SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hij heeft het geweldig gehad ! Gelukkig maar .. Heeft erg mooie foto's gemaakt.

En we zijn super blij dat we weer samen zijn :) . Wat 2 weken uit elkaar niet met je kan doen zeg.... tis net of het onze eerste keer weer was , en na de 3e / 4e etc nog steeds...heerlijk :D .
    Je zou zeggen , nou dat moet je vaker doen. Maar nee, we houden het toch maar bij een paar daagjes voortaan ;) .

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Ben ik weer.. 2avonddiensten gehad.. nog 1 te gaat.. en dan hele weekend dagdienste...

Heb vanavond (achteraf) zo gelachen.. 1 vrouw. lag te schreeuwen vanaf 7uur op bed.. heb om 8uur supervisi gebeld.. is gebledderd.. 0 cc inhoud.. 8.10 geschreeuw wéér van de pijn... ik kom daar (en deze vrouw is volledig content als enige) hele bed nat.. weer arten gebeld.. de duperv. kwam weer urine gestript...weer gebledderd nog steeds 0cc
    en kom daar om half 9, hele bed nat.. ik weer gebeld.. even afwchhten

dus naar toilet gebracht en kom later.. weer bed nat.. verschoont.. gepraat wil buik bekijken en luisteren.. en zie oonderbroek omlaag hangen..
    Ik zeg.. wat is er toch met jou aan de hand...

zei huilen... me vruchtwater weer geknapt... en de vk zegt dode baby in de buik! OKE EINDEliIJK 2x 500pcm en ging iets beter! Hoop dat nachtdienst geluk heeft,... anders kan je je lol op vannacht!
    heel zielig... mar eindelijk de OPLOSSING gevonden!

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames,

Hier zit ik dan, rode oogjes, snot neus, keel pijn, koorts ppfff, heb mij al sinds jaren niet meer zo vervelend gevoeld pppfff.

Ben druk aan het temperaturen iedere ochtend, i.v.m. mijn eisprong.... nu vanmorgen schoot ik even aan het twijfelen.... hoe wil ik nu nauwkeurig temperaturen met een griep :( Hoop dat het snel over is want volgende week zal ik mijn ei moeten hebben als het goed is....

Babs hoe is het met je zoontje? Gaat het weer een beetje met hem?

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Knap hoor dat jij dit werk aan kan.... voor mij zou het niets zijn :rolleyes: Ik zou gillend weg lopen, of thuis zitten huilen op de bank.

5. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    eenhele goede morgen allemaal
    hoe is het hier zo een beetje , ja je leest hier inderdaad veel heftige verhalen ook van mij hahahaha
    maarja dit is wel een plek waar je je ei kwijt kunt ,terwijl je het nergens anders kwijt kunt
    mijn vriendin is vanacht bevallen van een zoontje gemaamd "mees" aparte naam maarja das ieder zijn eigen keuze ze is 35 dagen te vroeg bevallen

tatatatata
    positief nieuws
    hhhhaha

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Yeah! a newborn baby! yeah! Gefeliciteerd tante Isabel!

Hier vandaag weer een beetje drukjes. Zo naar de begrafenis van mn exvriend... zijn al 7,5 jaar uit elkaar hahaha, maar hebben nog heel goed contact. Zijn huidige ex kon op een of andere manier niet, dus daarom neem ik ff de moeite voor m ;)
    Verder vandaag weer ff huisje bijwerken, vanavond om half 6 weer kijkers! Gaan mn hubbie en ik lekker saampjes de stad in en weer even puberen ;) ff spanning in de relatie opladen ;)!

Morgen mn een na laatste dagje werken, 's avond met alle collega's van het terrein (op de werkende na) de stad in! Lekker ff borrelen... en dan zaterdag mn laatste dienst op het werk... dan woensdag afscheid en dan klaar... pfff vind het spannend!

Kus!

7. babs81

babs81 Niet meer actief

och jij ook al bezig!! getsie... nee tempen is niet zo vertrouwd nu he???

Met zoonlief gaat het redelijk! hij is nog thuis.. maandag weer naar school ;)

8. babs81

babs81 Niet meer actief

@isa... gefeliciteerd met mees...

@lady spannend morgen.... Heb je al nieuw werk?

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Jaaaaaaaaaaaa, bij bureau jeugdzorg ;)
    Ik ben zelf gegaan ;) Niet ontslagen... ze baalden juist dat ik wegging, haha....

10. babs81

babs81 Niet meer actief

Heb gisteren SCHANDALIG ingekocht bij H&M voor giovanni 287euries..

En net uur achter de pc gezeten... nog van iets meer voor chris en mij! VOELT WEER GOED!

Hebben voorgenomen.. om zakgeld iedere maand te krijgen van 100euro.. weet ik tenminste waarvoor ik werk en hij!

En hij is vanm.. wezen tanken voor mij.. en moest zelf ook nog tanken.. en gooit ie benzine in ZIJN auto ipv diesel hahahaha kieken hoever ie komt

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    K.U.T.
    Bedenk ik me toch net dat ik vergeten ben een ovu te doen......

12. babs81

babs81 Niet meer actief

oke leuk zeg!!! dus nu gewoon standaard van 9/5??

13. babs81

babs81 Niet meer actief