Mijn vriendin voelde ook niks en was er ook niet echt mee bezig en toen dacht ze op een gegeven moment he volgens mij ben ik ook al een tijdje niet ongesteld geworden, test gedaan en ZWANGER! van de 2e alweer. Dus je hoeft niet altijd iets te voelen om zwanger te zijn!
Ja dat is ook zo maar ja dat zegt me gevoel haha nee heb nog geen test gedaan ga vandmiddag even halen en dan morgenochtend maar even testen
O dat lijkt me zeker wel vaag raar gevoel zeker ook? lijkt me echt zo dag dat je lekker in je bedje wil leggen en der niet meer uit wilt komen
ladyjoey, dat lijkt me zeker wel even raar ja.. gaat t wel een beetje met je? ik wens je iig heel veel sterkte vandaag @ djenna: ik hoop dat je morgen een positieve test in handen heb meis
Wel raar, maar goed... voor alles een reden denk ik nu maar... maar mis t wel, ook al was het er maar kort
Hallo dames, Voel me ziekjes bah. Keelpijn, oorpijn, moe in de spieren, duffie gevoel in mijn hoofd....wat denken jullie...zal ik eens een testje wagen? Ppf de hele dag onderweg geweest voor de zaak, daarna nog een flinke cursus er tegen aan, ben blij dat ik thuis ben. Sunnyqueen, sterkte meid...snap dat je je nu nog onzekerder voelt! LadyJoey, meid hopelijk gaat het een beetje met je! Alle nieuwe dames, welkom!
tja weet niet.... zit voor mijn ei, dus ik denk dat ik wel positief test hoor mijn keel doet pijn en snot neus....wat denk je? kunnen het kwaaltjes zijn? Nee, ben echt beetje ziekjes bah, ben nooit ziek!
hihihi na het ei lig ik altijd te voelen of ik kwaaltjes voel.... heb me zelf voor genomen om de rollen eens om te draaien, nu ga ik voelen voor het ei.... moet zeggen, werkt erg verhelderend Ik heb zooo koud, lijkt wel alsof ik in een koelkast zit, en mijn keel...auw auw auwaaa, getver ik ben echt bijna nooit ziek en sinds vanmorgen voel ik me alsof een bus over me heen gereden is ppff. Ik ga straks lekker douchen en dan onder een dekentje op de bank.
Swirl, heeft je mannetje het leuk gehad? Jullie zullen wel blij zijn geweest om eindelijk weer samen te zijn hé.
Het wordt echt tijd dat een (of het liefst allemaal) van ons dames eens positief test. Ik merk dat de sfeer een beetje negatief wordt. Houd moed dames....het gaat gebeuren...
negatief? oh neej hoor, ik sta iedere maand weer vol vreugde te springen dat die lang verwachte ongi weer op komt zetten Zooo leuk om weer tampons te kopen... en dan ook nog eens de negatieve testen, echt een giller hoor, lig in een deuk ppff, ik heb ook laatst een aantal berichten terug gelezen.... het is ook best heftig wat wij allemaal mee maken hoor! We komen hier ons vreugde en leed delen, dus de verhalen zijn soms niet mis. Kan me voorstellen dat er sommige ( ik ook ) bij zitten die echt soms de moed in de schoenen hebben. Maar ik zal het spannend maken deze maand.... wedden dat ik zwanger raak Maart of April worden mijn / onze maanden! Voel het gewoon aan mijn water!
ik zie wel iets meid! Wel maar heel lichtjes maar ik zie een streep. In het echt zal hij wel duidelijker zijn.... test anders nog eens over een dagje of 3....
Miss Dior: That's the spirit! Kira, Ik weet niet precies wat ik zie, ik zie wel een aanzet tot de plus, maar het zijn zulke rot testen, die + testen. Over een paar daagjes nog eens een Kruidvat testje er tegenaan gooien? Duim voor je meid!
Ik heb de hik Typt niet zo lekker Verder heb ik eigenlijk nix te melden, haha Positief alom........... we hebben bijna vakantie! Maar zwanger? Nee, da ben ik nog steeds ni Hihi