken in me borsten, me tepels zijn gevoelig ( wel minder als vorige week. ) Vanavond kwam al een paar keer ineens me eten omhoog, heb het nooit, toeval ofniet? Ook heb ik steeds maar zin in wat lekkers, ik moet dan gewoon wat eten! ( ben geen snoepkont van mezelf. ) En nu, ik ben moe, .. echt hondsmoe! Maar van wat? Vandaag was me vrije dag, heb alleen een vergadering gehad vanavond. Ik heb ook hoofdpijn. Pff, Ik wacht het maar af! Ik ga er maar niet vanuit dat het raak is, anders valt het zo tegen. Ik duik me bed in lady's! Val bijna in slaap! Doeg meissies! Liefs, Manon
He Miss, ja ik hoop dat ik vannacht wat beter slaap. Morgen komt een aannemer naar de voordeur kijken om er hopelijk weer een goed slot op te zetten. Ik ga er nu echt een fort van maken! Maar toch ben ik blij dat alles met mijn katjes OK is. Als ze die iets hadden aangedaan of de deur open hadden laten staan had ik me echt geen raad geweten. Oh Sunny, spannend zeg. Nog maar een paar daagjes. Ik ga deze maand echt proberen mijn lichaam te negeren, want ik heb mezelf vorige maand zo voor de gek gehouden En vroeg testen....tja, we weten allemaal dat we het niet moeten doen, maar ik snap niet dat andere meiden zich er druk om kunnen maken als ik mezelf niet kan beheersen. Ik doe het mezelf toch aan? En volgens mij kunnen die Kruidvat testen al een HCG waarde van 10 meten dus dat is best erg gevoelig. Je ziet ook dat de meeste meiden vroeg positief testen met een KV test, dus die lijkt me prima als je woensdag een gokje wilt wagen. Volgens mij zijn de Sensitest X-tra sensitives nog gevoeliger, maar ja... Heb op dit moment nog niet het idee dat er iets gebeurt in mijn lichaam dat iets met zwangerschap te maken heeft, maar zit wel 10 x per dag te berekenen wanneer ik van mezelf mag gaan testen. Dit natuurlijk omdat mijn ei 1 of 2 dagen vroeger was. Maar elke keer kom ik weer tot dezelfde conclusie....voorlopig nog niet... Als het al raak zou zijn, dan is het nu voorlopig nog door mijn eileider aan het reizen. Ach, ik ben me eigenlijk al aan het voorbereiden op volgende maand. heb gewoon niet het idee dat we deze maand iets bereikt hebben, behalve dan onwijs goede sex Zo, wat kan ik kletsen zeg, in mijn eentje...hihi Tot morgen allemaal!
@LadyJoey bedankt meid! Ik kon het niet laten en heb vanmorgen nog een keer getest en de streep is al een iets donkerder als die van zaterdag. Morgen zal ik een naar kruidvat gaan voor die testen van 2 voor 5
Helluw lady´s, Mijn vriendin waar ik gisteren vertelde moet nog minimaal 2 weken in het ziekenhuis blijven. Ze had een goedaardig gezwel op haar darm wat open is gegaan zondag nacht, ze was toen pas 35 weken zwanger. Ze hebben haar maandag ochtend met spoed moeten opnemen en de baby moeten halen per keizersnee, aansluitend een spoed operatie om haar buik en darmen schoon te maken. De baby maakt het goed gelukkig, maar het ventje heeft wel moeten vechten. Mijn vriendin moet nu weer op kracht komen en over 2 weken gaan ze haar een 2de operatie geven, hierbij wordt dan een stuk van haar darm weg gehaald. Allemaal best heftig....haar man zit nu thuis met een 3 jarig zoontje, een eigen bedrijf, vrouw voorlopig nog in het ziekenhuis en een geboren zoontje wat ook voorlopig nog niet haar huis mag....vreselijk hé. Ik bid toch echt dat ik gezond blijf gedurende de zwangerschap en erna, en dat tijdens het bevallen ook alles goed gaat.... Sunnyqueen, ga je vandaag al testen?
Oei dat is toch iets heftiger dan dat ik gisteren dacht. Ook erg dat ze nog twee weken moet blijven...
een goede morgen @dior wat heftig allemaal mss dior zal ook voor jou wat wierook branden kaarsje en pendelen @babs wat fijn dat je geen enge ziektes hebt hoop allemaal dat het nu allemaal een positieve draai in je leven gaat geven en dat je verder gaat kunnen met je leven en kunt gaan genieten vooral als de sperma uitslag er ook nog eens een positieve draai aan gaat geven zelf ben ik heel erg veel bezig nu eigenlijk niet normaal maarja ik voel mijgoed op 1 ding na maarja dat komt zo ik heb nu een kweekkopel grijze roodstaarden en ik heb 2 tamme grijsjes heb 10 koppels parkieten voor de kweek en 2 koppels rozellas verder ben ik bezig met het opstarten van een kennel (amerikaanse bulldogs, niet het standaard formaat maar de bully type dus extra breed extra spiermassa enz) ik ga 22 maart naar een show met honden moet zezelf gaan showen yes yes yes eindelijk begint mijn liefde voor dieren weer te komen het gene wat mij altijd erboven heeft gehaald en gehouden ik ga zelfs met een hond werken die ik voorheen ook heb gehad ik zal zo blij zijn om die 22 maart weer te zien verder heb ik niet afgelopen weekend maar weekend ervoor weer eens een rondje nederland gemaakt van vrijdags en ben al mijn vrienden gaan opzoeken die ik in breda en maastricht en tegelen en tilburg heb zittn. en afgelopen weekend hebben we allerlei leuke dingen gedaan met de kids maar nu 2 wat mindere dingen mijn zoon blijkt de besmettelijke ziekte krentenbaard te hebben en zeer hevig en ik heb blaas ontsteking voor de rest zit ik aan mijn vruchtbare dagen nu en heb al 4 dagen vocht uit de borsten en misselijk MAAR VOEL MIJ VERDER KIP LEKKER IEDERE AVOND LEKKER OPTIJD NAAR BED SMORGENS GEWOON WERKEN EN DE REST GENIETEN IK HEB EINDELIJK MIJN LEVEN TERUG!
Haha, ik zie het ! Ben blij dat je je weer zo goed voelt.. Op 2 dingen na dan...maar ook daar kom je/jullie weer vanaf . Alles komt goed ! Lekker genieten