SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Kruidvat 2 voor 5 euries !

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Kruidvat 2 voor 5 euro, zijn het meest gevoelig en dus spot goedkoop!

3. babs81

babs81 Niet meer actief

kruitvat 2voor 5euro :D

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    :p...ik ben er even vantussen..
    Even naar de winkel....ik kijk wel wat ik doe... :rolleyes:

5. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Ook bij mij is er nog hoop...
    vanavond weten we meer :D

6. babs81

babs81 Niet meer actief

DOEN! kom op! ;)

7. babs81

babs81 Niet meer actief

vertel!hoezo vanvond... heb ikiets gemist?

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Jullie zijn lieverds!

@babs81 en Swirl, ik sluit mij dan aan bij jullie cyclus clubje, kunnen we lekker samen aftellen ( tjee, wat klinkt dit zielig :rolleyes: ) haha, jullie mogen alleen eerder testen als ik.... pppff mijn cyclus is een heeele lange, vorige maand 36 dagen en nu al 38 dagen, ik heb voor de banner maar eens de gulde middenweg genomen van 37 dagen, dadelijk maar effe tellen waneer mijn eitje gaat springen... oh oh mijn mannetje gaat deze maand echt geen rust krijgen ;)

@ leonizzie en moederk, KOM OP meiden wees niet zo´n watje en ga testen! Wij wachten in spanning. Gewoon gaan met die banaan! Zitten ze hier wat te speculeren over goedkope testen, ga gewoon op die pot zitten en breng ons goed nieuws :D

9. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Hihi, kan me niet meer houden dus ik ga vanavond ff testen.
    We zien wel...
    Ik hoop er teveel op vrees ik :(

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    ehm, maar ik heb al heel veel gedronken vandaag... en maandagmiddag teste ik negatief, dus denk dat ik toch maar tot morgenochtend wacht... denk ik.

Heel erg jullie zullen me nu heel slecht vinden, maar weet je waar ik nu enorme zin in heb? Een sigaretje... Gelukkig heb ik ze niet in huis...

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Euh Julied, aan je banner te zien mag je wel eens langzaam gaan testen meid :D Of ga je wachten tot je de eerste wee zich aankondigd.... ;)

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Miss Dior ik ging even in je album loeren en... Jouw katje is als twee druppels water mijn katje wat eergisteren verdronken is....

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0

:) :) :)

14. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Lijkt me anders ook een optie :)

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Haha miss Dior , welkom bij het clubpie ....lol
    Babs wij lopen indd wel samen he ? Gezellig...
    Kunnen we tegelijk testen :)

succes dames die nog moeten testen..

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Oh bah, wat vind ik dit vervelend voor je zeg! Ik voel echt met je mee! Ik moet er niet aan denken dat ze iets gebeurt, wij zijn zo aan ze gehecht.

Katten zijn echte boefjes hé, ze spoken buiten rond en wij zitten met zorgen thuis. Heb je haar of hem begraven op een speciaal plekje in de tuin?

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Kan zich dan iemand voorstellen, je hoort wel eens van die verhalen dat vrouwen gaan bevallen en niet eens wisten dat ze zwanger waren? Hier in Limburg is het al 3 keer voor gekomen in een korte tijd, ik was met stomheid geslagen toen ik dat hoorde..... Ik bedoel, je krijgt toch een buikje en je hormonen slaan op hol.... ik kan mij dit echt slecht voorstellen!

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ja we hadden een mooi (wijn)kistje, zelfs met een dekseltje erop. Hij ligt trouwens in de tuin bij mijn schoonouders, want wij wonen aan het water en de tuin loopt eigenlijk over het water zeg maar en grotendeels hout (alleen aan de zijkanten aarde) dus is niet diepgenoeg om een gat te maken. Maar hij heeft een mooi plekje naast een soort rostgebeuren en ik heb er een hele grote steen opgelegd en weet dus waar hij ligt. Het ook de manier waarop gewoon. Wanneer hij ziek was en een spuitje kreeg en je kan hem ondertussen vasthouden, zou ik ook heel verdrietig zijn, maar dit vind ik zo gruwelijk voor zo'n beestje. hij moet zich rotgeschrokken zijn. Ik hoop dat hij meteen een een hartstilstand had van het koude water. Vind het zo sneu voor mijn andere poesje. Die laat ik nu mooi ook even niet buiten zolang er nog wat ijs ligt.

Nou ja laten we het over iets vrolijkers hebben!

19. babs81

babs81 Niet meer actief

mijn cuclus is 28 dagen en de jouwe?

ik sluit me aan.... sorry :oops: JULLIE ZIJN INDERDAAD VRESELIJKE WATJES! :)

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Oh ja dat is echt vreselijk! Arm beestje! Wel fijn dat je hem een speciaal plekje gegeven hebt. Tja, ik snap dat je je andere kat binnen houden wilt, maar ik ken die van ons... die zijn niet te houden en jammeren dan ook de hele dag als ze er niet uit kunnen.

We gaan nu wel echt off topic hé.... excuses dames!

Die kat van mij had zich een keertje opgehangen in een draai/kiep raam... Hij wilde zo naar binnen en is met zijn nekje blijven hangen! Ik was helemaal in paniek, maar we hebben hem er wel uit gekregen gelukkig. Hij is er zo van geschrokken dat hij niet eens meer in de buurt komt van dat raam!

Maar goed, laat ik maar ophouden want dadelijk wordt ik eruit gemieterd met dit off topic verhaal ;)

Waar hadden we het over.... zielig zijn, testen en cyclus... nog iemand een bloederig verhaal? ;)

Deel Deze Pagina