@miss.. nee.. heb deze maand zooow rare menstruatie gehad.. dus dacht test even.... oom te kijken of ik niet gewoon een bloeding had... en zwanger zou zijn.. dan nu 6weken! maar niets! en goed idee.. ove pruik gebit.. en tieten!
Nou lieve meiden ik stap nog even met vriendlief onder de douche en dan lekker in ons bedje, en dan morgen om 6.15........TESTEN! Ik laat het zo snel mogelijk horen! Slaap lekker meiden!
Nou meiden helaas negatief.... maar niet getreurd, want zit nog niet op me NOD dus het kan nog alle kanten op! Stiekem baal ik er natuurlijk wel van en vriendlief vond het toch ook wel heel jammer. Maar we wachten het gewoon nog even af!
Das klote nieuws zeg, hopelijk veranderd ie overmorgen! Hebben jullie het ook, als je naar buiten kijkt.... om te verlangen naar een beeb in je buik? Krijg weer zulke kriebels... 10jaar geleden waren dit mijn laatste loodjes.... en als ik dan bedenk... de zwangerschap, bevalling... het baby zijn... zo klein zo lief... en de eerste lachje.. IK KRIJG ZOVEEL VERLANGENS ERNAAR! bah.. en eigenlijk weet ik dat als het na 14rondes nog niet gelukt is.. het nu ook niet raak zou zijn! MAAR DE VERLANGENS MET DIT WEER WORD ZOOOOOOOOOOO GROOT
nou ik zit nu een week voor mijn nod en voel van alles, maar ik geloof dat iedereen dat altijd wel een beetje heeft als ze bezig zijn voor een beebje ik heb buikkrampen last van mn onderrug me tepels doen zeer heb alleen maar honger moe, zooooo moe hoofdpijn en steeds kramp in mn voeten/ tenen. al met al dus een hele lijst "klachten" haha en t is nog ZO lang wachten
kan me voorstellen dat het moeilijk is... maar het is ZOOOOOOOOOOO geweldig! Zou gewoon dol gelukkig zijn.. en dan volgend jaar rond deze tijd...... dit weer is niet bevordelijk... voor mijn gevoel..... weet niet of ik me erbij gelukkig voel.. of ongelukkig.... over 11 dagen weet ik het... want dan is het WEER een teleurstelling! Het weekend word weer mooi weer.... het is net zoals vorig jaar ... zodra het mooi weer is moet ik werken! en ja...gisteren vandaag... morgen weer iets minder.. en hele weekend met 14graden ben ik aan het werk tot half 4
Mijn klachten: last van mijn onderrug af en toe gevoelige tepels (pijnlijk) hongergevoel (anders nooit last van) MOE hoofdpijn af en toe kramp in me buik Dus veelal dezelfde klachten. Heb vanochtend getest, maar negatief. Dus jah die klachten kunnen van alles zijn maar ook helemaal niks. Nou jah ik zit nog niet op me nod dus ff afwachten nog!
ja heb net ook even zitten zoeken en doen en t kan ook allemaal een heel leuk geval zijn van gezellige PMS ..bah bah.. eigenlijk is er gewoon echt nooit een peil op te trekken joh, best vervelend.. maar toch denk je bij alles: zou t? zou t ? sunnyqueen ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest heb en dat t over een paar dagen vet positief is!
ik hoop het ook en ik zal ook voor jou duimen.... Zelfs me moeder zei: Jah je moet ook pas testen als je over tijd bent........ Pffff ze heeft ook nog gewoon gelijk!
de eerste keer dat ik zwanger was, teste ik voor de eerste keer geloof ik pas ruim 1 week overtijd haha.. toen was ik het aan het loslaten, dus was ik heel mn cyclus vergeten
ja sunnyqueen moeders he die hebben meestal gelijk haha maar ik snap maar al te goed dat je t toch wat eerder heb geprobeerd..is ook echt iets voor mij en met mij nog vele anderen haha
maar het was wel de laatste keer dat ik voor me NOD heb getest, want uiteindelijk weet ik nu nog niks omdat het net zo goed nog wel posi kan worden.... Dus zit ik nog meer in de zenuwen dan eerst!
Nou ik heb niets gevoeld voor me NOD en ben nu overtijd en voel nog steeds niets dus ben bang dat het weer niet is gelukt
maar je hoeft ook niets te voelen hoor als je zwanger bent! er zijn genoeg vrouwen die "klachtvrij" zijn. heb je al getest djenna?