SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    wij zijn er al heel lang mee bezig, maar dat had ik ook nog nooit gedroomd idd... ach... we wachten maar weer af he ;)

2. gimena

gimena Niet meer actief

haha jah idd!
    dat ken er allemaal nog wel bij :D

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    daarom... ik heb t zwanger worden ff opzij geschoven, zijn bezig met huisje verkopen... is echt heel spannend!

4. gimena

gimena Niet meer actief

haha en we zijn een huisje aan het zoeken:D
    in uden..omdat me vriend daar zijn vaste baan heeft!

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    haha, waar woon je nu dan?
    wij verkopen omdat ik perse terug wil naar zeeland ;) daar wonen mn ouders

6. gimena

gimena Niet meer actief

oosterhout..
    ow zeeland :D leuk jo..we staan daar vast op een camping!
    we zitten grootvalkenissen op de camping.
    en dat is tussen vlissingen en zoutelande in :D

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hallo dames,

Hoe is het met iedereen?

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    [quote="babs81En me borsten kan ik niet mee slapen.. ECHT NIET! quote]

Leg ze op het nacht kastje ;) doe ik ook altijd, hup pruik aan de kapstok, corset uit, tanden in een bakje water, tieten op het nacht kastje....zooo charmant! Huh, verbaasd me niets dat ik nog niet zwanger ben als ik dit zo terug lees :rolleyes: :D

Babsje is het niet nog wat vroeg om al eventuele zwangerschaps kwaaltjes te hebben? Ik wil je niet de moed in de schoenen schuiven zo, begrijp me niet verkeerd! maar ik heb altijd direct na mijn nod heel veel last van mijn borsten, ik zit er nu ook weer mee, ben vorige week ongesteld geweest en zwanger kan ik nu niet zijn want mijn ei moet nog komen.... heb zelfs rond deze periode dat ik sommige bh´s niet echt goed kan verdragen.

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

welkom meid ;)

Ik heb eens naar je test gekeken... ik kan er niet echt iets op zien meid sorry.... ik zie alleen maar je tv :D probeer de test eens neer te leggen op een wit tafeltje of een lichte ondergrond, misschien zien we dan iets meer.

Zag dat je medio februari positieve testen had....heb je een miskraam gehad?

10. gimena

gimena Niet meer actief

hmm raar je lichaam maakt dan net nog geen hcg aan dacht ik.
    en als er iets wordt aan gemaakt is wel net een beetje

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Wij gaan altijd 3 keer per jaar naar Zoutelande lekker uitwaaien met de hond en even tot rust komen.... dan rijden we altijd door grootvalkenissen...ligt kort in de buurt. We doen dat al jaren....een paar keer per jaar lekker naar Zeeland, ik ben echt dol op Zeeland...voelt echt als een thuis haven...heel gek hé terwijl wij er echt niet in de buurt wonen, ben helemaal verliefd op dat mooie stukje Nederland.

12. gimena

gimena Niet meer actief

ik ben daar ook hellemaal verliefd op daar!
    hou van ZEELAND :oops:

13. Jootje21

Jootje21 Lid

6 mrt 2009
    8
    0
    0
    Meppel
    snik.. :evil: :evil:
    ineens 5 dagen te vroeg ongi geworden.. is dat normaal?
    Is me nog nooit eerder gebeurd.......Weer een maand wachten

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ik kan dat best begrijpen hoor dat vroege testen, ik heb het in het verleden ook gedaan...ik weet ook dat iedereen dat zelf moet weten om te gaan testen of niet maar je brengt je zelf zo in de verwarring :rolleyes:

Fijt is, en dat heeft mijn gynaecoloog tegen mij gezegt, dat je als je te vroeg gaat testen inderdaad een positieve test kan hebben, maar het vruchtje red het dan niet en wordt je gewoon ongesteld en je hebt dan GEEN miskraam...meestal zijn er dan nog vrouwen die denken dat ze telkens een miskraam hebben, terwijl het niet zo is.

Maar goed, nogmaals iedereen moet het zelf weten waneer men gaat testen.

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Was je cyclus dan al een paar maanden regelmatig? Is ook vervelend meid, dit pad bewandel je gelukkig niet alleen ;)

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He meiden, ik verveel me echt te pletter. Hebben jullie nog leuke www's waar ik verder nog leuke dingen kan lezen die te maken hebben met zwanger worden en voorbereidingen enzo. Ik ga straks uit pure verveling gewoon online baby-spulletjes shoppen. :(

Straks de naaimachine maar eens van zolder halen, doe ik ook nog eens iets nuttigs. :)

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

HUH :confused: neej, je blijft lekker hier! Verveel je hier maar even, dan doe je iets nuttigs ;)

Heb de hele dag gepoets, gestreken enz enz... heerlijk, heb dus nuttig genoeg gevoeld!

Ik ga zo lekker nog wat koken, hubby is alweer eens laat :rolleyes: maar goed, ik verheug me op hem.

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    WAAAAHHHH Ik wordt gek..... Bijna ga ik testen.... Morgenvroeg om 6.15 en loop nu dus uren af te tellen! nog 10 uurtjes en een kwartier...... PFFFF.... Sorry hoor maar ben echt zenuwachtig... Dit kan nooit goed voor mijn hart zijn whahaha....

19. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0

SPANNEND meid ..
    Succes .. We gaan allemaal duimen hoor!
    ... Op een superrr positieve test!

Liefs!

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, mijn hubbie is ook net binnen. Bordje eten op en gelijk naar boven om voetbal te kijken. Ze zouden het verdomme moeten verbieden, al dat voetbal... Zucht.
    Sinds vanmiddag hier digitale TV van KPN. Werkt ook nog...! Moet niet gekker worden. Zit te twijfelen of we dat plus pakket erbij moeten nemen. Zitten wel wat leuke zenders bij.

Moet ik nog lang wachten..... Jaahaaaa...

Deel Deze Pagina